Gravatar

#15421 Hr. Nielsen 13 år siden

Benway (15419) skrev:
At man bruger så meget tid på hendes demens er mig en gåde.
Også her og jeg er enig i resten du skriver, helt ned til mindste detalje, som meget præcist rammer hvad jeg også tænker.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15422 Hr. Nielsen 13 år siden

elwood (15416) skrev:
Så kan du jo fint få set Serenity nu her.
Done;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15423 misuma 13 år siden

Bad Moon (Varulvefilm)

Man skal nok have en hvis kærlighed for ældre film i genren for at kunne abstrahere fra dens mangler. Min største respekt ligger nok i, at hovedpersonen faktisk er hunden som prøver at beskytte familien. Sekundært har jeg jo en svaghed for brugen af animatronic, ulvens design leder tankerne hen på Dog Soldiers.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15424 Kiksmann 13 år siden

The Expendables 2

Lad os lige slå fast med et 7 tommer søm, at denne film ikke er nogen form for filmkunst, det her er action og action og mere action. Har man stadig ikke fattet beskeden, går det nok hurtigt op for en når har sat sig i biografsædet.
Den første Expendables udmærkede sig ved at Sylvester Stallone fik samlet en del af de ældre action stjerner i en og samme film, og den opskrift har han også benyttet i denne film, der mangler ganske vist et par stykker fra de hedengangende 80’ere, men det kan der jo være en ganske god grund til, der skal jo trods alt også være materiale til en 3’ere hvis denne film bliver en ligeså stor succes som den første.

I denne omgang skal Barny Ross og company hente noget for den mystiske CIA mand Mr. Ross, som engang for alle skal sørge for at Ross og resten af hans team kommer ud af kløerne på Mr. Ross.
Det slår fejl, og koster teamet nyeste medlem livet, også er der ellers hævn på menuen.

Ja handlingen er måske ikke den mest indviklede, men det er heller ikke påkrævet i sådan en slags film som den her. Tilgengæld kan man godt finde lattermusklerne frem, for flyver med onliners og hentydninger til diverse film/skuespillere hele tiden, og har man tilbragt bare en smule sammen med nogen af de herrer som kan ses på plakaten, ja så får man noget ud af det.
Filmen er ganske vellykket, selvom den måske lige tangere på kanten til det små komiske engang imellem, men det gør faktisk ikke noget, for det er med til at holde stemningen filmen igennem. Og en mindre detalje men ret fed detajle er at man har optaget nogen scener som en 80’er B-film, det er sgu super. Bodycountet kan man godt spare sig i denne film, det er umuligt at følge med.
Kunne du lide den første, så syntes jeg du skulle se den denne her også. Om du vil se den i biografen eller vente til den kommer på dit foretrukne meide, er helt op til dig.
Jeg skyder 7/10 skarpe kugler efter de aldrene action herrer!

Filmen blev set i Biocenter Kolding, med gratis hotdogs og (kun en enkelte FEDTERØVE!!!!) guldøl!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15425 Batsy 13 år siden

Kiksmann (15424) skrev:
Det slår fejl, og koster teamet nyeste medlem livet, også er der ellers hævn på menuen.

Spoiler much?????
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15426 Kiksmann 13 år siden

Næ, det ser man i den trailer der ruller hen over skærmen når man træder i biografen som noget af det første mens en rulletekst fortæller dig resten af handlingen.

Ikke at det ligefrem påvirker filmen vil jeg lige tilføje.
Også kan du jo også lige tjekke imdb.com eller rotten tomatoes ;) gæt hvilken handling der står der???
Gravatar

#15427 Batsy 13 år siden

Kiksmann (15426) skrev:
Næ, det ser man i den trailer der ruller hen over skærmen når man træder i biografen som noget af det første mens en rulletekst fortæller dig resten af handlingen.

Ikke at det ligefrem påvirker filmen vil jeg lige tilføje.
Også kan du jo også lige tjekke imdb.com eller rotten tomatoes ;) gæt hvilken handling der står der???

Ah okay, ikke fordi jeg havde noget imod det men der sikkert mange andre, som går amok over små detaljer n short 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15428 Kiksmann 13 år siden

Hvis de går amok over det, hvad sker der så når de opdager at Batman er med i en Batman film?
Så er niveauet alligevel så lavt at det kan være lige meget.
Gravatar

#15429 misuma 13 år siden

Bill & Ted's Excellent Adventure

Ikke så triumphant som jeg mindes den desværre.

Til en kommende klæd-ud-fest vil jeg dog komme som Ted, seriously dudes.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15430 Muldgraver 13 år siden

Er det muligt at anskaffe Cremaster 3?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: