Sløjt? Tja... Måske opsøger du bare de forkerte titler?
Jeg mente nu heller ikke at udvalget af kvalitetsfilm er sløjt, der er sikkert masser af gode film. Det er bare ikke lige dem jeg får set for tiden. Jeg tror ovenikøbet at jeg har mange gode film stående, men jeg ender næsten altid med at vælge middelvaren, fremfor dem hvor jeg skal bryde mit hovede bare en lille smule :)
Og så spiller det også ind, at når jeg låner film, så kommer de forrest i køen, så jeg kan levere dem tilbage. Så står mit eget guld og samler støv.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg synes det er helt fantastisk, at denne film er lavet i 1968. Den er så langt forud for sin tid rent billedmæssigt, foruden også at være fremragende på alle andre måder. Jeg har efterhånden set den en del gange, og er stadig lige bjergtaget hver eneste gang. Kubrick var mesteren, og dette er et mesterværk.
Jeg synes det er helt fantastisk, at denne film er lavet i 1968. Den er så langt forud for sin tid rent billedmæssigt, foruden også at være fremragende på alle andre måder. Jeg har efterhånden set den en del gange, og er stadig lige bjergtaget hver eneste gang. Kubrick var mesteren, og dette er et mesterværk.
10/10
Enig i hvert et ord!
Jamen dog. Så er der da ihvertfald en ting vi kan være enige om. :)
10/10
Enig i hvert et ord!
Bestemt! :-)
'2001' repræsenterer i mine øjne noget af det ypperste, som filmkunsten nogensinde har frembragt.
#16411 Åkepool 13 år siden
Jeg mente nu heller ikke at udvalget af kvalitetsfilm er sløjt, der er sikkert masser af gode film. Det er bare ikke lige dem jeg får set for tiden.
Jeg tror ovenikøbet at jeg har mange gode film stående, men jeg ender næsten altid med at vælge middelvaren, fremfor dem hvor jeg skal bryde mit hovede bare en lille smule :)
Og så spiller det også ind, at når jeg låner film, så kommer de forrest i køen, så jeg kan levere dem tilbage. Så står mit eget guld og samler støv.
#16412 Neranders 13 år siden
Perfekt! Så mangler du jo bare at få set Deadwood!
"That's rough, buddy."
#16413 Snaden 13 år siden
Hvilken herlig og meget rørende lille perle af en film. Man sad jo næsten hele filmen igennem og kæmpede med at holde tårerne tilbage.
Kan varmt anbefales!
#16414 duuk74 13 år siden
Alt for lang, opblæst og selvhøjtidelig for min smag.
Giv mig The Avengers i stedet til hver en tid.
#16415 Neranders 13 år siden
Yderst enig! Godt at se den film få noget opmærksomhed. :)
"That's rough, buddy."
#16416 Snaden 13 år siden
10/10
#16417 BN 13 år siden
Enig i hvert et ord!
#16418 Slettet Bruger [2214553310] 13 år siden
Dendér natur klarer sgu farver og skarphed ret godt, må man sige!
10/10
#16419 Snaden 13 år siden
#16420 BN 13 år siden
Bestemt! :-)
'2001' repræsenterer i mine øjne noget af det ypperste, som filmkunsten nogensinde har frembragt.