Gravatar

#16081 Hr. Nielsen 13 år siden

Den forstod jeg så ikke;) Nå, dit svar gjorde dog at jeg måtte overveje om du havde fat i lidt? For en gangs skyld i denne debat:D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16082 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16081) skrev:
For en gangs skyld i denne debat

Hvilken debat? "Fatsvage"? Hvor? Og hvem er du?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16083 Ispep 13 år siden

BN (16078) skrev:
Scenen viser os ikke noget, vi ikke vidste i forvejen. Nej, den understreger bare nødvendigheden

Nej. Nødvendigheden for dig, måske. Den understreger blot, at filmen taler ned til sit publikum. Case closed. Vi skal jo nødig forlade biografen "tomhændet" og vores kvindelig rolle skulle også nødig have noget på samvittigheden. Det kan for mig ikke blive mere amerikansk, på den dårlige måde, altså.
Gravatar

#16084 Richard Burton 13 år siden

#16083 Ja det er ofte det store problem, når der skal skæres mere ud i pap, end nødvendigt.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16085 Collateral 13 år siden

Lyder til Haggis har lavet samme nummer i 'The Next Three Days' som i 'Crash', som også var en nedladende og ret ringe film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16086 Ispep 13 år siden

Reform Section 5 (16084) skrev:
#16083 Ja det er ofte det store problem, når der skal skæres mere ud i pap, end nødvendigt.

Kan der være noget om, ja. Men den scene i filmen virker virkelig direkte malplaceret. Selv nedgørelser kan squ indimellem gøres mere elegante :D

BN (16078) skrev:
Eftersom politimanden på hug IKKE finder knappen, har scenen helt klart det umidddelbare formål at fastslå, at familien vil komme til at leve i landflygtighed

Det havde også virket havde politimanden ikke "fantaseret sig til svaret".
Gravatar

#16087 BN 13 år siden

Collateral (16085) skrev:
Lyder til Haggis har lavet samme nummer i 'The Next Three Days' som i 'Crash', som også var en nedladende og ret ringe film.

"som også var en nedladende og ret ringe film"?? ... Der er ikke nogen af os, hverken Reform Section 5, Ispep, Thomas E. Nielsen eller jeg, der finder filmen ringe eller GENERELT nedladende. Der er kun kritik fra de andre af en enkelt scene henimod slutningen.
Gravatar

#16088 Collateral 13 år siden

BN (16087) skrev:
"som også var en nedladende og ret ringe film"?? ... Der er ikke nogen af os, hverken Reform Section 5, Ispep, Thomas E. Nielsen eller jeg, der finder filmen ringe eller GENERELT nedladende. Der er kun uenighed om en enkelt scene henimod slutningen.

Jeg samlede bare op på ord som "Hollywood", "ser ned på publikum" og "overforklarende". Det kunne jeg genkende fra 'Crash'. Men nej det er helt korrekt at jeg ikke ved om det er hele filmen da jeg ikke har set den. Men du kender velsagtens det der med ikke at kunne holde en kommentar tilbage til trods for at du ikke har set en film ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16089 BN 13 år siden

Collateral (16088) skrev:
Men du kender velsagtens det der med ikke at kunne holde en kommentar tilbage til trods for at du ikke har set en film ;P

Nej, det gør jeg ikke. Jeg udtaler mig aldrig endegyldigt om kvaliteterne ved en film, jeg ikke har set. Men hvis jeg finder historien tåbelig, kan jeg godt finde på at give udtryk herfor. Derfor er min generelle holdning dog stadig: "Det er muligt, den er godt filmet, godt instrueret og godt spillet", som jeg i sin tid skrev om en vis film. ;-)
Gravatar

#16090 Ispep 13 år siden

Der er heldigvis ikke tale om hele filmen, altså Next Three Days. Men den begår en fatal brøler, som koster lidt den anden vej. Ellers er det en veldrejet thriller, som lever på god spænding og fint skuespil. Intet mesterværk dog, men jeg vil gerne se originalen, for historien finder jeg ganske god. Hvis originalen er, hvad jeg tror den er, så kan der måske være tale om et mere helstøbt værk.

Skriv ny kommentar: