Det er mange år siden jeg har set dem og jeg var rigtig glad for Orlando men The man... var jeg nok ikke i stødet til at se jeg var ihvertfald ikke begejstret.
Morsom og til tider intens film, mere interessant end de fleste rom-coms. Robert de Niro er fantastisk. Lidt weird pacing, og der blev kigget på uret mange gange undervejs, når dialogen bare syntes at køre i ring, særligt henimod slutningen. Desuden var der aldrig de store gnister mellem Bradley Cooper og Jennifer Lawrence. 4/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg er tilbøjelig til at mene, det i høj grad skyldes dårlig instruktion og klipning. Selv i scenerne hvor de to er alene sammen, føler man sig ofte distraheret af andre småting og kommer altså ikke til at føle, der er nogen særlig tiltrækning mellem de to. De er ikke dårlige skuespillere eller noget.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Død Sne og Outpost har nu fået War Of The Dead til samlingen.
Overraskende godt produceret hele vejen igennem. Mindre aktion og mere uhygge tak.
3,5/6
A Night In The Woods
På mange måder en ny Blair Witch, her er uhyggen dog mere bundet i virkeligheden. Bedre end forventet.
3,5/6
When The Lights Goes Out
Settet er 70'ernes England og det føles forfriskende autentisk og det samme gør uhyggen langt hen ad vejen. En spøgelseshistorie af de bedre.
4/6
House At The End Of The Street
Lad dig ikke narre af de smukke unge mennesker. Den holder faktisk! Umiddelbart ser den tam og forudsigelig ud, men den er tilpas tweaket til at få et kvalitetsstempel.
Matador (serien) - 5/6 Jack Reacher - 4/6 The Impossible - 5/6 Django Unchained - 5/6 Zero Dark Thirty - 5/6 Lincoln - 5/6 Jagten (ja, endnu en gang) - 6/6
#17201 Skeloboy 13 år siden
Hvad synes du om dem? Synes begge er fantastiske og 9/10.
#17202 jessup 13 år siden
#17203 Riqon 13 år siden
Morsom og til tider intens film, mere interessant end de fleste rom-coms. Robert de Niro er fantastisk. Lidt weird pacing, og der blev kigget på uret mange gange undervejs, når dialogen bare syntes at køre i ring, særligt henimod slutningen. Desuden var der aldrig de store gnister mellem Bradley Cooper og Jennifer Lawrence. 4/6.
#17204 Åkepool 13 år siden
Det er da ærgeligt med tanke på, at de også spiller hovedrollerne i den næste Bier film.
#17205 Riqon 13 år siden
Jeg er tilbøjelig til at mene, det i høj grad skyldes dårlig instruktion og klipning. Selv i scenerne hvor de to er alene sammen, føler man sig ofte distraheret af andre småting og kommer altså ikke til at føle, der er nogen særlig tiltrækning mellem de to. De er ikke dårlige skuespillere eller noget.
#17206 misuma 13 år siden
Død Sne og Outpost har nu fået War Of The Dead til samlingen.
Overraskende godt produceret hele vejen igennem. Mindre aktion og mere uhygge tak.
3,5/6
A Night In The Woods
På mange måder en ny Blair Witch, her er uhyggen dog mere bundet i virkeligheden. Bedre end forventet.
3,5/6
When The Lights Goes Out
Settet er 70'ernes England og det føles forfriskende autentisk og det samme gør uhyggen langt hen ad vejen. En spøgelseshistorie af de bedre.
4/6
House At The End Of The Street
Lad dig ikke narre af de smukke unge mennesker. Den holder faktisk! Umiddelbart ser den tam og forudsigelig ud, men den er tilpas tweaket til at få et kvalitetsstempel.
4,5/6
21 Jumpstreet (2012)
Jeg fniste og småklukkede...
3,5/6
#17207 misuma 13 år siden
500 Days Of Summer.
Nu sidder jeg og er lidt glad/trist på samme tid og mit crush på Zooey Deschanel er fornyet.
Lidt Smiths blev dog købt på fonen, so that's good I guess.
6/6
#17208 Ericmase 13 år siden
Matador (serien) - 5/6
Jack Reacher - 4/6
The Impossible - 5/6
Django Unchained - 5/6
Zero Dark Thirty - 5/6
Lincoln - 5/6
Jagten (ja, endnu en gang) - 6/6
#17209 misuma 13 år siden
Jeg har ikke grint så meget siden Modern Family!
5/6
#17210 Sweetiebellefan 13 år siden
Adam Sandler skifter fra WaterBoy til football stjerne.
Klassisk Adam Sandler komedie.
7/10