Det tegner rigtig godt for denne serie. Jeg skreg af grin i de fire episoder jeg har set. Hvis du kan lide Arrested Development, så vil du helt sikkert også kunne lide denne serie. Serien har desuden også David Cross og Will Arnett i hovedrollerne.
Den kan findes på Netflix (US og UK)
Har set et par afsnit og er ikke synderligt imponeret men måske den skulle have en chence mere ved lejlighed.
Django Unchained (uden spoilers) Jeg er normalt ikke den store Tarantino fan, så jeg må indrømme, at Django Unchained var en ret positiv overraskelse. Mest af alt skyldes det nok, at den i modsætning til Inglourious Basterds var bedre til at holde fokus og undgå de mange overflødige scener, som ikke rigtig førte nogen steder hen. Det overordnede plot er måske en anelse ordinært, men med Tarantinos bag roret så var hele rejsen simpelthen en fornøjelse at følge - også selvom dialogen ikke indeholder helt så mange mindeværdige øjeblikke som i hans tidligere film. Kombinationen af humor og alvor var for det meste spot on, og når skuespillerne - specielt Waltz, DiCaprio og Jackson - er så gode, som de er, så er det svært ikke at være positiv stemt. Helt perfekt er filmen dog ikke, og uden at røbe for meget kan jeg godt sige, at især slutningen ikke levede op til forventningerne. Når det er sagt, så var Django Unchained dog klart en fornøjelse, og selvom det er en mere letfordøjelig en af slagsen, så må man ikke snyde sig selv for at se filmen på det store lærred. Robert Richardsons billeder er som altid helt fantastiske, og når publikum ligefrem jubler og klapper efter afsluttede scener, så er det svært ikke at blive revet med. 7/10
Jeg håber og regner med at havne på en højere karakter end dig, men nu må vi se. Skal ses på torsdag, og en western af QT, ja det kan kun blive fornøjeligt.
Jeg håber og regner med at havne på en højere karakter end dig, men nu må vi se. Skal ses på torsdag, og en western af QT, ja det kan kun blive fornøjeligt.
Det var bestemt fornøjeligt. :) Men ikke ret meget mere end det. :) Hvad synes du om Basterds?
Tjaa. Det forventer jeg ikke af alle film jeg ser, men derfor kan de stadig være mesterlige. Reservoir Dogs er vel heller ikke mere end en godt fortalt røverhistorie, men stadig et mesterværk.
Jeg har næsten lige genset Basterds og den var mig fremragende.
Tjaa. Det forventer jeg ikke af alle film jeg ser, men derfor kan de stadig være mesterlige. Reservoir Dogs er vel heller ikke mere end en godt fortalt røverhistorie, men stadig et mesterværk.
Sandt, sandt, men så skal det hele altså også sidde lige i skabet, og det synes jeg ikke var tilfældet med Django Unchained. Rigtig meget lykkes, men der er altså også en del forbier. Især slutningen som virker forceret. Jeg skal nok lade vær med at gå i detaljer. :)
Ispep (16948) skrev:
Den var jeg desværre ikke så glad for. Den havde masser af fremragende momenter, men som helhed synes jeg ikke, den fungerede. :)
Endelig er Leatherface tilbage i denne nye version med mere højspænding.
8/10
X Men The Last Stand
Her samles mutanter i et episk slag.
Mutanter forelsker sig, men deres specielle kræfter står i vejen for hinanden imens.
Ser frem til de næste to par X Men film.
9/10
Matilda
Matilda har lede forældre og en stor og stærk skoleinspektør i denne alletiders komedie.
Men den unge pige har lært at hun har særlige magiske evner.
8/10
2005 for mig.
Harry Potter and the Goblet of Fire Narnia Brokeback Mountain Walk the Line The Exorcism of Emily Rose Sin City Madagascar The Polar Express Merry Christmas The Syrian Bride Turtles Can Fly Corpse Bride
Og 2006
Nanny McPhee Monster House United 93 An American Haunting
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
#16941 Batsy 13 år siden
Glad you liked it! 8)
#16942 jessup 13 år siden
Har set et par afsnit og er ikke synderligt imponeret men måske den skulle have en chence mere ved lejlighed.
#16943 MMB 13 år siden
Jeg er normalt ikke den store Tarantino fan, så jeg må indrømme, at Django Unchained var en ret positiv overraskelse. Mest af alt skyldes det nok, at den i modsætning til Inglourious Basterds var bedre til at holde fokus og undgå de mange overflødige scener, som ikke rigtig førte nogen steder hen. Det overordnede plot er måske en anelse ordinært, men med Tarantinos bag roret så var hele rejsen simpelthen en fornøjelse at følge - også selvom dialogen ikke indeholder helt så mange mindeværdige øjeblikke som i hans tidligere film. Kombinationen af humor og alvor var for det meste spot on, og når skuespillerne - specielt Waltz, DiCaprio og Jackson - er så gode, som de er, så er det svært ikke at være positiv stemt. Helt perfekt er filmen dog ikke, og uden at røbe for meget kan jeg godt sige, at især slutningen ikke levede op til forventningerne. Når det er sagt, så var Django Unchained dog klart en fornøjelse, og selvom det er en mere letfordøjelig en af slagsen, så må man ikke snyde sig selv for at se filmen på det store lærred. Robert Richardsons billeder er som altid helt fantastiske, og når publikum ligefrem jubler og klapper efter afsluttede scener, så er det svært ikke at blive revet med.
7/10
#16944 Ispep 13 år siden
#16945 Pécuchet 13 år siden
Det mest mindeværdige fra den film var Franco Neros samtale med Django.
#16946 Pécuchet 13 år siden
#16947 MMB 13 år siden
Det var bestemt fornøjeligt. :) Men ikke ret meget mere end det. :) Hvad synes du om Basterds?
Hehe, ja, det var ret så awesome. :)
#16948 Ispep 13 år siden
#16949 MMB 13 år siden
Sandt, sandt, men så skal det hele altså også sidde lige i skabet, og det synes jeg ikke var tilfældet med Django Unchained. Rigtig meget lykkes, men der er altså også en del forbier. Især slutningen som virker forceret. Jeg skal nok lade vær med at gå i detaljer. :)
Den var jeg desværre ikke så glad for. Den havde masser af fremragende momenter, men som helhed synes jeg ikke, den fungerede. :)
#16950 Sweetiebellefan 13 år siden
Endelig er Leatherface tilbage i denne nye version med mere højspænding.
8/10
X Men The Last Stand
Her samles mutanter i et episk slag.
Mutanter forelsker sig, men deres specielle kræfter står i vejen for hinanden imens.
Ser frem til de næste to par X Men film.
9/10
Matilda
Matilda har lede forældre og en stor og stærk skoleinspektør i denne alletiders komedie.
Men den unge pige har lært at hun har særlige magiske evner.
8/10
2005 for mig.
Harry Potter and the Goblet of Fire
Narnia
Brokeback Mountain
Walk the Line
The Exorcism of Emily Rose
Sin City
Madagascar
The Polar Express
Merry Christmas
The Syrian Bride