Hvilken udgave så du? Jeg foretrækker selv den korte version fremfor den forlængede, bl.a. netop fordi den lange trækker tænder ud ind imellem.
Vidste ikke der fandtes flere udgaver, men tjekker lige.....126 min står den til. Uanset, så har Argento en til tider spændende stil, sådan meget abrupt synes jeg måske (hvis man kan kalde den det?). Men denne her fik slet slet ikke fat i mig.
Thomsen (17007) skrev:
Jeg synes dog alt i alt, at det er en af hans bedre film
Det var også hvad jeg havde læst at den skulle være, så muligt at jeg dømmer den hårdere, fordi skuffelsen var så meget desto større.
Thomsen (17007) skrev:
I dag vil jeg langt hellere se Bava, Freda, Margheriti eller Fulci.
Af de nævnte synes jeg kun Fulci får en klokke til at ringe. Men vil holde øje med de andre, så jeg giver dem en chance, hvis jeg render på dem. Kan du anbefale eventuelle titler?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Jeg er så på! Selvom det nok også komme til at betyde meget skidt. Så skal remaket af TCM altså også lige på. Er simpelthen så lang tid siden jeg har set den, at jeg har svært ved at vurdere om jeg virkelig synes den er så ringe, som jeg husker den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#17011 Hr. Nielsen 13 år siden
Det var også hvad jeg havde læst at den skulle være, så muligt at jeg dømmer den hårdere, fordi skuffelsen var så meget desto større.
Af de nævnte synes jeg kun Fulci får en klokke til at ringe. Men vil holde øje med de andre, så jeg giver dem en chance, hvis jeg render på dem. Kan du anbefale eventuelle titler?
#17012 Collateral 13 år siden
Den glemte jeg søreme i farten, måske fordi jeg egentlig har lidt svært ved at beslutte mig. Jeg svinger mig nok op til en 5er.
#17013 Ispep 13 år siden
Enig. Fed zombiefilm.
#17014 misuma 13 år siden
4/6
#17015 Collateral 13 år siden
Skal lige have remaket set på et eller andet tidspunkt. Jeg kan rigtig godt lide originalen og forventer mig ikke meget, men nysgerrig er man vel!
#17016 Collateral 13 år siden
#17017 misuma 13 år siden
Vi må holde en remake-marathon :P
#17018 Collateral 13 år siden
Jeg er så på! Selvom det nok også komme til at betyde meget skidt. Så skal remaket af TCM altså også lige på. Er simpelthen så lang tid siden jeg har set den, at jeg har svært ved at vurdere om jeg virkelig synes den er så ringe, som jeg husker den.
#17019 misuma 13 år siden
#17020 Collateral 13 år siden
Jeg husker den bare som afsindigt poleret... Og det til trods for at jeg faktisk så den før originalen.