Så kom jeg også i gang med ”American Horror Story”. Var godt underholdt af de første 4 afsnit. Det er jo egentlig plain vanilla haunted house, men alligevel lidt syret på den fede måde. I går aftes så jeg så afsnit 5, som skuffede lidt og jeg faldt i søvn til afsnit 6, så jeg håber, at den kommer lidt op i gear igen!
Som husar er jeg dog lige nødt til at kommentere på den geniale idé omkring stuepigen. Fruen ser hende som en gammel enøjet krage og manden som en lille fræk godte! Hvor indgiver man sin bestilling? Og når vi nu er i det hjørne, må jeg også erkende, at Connie Britton på ingen måde gør noget dårligt for serien ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Dialogen, og det fantastisk cast slår gnister Walton Goggins, som mest kendes fra hans roller i The Shield brillere også heri, i hans nok bedste rolle hidtil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Fik set afsnit 6, 7 og 8 af "American Horror Story" og synes desværre, at den er ved at blive lidt tam! De første fire afsnit var til en rating på 4/6, men afsnit 5-8 ligger på 3/6, så samlet set må jeg jo være på 3,5/6. Der ska andre boller på suppen i de sidste 4 afsnit, hvis jeg ska smide penge efter sæson 2
På den positive side er jeg begyndt at se ”Modern Family” på Netflix, den er sku da meget sjov :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#15961 Batsy 13 år siden
Ja okay 8P
#15962 duuk74 13 år siden
Ganske horribel film sovset ind i cgi, bluescreen, "slow-down" effekter og colour grading. Og så tager den sig selv 100% seriøst..
Føles mest af alt som en Michael Bay vampyrfilm.
4/10
#15963 wiseguy 13 år siden
I går aftes så jeg så afsnit 5, som skuffede lidt og jeg faldt i søvn til afsnit 6, så jeg håber, at den kommer lidt op i gear igen!
Som husar er jeg dog lige nødt til at kommentere på den geniale idé omkring stuepigen. Fruen ser hende som en gammel enøjet krage og manden som en lille fræk godte! Hvor indgiver man sin bestilling?
Og når vi nu er i det hjørne, må jeg også erkende, at Connie Britton på ingen måde gør noget dårligt for serien ;o)
#15964 misuma 13 år siden
En glorificeret udgave af Texas Ranger? Indrømmet, jeg er slet ikke inde i nogle af serierne. :P
#15965 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15966 misuma 13 år siden
Okay okay, så vil jeg netflexe videre og få lidt sved på panden ; )
#15967 elwood 13 år siden
#15968 Slettet Bruger [4112912599] 13 år siden
#15969 elwood 13 år siden
#15970 wiseguy 13 år siden
De første fire afsnit var til en rating på 4/6, men afsnit 5-8 ligger på 3/6, så samlet set må jeg jo være på 3,5/6.
Der ska andre boller på suppen i de sidste 4 afsnit, hvis jeg ska smide penge efter sæson 2
På den positive side er jeg begyndt at se ”Modern Family” på Netflix, den er sku da meget sjov :o)