Gravatar

#17161 MMB 13 år siden

Silver Linings Playbook
Der er flere gode ting at sige om filmen. Det er solidt håndværk, og karakterne er alle sammen interessante især takket være nogle fantastiske skuespilpræstationer, der gør karakterne til mere end de papfigurer, som de let kunne være blevet til. Især De Niro og Lawrence bør fremhæves. Dog kan alle de fire fremtrædende skuespillere være deres Oscar-nomineringer bekendt. Filmen er flere gange rørende, og sjov er den vel også momentvis. Desværre bliver historien lidt for hurtigt forudsigelig og især hen mod slutningen bliver det decideret kedeligt og skabelonsagtigt. Det er en skam, for der var ellers noget potentiale.
5/10
Gravatar

#17162 Ispep 13 år siden

Jeg er nede på 2/6 med den.
Gravatar

#17163 Riqon 13 år siden

Det var ikke ret meget.
Hvad generer dig mest ved den?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#17164 Ispep 13 år siden

Den faldt bare ned med et brag med årene den film. Hovedsageligt er det drengen der forekommer mig håbløst malplaceret og irriterende. Dernæst bryder jeg mig heller ikke om stemningen og hele atmosfæren de har valgt i 2'eren. De rettede heldigvis tingene op i 3'eren som mere ligner etteren, men der er langt op til den mesterlige Raiders, som jeg kan se igen og igen..
Gravatar

#17165 Sweetiebellefan 13 år siden

The Sandlot

Et par drenge skal redde en lånt baseball bold signeret af Babe Ruth fra en vagthund i denne komedie.

Dateret, men et must see alligevel.

7/10

The Haunting in Connecticut

Baseret på virkelige hændelser i Connecticut fra 1986 i denne effektive gyser, hvor en dreng bl.a. ser forbrændte lig gå rundt.

En familie flytter ind i et gammelt hus, hvor en nekrofil medarbejder, og hans levede døde stadigvæk bor.

According to a write-up on the case in 2009 by NBC, the morticians that worked in the mortuary were allegedly involved in necromancy and/or necrophilia with the corpses,[8]

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#17166 Hr. Nielsen 13 år siden

Thomsen (17159) skrev:
Det er Sergio Leones hovedværk.
Det har han muligvis selv troet, da han lavede den, at den skulle være og den mere højtidelige tone end i Ugly, kan nok vildlede enkelte sjæle til at tro det samme;) Jeg vil påstå hans hovedværk er GoodBadUgly (om ikke andet, har jeg da også kunne læse mig til, flere steder igennem tiderne, at den regnes som hans bedste generelt set....Jo jo, du kan muligvis finde steder der siger andet, men de er undtagelsen:) Nå, heldigvis finder jeg dem begge mesterlige.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17167 MMB 13 år siden

Har faktisk lige genset OUTITW i dag, og selvom det er en fantastisk film, så regner jeg også TGTBTU som den bedre film af de to. :) Men nøøøøj, hvor er Leone bare fantastisk. En skam, at han ikke nåede flere film. Det gjorde Morricone heldigvis. Gudskelov. Det burde være umuligt at lave så godt musik.
Gravatar

#17168 Pécuchet 13 år siden

Foeller (17167) skrev:
Men nøøøøj, hvor er Leone bare fantastisk. En skam, at han ikke nåede flere film.

Så er det jo godt, at han ikke er den eneste Sergio. :)
Der burde have været Roser.
Gravatar

#17169 MMB 13 år siden

Pécuchet (17168) skrev:
Så er det jo godt, at han ikke er den eneste Sergio. :)

Men kun én Sergio Leone.
Gravatar

#17170 Pécuchet 13 år siden

Det er sandt, men har du set noget af Corbucci og Sollima?
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: