Gravatar

#15431 Takfornu 13 år siden

Nu ved jeg ikke hvor meget den normalt koster men måske her:

Fra Australien kan den bestilles naturligvis med chance for told og andet snavs kan den købes her:

http://www.ezydvd.com.au/DVD/cremaster-3-the-order...

Eller her

http://www.chaos.com/DVD/cremaster-3-the-order/dp/...

ellers brugt her:

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B0000DZRD...
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#15432 Muldgraver 13 år siden

Tak, men det er desværre kun anden halvdel af filmen, og selvom den er god, vil jeg helst ikke undvære første.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#15433 Takfornu 13 år siden

Oki doki - Jeg kender som sagt ikke værket :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#15434 Muldgraver 13 år siden

:)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#15435 Sweetiebellefan 13 år siden

The Wings of the Dove

Her er hvis man har en dag tilbage.

Tre unge folk fra England tager til Venedig i starten af 1900 tallet, og en af pigerne bliver syge.

Romantisk thriller som kan anbefales.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#15436 Riqon 13 år siden

Narniabæver1973 (15435) skrev:
Her er hvis man har en dag tilbage.

Åh nej Bæver! GØR DET IKKE!!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#15437 Kiksmann 13 år siden

The Avengers

Nok Marvels næst bedste filmatisering til dato! Man føler sig ikke i kedeligt selskab et øjeblik.
Den er ikke helt på højde med min favorit helte film, men den kommer godt deropad, og overgåes kun af X-Men 2 og Batman: The dark knight.

8/10

The Killer Inside Me

Casey Affleck spiller Lou Ford, som er vicesheffif i en lille stille by hvor alle kender hinanden og hinandens hemmeligheder, eller i hvertfald sådan næsten.
Lou fremstår som en pålidelig, høflig og charmerende ung mand, enhver svigermors drøm. Men han er alt andet det, lige under overfladen ligger der en 100 % psykopat på lur, og snart krakelere facaden.

Igen må jeg fremhæve Casey Affleck’s evner indenfor skuespil, han er god, rigtig god endda. Selvom Lou Ford er en yderste ubehagelig person, formår Casey Affleck at vise os hvilket frygteligt bæst manden egentlig, og sørger for at selvom han fremstår som en charmerende ung mand, husker man som tilskuer, at det er han langt fra, og at der altid ligger et eller andet til grund for den handling som han gør.
Kate Hudson og Jessica Alba fylder begge deres roller godt ud, og det må tilføjes at det er en noget anderledes rolle man ser Alba i. Bill Pullman skal også lige nævnes for en kanon men desværre kort præstation, han kan være en kanon skuespiller, desværre er for langt mellem snapsene i de film som jeg har set med ham.
The Killer inside me er mit første møde med instruktøren Michael Winterbottom, men heller ikke det sidste. Desværre kan jeg ikke holde min bedømmelse af denne film op mod den første filmatisering, da jeg ikke har haft muligheden for at se denne endnu.

The Killer Inside Me får 7/10

In the Valley of Elah

Tommy Lee Jones er en mesterlig skuespiller, og det viser han også som faderen Hank, der finder ud af at hans søn Mike er vendt hjem fra krigen i Irak, da militæret ringer for at finde ham. Hank beslutter sig for selv at finde Mike, og drager til basen. Her mødes han af en mur af tavshed som han selv kender fra hans egen tid i militæret (Hank har været i Saigon i militærpolitiet, og det er noget som hele familien bære præg af). Da Hank finder beviser for at der er noget som ikke helt passer overens med den forklaring som militæret har afgivet, henvender han sig til den unge betjent Emily Sanders som indvilliger i at hjælpe ham.

Paul Haggis har lavet en kanon film, og der ligger mange teamer i en og samme film, hvilket er med til at løfte denne film op på et højere niveau. Jeg vil ikke lige komme ind på alle teamer her, da det vil afsløre for meget.

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15438 Collateral 13 år siden

Kiksmann (15437) skrev:
The Avengers

Nok Marvels næstbedste filmatisering til dato!

Obvious question: Hvad mener du er deres bedste?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15439 Kiksmann 13 år siden

Collateral (15438) skrev:
Kiksmann (15437) skrev:
The Avengers

Og der skulle så stå bedste, glemte lige at X-Men 2 er fra Fox.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#15440 Zombi 13 år siden

Kiksmann (15439) skrev:
Collateral (15438) skrev:
Kiksmann (15437) skrev:
The Avengers

Og der skulle så stå bedste, glemte lige at X-Men 2 er fra Fox.

Men X-Men tilhører jo stadig Marvel. Tegneserierne er udgivet af Marvel så vidt jeg ved, så jeg vil mene at det stadig tæller som en Marvel filmatisering.

Skriv ny kommentar: