Gravatar

#16681 Batsy 13 år siden

Dødbringende våben 3

Herlig underholdning, og synes den er på højde med de andre 2. Danny glover og Mel slår stadig gnister, masser af bandeord og man er godt underholdt af filmens humor. Joe Pesci er genial som Leo Getz, og elsker hans brokken og tuderi.

Action scenerne synes jeg ikke blev i sig selv større og bedre, de holdte sig ret små og var charmerende på en vis måde.

7/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16682 MMB 13 år siden

Jack Reacher
Var en tur i udlandet og se en "overraskelsesforestilling", hvor man på forhånd ikke vidste, hvad man ville se, andet end at filmen ikke havde fået premiere i landet endnu. Spændende koncept, men desværre ikke filmen jeg havde håbet på.

Filmen var lidt for konstrueret, lidt for ordinær og Tom Cruise spillede Tom Cruise. Heldigvis tog filmen ikke sig selv alt for seriøs, og det gjorde i sidste ende, at man fik kæmpet sig igennem den.

4/10

Gravatar

#16683 Riqon 13 år siden

Foeller (16682) skrev:
Tom Cruise spillede Tom Cruise

Er du sikker? :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16684 MMB 13 år siden

Riqon (16683) skrev:
Er du sikker? :)

Forstod du min pointe?
Gravatar

#16685 TP-DK 13 år siden

Men hvem spillede så Jack Reacher?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16686 Snaden 13 år siden

Amour.

Helt igennem mesterlig film fra Michael Haneke. Fremragende udført, og med fantastiske skuespil præstationer, især fra Jean-Louis Trintignant og Emmanuelle Riva. Stærke sager!

6/6
Gravatar

#16687 MOVIE1000 13 år siden

Ericmase (16680) skrev:
United 93 (yet again)!

Jeg er helt vild med den!

Nu med min farmor på 84 år (!!!). Hun sagde at filmen var helt fantastisk, men også en enorm udfordring for hende (det kan jeg godt forstå). Jeg er glad for hun kunne nå hele vejen igennem, men synes også det er helt vildt at en person på den alder kan holde det ud!

6/6 (for filmen og oplevelsen).

Woot?? Det er da en awesome sæson (dog er det kun min mening)! :)

Det er da også en høj karakter? På 6 skalaen ville det svare til en 5-6/6
Men det er en awesome serie, som jeg virkelig er blevet glad for, sæson 6 indtil videre har jeg virkelig moret mig over, især Dreamland afsnittene og Triangle. Det var ret imponeret lavet og især spas at se på. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16688 Ispep 13 år siden

Den ligner også en tømmermænds film på en trist søndag :D Jeg tror dog alligevel jeg havner lidt højere, for den type kan jeg også indimellem godt lide :D
Gravatar

#16689 Riqon 13 år siden

Foeller (16684) skrev:
Forstod du min pointe?

At han ikke spillede? Eller at hans karakter var meget lig ham selv? Eller begge dele? Eller at han spiller den rolle, som han plejer at spille? Jeg ser flere tolkningsmuligheder, må jeg indrømme.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16690 MMB 13 år siden

Ispep (16688) skrev:

Den ligner også en tømmermænds film på en trist søndag :D Jeg tror dog alligevel jeg havner lidt højere, for den type kan jeg også indimellem godt lide :D

Ja, en tømmermændsfilm er en meget god beskrivelse. Der er masser af corny one-liners, og den er af og til også ret morsom. Nogle gange bevidst og andre gange ubevidst. Især en scene med Herzog er latterligt morsom, selvom jeg langt fra er sikker på, det var bevidst. :P

Skriv ny kommentar: