Gravatar

#16281 Skeloboy 13 år siden

#16280 - hehe, jo, det har du vel ret i :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16282 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (16272) skrev:
Stort tillykke med den kommende familieforøgelse, Thomas! :)

Richard Burton (16273) skrev:
Stort tillykke med den lille :)
Jamen tak i to:)

Og nu tror jeg det er blevet tid til Barry Lyndon efter job i dag:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16283 BN 13 år siden

Riqon (16280) skrev:
Er han? Er de fleste ikke ret enige i at han er rimelig talentløs? :p

Men nu har "de fleste" ikke altid ret. ;-)

Manden ER decideret flad og dårlig i 'Pirates of the Caribbean'-filmene. Men i hænderne på den rigtige instruktør, er han nu ganske god, synes jeg. Pudsigt nok synes jeg, det samme er tilfældet med hans medspiller i disse film, altså Keira Knightley: Ligeså flad og dårlig hun er i 'Pirates of the Caribbean', ligeså god er hun i eksempelvis 'Atonement' og 'Pride and Prejudice' (som er udmærket, men langt overskygges af tv-serien fra 1995). Både Orlando Bloom og Keira Knightley er bedst, når de - tro mod dele af den britiske skuespiltradition - underspiller.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16284 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden

Jeg må erklære mig enig med BN, for en gangs skyld. Bloom gør det ret godt i hænderne på den rette instruktør, "Kingdom of Heaven" er et glimrende eksempel på dette.
Gravatar

#16285 Riqon 13 år siden

#16283 -

BN (16283) skrev:
Men nu har "de fleste" ikke altid ret. ;-)

Næh, men hvis han skal gå for at være "en virkelig overvurderet skuespiller", så må "de fleste" (eller i hvert fald mange) sige han er bedre, end han er. Og netop Orlando Blooms skuespil er der ikke mange, der plejer at prise til skyerne.

Angående hvad jeg selv synes om hans skuespil... Da jeg så "Pirates of the Caribbean" i søndags, så var han ikke dårlig, ikke god - han gjorde hvad han skulle uden at det var særlig mindeværdigt. Jeg husker ikke hans præstation i KoH godt nok til at kunne sige noget om det.

Med hensyn til Keira Knightley, så synes jeg egentlig hun plejer være okay. (I den første "Pirates of the Caribbean" er hun egentlig bare en ting, der kastes lidt rundt med.) Hun gør det også udmærket både i "A Dangerous Method" og "Never Let Me Go". Og nej, det var da heller ikke hende, der ødelagde "A Phantom Menace". ;-)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16286 Batsy 13 år siden

Synes Orlando og Knightley er lidt nogle meh og meh, i pirates. Rush, Depp, Nighy og stort set alle andre overstråler dem med nemhed, ja også aben! Er enig med BN
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16287 BN 13 år siden

Riqon (16285) skrev:
Næh, men hvis han skal gå for at være "en virkelig overvurderet skuespiller", så må "de fleste" (eller i hvert fald mange) sige han er bedre, end han er.

Men det synes jeg ikke, man ser, at hverken "de fleste" eller "mange" går rundt og siger.

Riqon (16285) skrev:
Da jeg så "Pirates of the Caribbean" i søndags, så var han ikke dårlig, ikke god - han gjorde hvad han skulle uden at det var særlig mindeværdigt.

Han er efter min mening hamrende uinteressant at se og høre på i 'Pirates ...' Men nu er det nok også en utaknemmelig rolle. "Den pæne, unge mand" er der sjældent meget ved at følge. I 'Pirates ...' venter man da også bare på Johnny Depps scener - Jack Sparrow-karakteren er seriens hovedattraktion, omend selv han bliver noget anstrengende i længden.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16288 Hr. Nielsen 13 år siden

Hvem er flertallet også? På en filmside som denne støder man oftere på påstanden om hans manglende talent end man måske gør, hvis man går ud og spørger en mere generel del af publikum. Der synes jeg at støde på et flertal af sympatisører:) Men blot en antagelse.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16289 Riqon 13 år siden

BN (16287) skrev:
Men det synes jeg ikke, man ser, at hverken "de fleste" eller "mange" går rundt og siger.

Fair nok - mit indtryk har så bare været et andet, i hvert fald her på siden.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16290 Kiksmann 13 år siden

Skeloboy (16275) skrev:

Et af problemerne er, at man er ret ligeglade med personerne...og så er Orlando Bloom en virkelig overvurderet skuespiller!

Jeg er så enig!

Lord of the rings

Så fik jeg igen set Lotr triologien, denne gang sammen med junior, som var helt vild med filmene. Så nu står den vist på fælles læsning af bøgerne.
De er set over flere dage.

9/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: