Gravatar

#16131 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16130) skrev:
men ultimativt forekommer dens niveau mig næsten fuldt ud så dumt som en film som Battleship.

Og så er Battleship endda mere underholdende. ;D

Og ganske godt at høre, at andre oss' er ret glad for Dredd. :)
Gravatar

#16132 Ispep 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16130) skrev:
mig næsten fuldt ud så dumt som en film som Battleship

Pyha. Den fandt jeg godt nok afsindig ringe og fik oprigtigt en brækfornemmelse under filmen. FY for fanden den var slem. Så hellere Transformers, hvis valget stod mellem disse. 1/6 herfra til Battleskod.
Gravatar

#16133 Hr. Nielsen 13 år siden

utyske (16131) skrev:
Og så er Battleship endda mere underholdende.
Hehe ja:)

utyske (16131) skrev:
ganske godt at høre, at andre oss' er ret glad for Dredd.
Den var en glædelig overraskelse, som bestemt skal ses igen. Læste en del af tegneserierne som teenager og fandt dem fremragende (i hvert fald dengang?), men havde mine tvivl på filmen.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16134 MMB 13 år siden

Smid lige din Prometheus anmeldelse ind i Prometheus-tråden. Har lyst til at se lidt fyrværkeri i aften. :P
Gravatar

#16135 Richard Burton 13 år siden

#16134 Eftersom den formentlig nok er til mig ;) .... så har jeg heldigvis andet for, end at flippe lidt over, at nogen ikke bryder sig om Prometheus ..... Alien, 2001, Mulholland Drive eller whatever. Men jeg vil til hver en tid gerne debattere indhold :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16136 Hr. Nielsen 13 år siden

#16134 Ha ha:-D Tror der er brugt krudt nok på at debattere den. De samme kommentarer går jo igen 600 gange, så der er vist ikke mere tilbage i bøssen:)

Reform Section 5 (16135) skrev:
så har jeg heldigvis andet for, end at flippe lidt over, at nogen ikke bryder sig om Prometheus
Har du vist også gjort rigeligt;)

Reform Section 5 (16135) skrev:
Alien, 2001, Mulholland Drive eller whatever.
Se, det er til gengæld fremragende titler ifølge mig...Ja selv Whatever er jo bedre:-P
Gravatar

#16137 Richard Burton 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16136) skrev:
Har du vist også gjort rigeligt;)

Personligt mener jeg jo så, at jeg mere gør mig i at debattere indholdet af filmen, med andre med divergerende meninger. Jeg mener ikke det kan kendetegnes som ... at flippe :) Hvis nogle mener at påstå noget betyder et, eller noget slet ikke betyder noget, og jeg er af den opfattelse, at noget betyder noget andet ... ja ... så har man noget basis for en diskussion :)

Se, det er til gengæld fremragende titler ifølge mig...Ja selv Whatever er jo bedre:-P

Men jeg kan garantere dig for, at der også findes mange eksemplarer, som ikke synes disse er fremragende titler. Dem er jeg ... også ... uenige med :)
Gravatar

#16138 Hr. Nielsen 13 år siden

Reform Section 5 (16137) skrev:
Personligt mener jeg jo så, at jeg mere gør mig i at debattere indholdet af filmen
Whatever;)

Reform Section 5 (16137) skrev:
Men jeg kan garantere dig for, at der også findes mange eksemplarer, som ikke synes disse er fremragende titler.
Bestemt der gør, men father knows best;-P
Gravatar

#16139 Collateral 13 år siden

Ispep (16132) skrev:
Pyha. Den fandt jeg godt nok afsindig ringe og fik oprigtigt en brækfornemmelse under filmen. FY for fanden den var slem. Så hellere Transformers, hvis valget stod mellem disse. 1/6 herfra til Battleskod.

TAK! Jeg er meget enig. Bortset fra det med Transformers. Den har jeg nemlig ikke set :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16140 Richard Burton 13 år siden

Thomas E. Nielsen (16138) skrev:
Bestemt der gør, men father knows best;-P

Tak :)

Skriv ny kommentar: