Gravatar

#16741 Skeloboy 13 år siden

Heroes Sæson 1

Den er fee'

8/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16742 misuma 13 år siden

Beetlejuice

Den holder stadigvæk....5/6

Poseidon 2006

Man kan sikkert sige en masse om filmen, men som familiefar lever jeg mig ekstremt meget ind i flere af filmens skrækscenarier.

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16743 Skeloboy 13 år siden

Afsnit 1-4 af Heroes 2
Havde lidt frygtet noget slemt. Men det er ikke så galt igen. Hiros historie er ret dårlig, men ellers synes jeg, at det er fint nok.

7/10 - indtil videre
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16744 HonoDelLoce 13 år siden

Riqon (16739) skrev:
Nu gjorde jeg det så alligevel: Så Pusher II færdig. Det kunne godt svare sig. Blev mere spændende efterhånden, da der kom lidt mere på spil (dog ikke i samme grad som i den første), og slutningen var intens på den gode måde. I øvrigt må det siges at være godt klaret, at en overfladisk, overvejende klovnagtig karakter fra den første, på den måde kunne tages alvorligt og fungere som hovedperson i 2'eren. 4/6. (Gemmer 3'eren til en anden gang.)

Det er for mange år siden, jeg har set de to efterfølgere, til, at jeg kan fortælle dig hvorfor. Men jeg kan dog sige, at jeg tydeligt husker hvordan 3'eren var bedre end 2'eren (som jeg var skuffet over)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16745 jessup 13 år siden

Var ikke skuffet over 2 erren, men 3 eren er bedre. Men volden får her et par nyk mere hvis man er sart.
This is just until June
Gravatar

#16746 Riqon 13 år siden

Jeg kan sagtens forestille mig, at der er mere gods i 3'eren med Zlatko Buric i hovedrollen som Milo.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16747 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (16744) skrev:
husker hvordan 3'eren var bedre end 2'eren

Der har jeg det lige omvendt. 2'eren er i mine øjne langt bedre end 3'eren, som jeg fandt en kende kedelig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16748 Lord Beef Jerky 13 år siden

Både 2'eren og 3'eren er skidt på hver deres måde, men jeg foretrækker nu også 3'eren af den simple grund, at den ikke blot er en gentagelse af 1'eren som 2'eren i bund og grund var.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16749 Riqon 13 år siden

Lord Beef Jerky (16748) skrev:
en gentagelse af 1'eren som 2'eren i bund og grund var.

Er du sikker på, du husker rigtigt? 2'eren er meget anderledes.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16750 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det er lang tid siden, men jeg husker den som værende mere eller mindre det samme plot med det samme udfald.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: