Gravatar

#16401 Hr. Nielsen 13 år siden

Kruse (16394) skrev:
Hvornår kommer du forbi med det
Har jeg været, men du var ikke hjemme;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#16402 Zombi 13 år siden

Jesus christ! Det var da typisk filmz at alt skal dissikeres, diskuteres og analyseres. ;P

Det er heller ikke ligefrem fordi at jeg har tænkt over TDKR specielt meget efter premieren, det var nok bare et dårligt ordvalg skal du se, det mere at jeg åbenbart havde brug for at distancere mig selv fra alt det hype der opstod omkring filmens release, for at kunne danne min egen holdning. Det er dårlig vane, men når en film allerede bliver hyldet som et mesterværk før den overhovedet har fået premiere, har jeg nogle gange en tendens til at blive ekstra kritisk, når jeg så endelig ser den. De fleste gange er min første opfattelse dog også den endelige, men lige her var det altså en af de sjældne gange, hvor den faktisk blev bedre ved andet syn.

Tænkepausen var måske ikke ment så meget på filmens temaer, for nej det er måske ikke den dybe tallerken, men det behøves den heller ikke at være, for at være god. Tænkepausen var mere ment på filmens tekniske kvaliteter: udførelsen af actionscenerne, som har været et irritationsmoment for mig i Nolans tidligere film, og så fandt jeg også bare persongalleriet lidt mere interessant og bedre håndteret i denne omgang.

For mig er TDKR en bedre fortalt film end TDK, jeg havde bare brug for en pause mellem det første og det andet syn for faktisk at se det.

Over and out!
Gravatar

#16403 lagoni 13 år siden

Er der nogen, der har set American Horror Story? Er det meget uhyggeligt eller bare lidt..? :) Den lader til at ha' fået gode anmeldelser, men jeg er simpelthen for tøset til at se noget meget mere uhyggeligt end Supernatural.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#16404 Kruse 13 år siden

lagoni (16403) skrev:
Er der nogen, der har set American Horror Story? Er det meget uhyggeligt eller bare lidt..? :) Den lader til at ha' fået gode anmeldelser, men jeg er simpelthen for tøset til at se noget meget mere uhyggeligt end Supernatural.

Nej, jeg vil ikke sige at det er ret meget mere uhyggeligt end "Supernatural", så du kan roligt give dig i kast med serien :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16405 Ispep 13 år siden

Foeller (16400) skrev:
at jeg så synes, det er tomme kalorier

Arh.. Det er jo ikke Bay eller Emmerich der står bag. Hvis du da ikke kan se, at de prøver på lidt mere, så er det da ærgerligt, men det gør de altså. Der er nogle fine historier fortalt igennem tre film med gennemgående temaer og rød tråd. At 3'eren måske heller ikke lever op til de to første (ifølge mig) er en anden snak, men tom synes jeg da bestemt ikke den er, da jeg kan se gode intentioner og generelt fin forståelse for mange ting, der udgør en god/underholdende superhelte film (hvis man ER til genren). Det er ikke fordi filmen står til 17% på rottentomatoes, som "tomme kalorier" jo ofte gør :D

Foeller (16400) skrev:
Det er da en ligegyldig målestok.

Det er ikke en ligegyldig målestok. Det er netop en superhelte film, og skal bedømmes på de præmisser. Og ikke ift. alt muligt andet. Det kan godt være du hiver en Scorsese-målestok som alle film skal måles efter, men det kan man jo ikke bruge til noget :D
Gravatar

#16406 Åkepool 13 år siden

Siden sidst:

God Bless America 7/10
Stay Cool 5/10
Nights in Rodanthe 7/10
Den du frygter 5/10
Arthur (den nye) 5/10
Killer elite 6/10
The Dictator 6/10
Lockout 7/10
Robin Hood (2010) 6/10
The Grey 6/10
Snow white and the Huntsman 6/10
Couples retreat 5/10
Rosa Morena 6/10
Men in Black 3 5/10
Starship Troopers: Invasion 5/10
Goon 6/10
The Cabin in the woods 7/10
Sherlock Holmes (2009) 6/10
Margaret 7/10
Hobo with a shotgun 6/10
Warrior 8/10
Skyfall 8/10
The Amazing Spider-man 7/10

To 8-taller som det bedste, det er sgu sløjt for tiden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16407 Sweetiebellefan 13 år siden

Freddy VS Jason

To Urban Legends mod hinanden i samme film.

Hvis du er fan både Freddy Kruger og Jason så se denne.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16408 Ispep 13 år siden

Sløjt? Tja... Måske opsøger du bare de forkerte titler?
Gravatar

#16409 Skeloboy 13 år siden

Har nu på relativ kort tid set The Big Bang Theory sæson 1-4...og det kan jeg rigtig godt lide :)

9/10

Har aldrig rigtig været et seriemenneske, men har fået set How I Met You Mother, Firefly, Big Bang Theory og er også i gang med Sopranos...det er jo helt fint :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16410 Collateral 13 år siden

Skeloboy (16409) skrev:
Har nu på relativ kort tid set The Big Bang Theory sæson 1-4...og det kan jeg rigtig godt lide :)

9/10

Me too!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: