Gravatar

#16761 MOVIE1000 13 år siden

LOTR E.E - Fellowship of the ring.8-9/10
LOTR E.E - The two towers.........8/10
LOTR E.E - Return of the king.....7/10
Familien Gyldenkål...................5-6/10
Familien Gyldenkål 2.................5/10
Sorte kugler.............................6/10

Film ejg ikke har set før:
X-files sæson 6........................7-8/10
Juan.......................................5-6/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16762 Skeloboy 13 år siden

Riqon (16756) skrev:
Skeloboy, kan være du vil finde denne artikel interessant. Tim Kring nævnte nogle af de samme ting, du selv er inde på. ;)

Det har han ramt meget godt :)

Synes dog ikke pacet er for langsomt, og jeg synes ikke personernes introduktion er forkert. Det bliver jo bundet i sammen alligevel.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16763 MOVIE1000 13 år siden

Riqon (16754) skrev:
De to første afsnit af Sherlock.

Fantastisk :) selve mysterierne siger mig godt nok ikke så meget lige foreløbig, men Cumberbatch og Freeman som Sherlock og Watson er virkelig en fornøjelse. Den bedste buddy-kombination, jeg længe har set. Og Cumberbatch's præstation er virkelig også noget særegent. Jeg hørte i sin tid, at House (tv-serien) også er baseret på Sherlock Holmes, og jeg ser en del lighedstræk mellem karaktererne, deres besættelse af puzzles og deres anti-sociale træk. Giver mig lyst til at tjekke Sherlock-bøgerne ud.. :)

Fantastisk serie. :)

Man kan på CDON købe sæson 1 og 2 sammen også får man 1. sæson til 1. kr, det bliver ialt 180 for begge sæson. Hvis folk var nysgerrige ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16764 Riqon 13 år siden

The Other Boleyn Girl

Filmen skildrer en serie af ulykkelige omstændigheder i et par af Henrik 8's elskerinders liv og giver et meget informativt indblik i et middelaldersamfund, hvor familierelationer betyder alt, og kærligheden og almen trivsel må indordne sig disse.

Filmen skal rundt om et ganske begivenhedrigt plot, men har kun omkring 2 timer til at gøre det. Derfor bliver mange ting kun lige fortalt én gang (og ikke undersøgt dybere) for så at lede os til det næste punkt i handlingen. Heldigvis går man ikke glip af noget. Tingene hænger logisk sammen, men omvendt har man måske heller ikke nået at føle på situationen, før den igen har ændret sig til noget andet. Filmen har for travlt. Særligt Eric Bana's karakter, Henrik 8., når vi ikke at komme meget i dybden hos - han fremstår mest som den liderlige og intimiderende hersker, der febrilsk prøver at få sin kage os spise den.

Filmen har altså sine svagheder - at den forsøger at gabe over for meget - men også sine styrker. Det er da bestemt et interessant stykke verdenshistorie, som på sin vis er oplagt til filmatisering, og præstationerne (særligt Natalie Portmans og Scarlett Johanssons) fejler da heller ikke noget. Nogen af dem, der ellers ikke er til kostumedramaer normalt, vil formodentlig også blive godt underholdt af den høje pace. 4/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16765 Sweetiebellefan 13 år siden

Paranormal Activity 2

En baby er hjemsøgt dag og nat af usynlige ting i denne fortsættelse med brug af håndholdt kamera.

En must see film.

8/10

Paranormal Activity 3

Den her gang er det to børn som er hjemsøgt, og bl.a. barnepigen ser et levende hvid lagen om natten mens hun er alene i køkkenent.

Fortjente en Oscar for cinematopograhpy.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16766 Ericmase 13 år siden

Sweetiebellefan (16765) skrev:
Fortjente en Oscar for cinematopograhpy.

The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16767 misuma 13 år siden

Ericmase (16766) skrev:

That was actually funny Ü

----------

Grabbers

Er man til film som Tremors, Critters og/eller Grimlins så er ovennævnte et godt bud. Enkelte scener/dialoger fik mig til at tænke på Shaun Of The Dead.

3,5/6

The Day

Denne her ligger sig ad film som The Road, dog uden at ramme samme emotionelle højder...eller kvaliteter.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16768 Skeloboy 13 år siden

Haichi: A Dog's Tale
Hvor er det dog dejligt med sådan en simpel historie! Der er som sådan ingen konflikt, ingen good eller bad guys - kun en lille fortælling om en loyal hund. Og i hænderne på Lasse Hallström er det blevet til en oprigtig og rørende historie.

Hvis ikke det var for first-dog-view, der heldigvis kommer sjældent, havde den røget ind på min top250.

9/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#16769 Sweetiebellefan 13 år siden

Rookie of the Year

En dreng ender i Major League baseball med sin fantastiske arm efter en ulykke.

Lidt dateret, men et kig værd og så er musikken af Bill Conti.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16770 Snaden 13 år siden

Kon-Tiki fra 1950. (gensyn)

Både bedriften og dokumentaren er fantastisk! Der snakker vi om mænd med gigantiske boller....altså koloenorme nosser!

6/6

Glæder mig så meget til spillefilmen!

Skriv ny kommentar: