Gravatar

#15701 Hr. Nielsen 13 år siden

Riqon (15696) skrev:
Men for at nå dem, så ser han dem alle i "Forward x8".
Bagfra, så kan jeg ofte springe starten over;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#15702 elwood 13 år siden

What the Killing Heist film!?

Godt nok ikke lige den genre jeg tænker på når jeg ser den film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15703 Zombi 13 år siden

elwood (15702) skrev:
What the Killing Heist film!?

Godt nok ikke lige den genre jeg tænker på når jeg ser den film.

The story of a botched jewelry heist and the blackly comic consequences, the movie stars Lawrence Tierney as the organizer of the heist and Tarantino, Madsen, Harvey Keitel, Tim Roth, Chris Penn and Steve Buscemi as the crooks who do the bungling. Like Stanley Kubrick in his 1956 heist movie, "The Killing," Tarantino uses flashbacks to show how these self-described professionals make a bloody mess of the attempt.

"I didn't go out of my way to do a rip-off of `The Killing,' but I did think of it as my `Killing,' my take on that kind of heist movie," said Tarantino.

Link:
http://community.seattletimes.nwsource.com/archive...

Jeg sagde også kun delvist inspireret. :)
Gravatar

#15704 elwood 13 år siden

Ahh ok hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15705 misuma 13 år siden

MIB 3, BD.

Well, well, well...I like it.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15706 Batsy 13 år siden

misuma (15705) skrev:
MIB 3, BD.

Well, well, well...I like it.

4/6

Me 2, den var ganske god og kunne godt lide den part med Lady Gaga, haha!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#15707 Muldgraver 13 år siden

Dolce Galluci (15690) skrev:
Clancy Brown er eminent i den!

Enig, hans evne til at tillægge de fromme bemærkninger en dæmonisk undertone er helt fantastisk

Min favoritkarakter i serien må næsten være Gabe.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#15708 Collateral 13 år siden

Cirkus
En meget basal Chaplinfortælling, der er charmerende, men mangler lidt af den kant andre af manden film besidder. Med det sagt kunne jeg fint se den igen.

6/10

Guldfeber
Jeg så versionen der er tilføjet fortællestemme af Chaplin og det fungerer rigtig fint. Det visuelle jokes er på sit højeste her, og kærlighedshistorien, som er et must i en Chaplinfilm, er rigtig fint fortalt. Legendariske scener som indtagelsen af en sko og den lille maddans, er blandt højdepunkterne her.

7/10

Limelight
En af Chaplins bedste i min optik. Humoren er en smule mere i baggrunden og dialogen er for første gang en kontinuerligt central del af historien for Chaplin. Filmen er poetisk, rørende og metalaget er en rigtig fin og interessant tilføjelse. Jeg var fuldstændig grebet af filmen, selvom slapstick momenterne faldt lidt igennem, selv når det ikke var meningen de skulle det.

9/10

A King in New York
En lidt rodet oplevelse, der tydeligt har bid og er en provokation til amerikanerne, som havde lukket Chaplin ude. Der stikkes til kapitalismen, larmen og det generaliserende menneskesyn, Chaplin må have følt var dominerende i landet. Nogengange virker det bedre end andre og til tider bliver filmen simpelthen for rodet, særligt på lydsiden.

7/10
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15709 JannikAnd 13 år siden

Muldgraver (15707) skrev:
Enig, hans evne til at tillægge de fromme bemærkninger en dæmonisk undertone er helt fantastisk

Min favoritkarakter i serien må næsten være Gabe.
Du har et seriøst forkvaklet forhold til den blide kæmpe! Samson og Management FTW!
Gravatar

#15710 Sweetiebellefan 13 år siden

Atrociuos

Fra Sitges kommer denne gyser der er filmet med håndholdt kamera.

Dette er en urban legend om en schizophren pige der er faret vild i en skov som en familie vil opklare.

Langsom at starte med, men ellers gang i den de sidste 30 minutter.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: