Du går jo ikke ind til The Avengers med forventninger om at se en komedie og derfor finder den fyldestgørende, fordi den har et par komiske scener af og til. Du går vel derind for historien og actiondelen og jeg synes, at den mangler historie.
Det lyder til, at du griber i blinde når du taler om, hvad der gør Avengers memorable. Idéen fra Whedon & Co. har forhåbentligt ikke været, at filmen skulle huskes for sine få humoristiske indslag. Det har sandsynligvis blot skulle være lidt peber og salt til æggemaden, men hvad gør det når æggene er rådne.
Der skal lidt mere til end lidt humoristiske indslag for at kandidere en film som 8.3 IMØ, især en film i en helt anden genre end komediegenren.
Og så kan vi jo sådan set godt begrave den der, indtil jeg igen vender tilbage i ubehag over en film, der får lidt mere love end, hvad jeg finder berettiget and it will happen:P
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Rejsen til Amerika 3...........................6/10 Black Swan.......................................7-8/10
Film jeg ikke har set før nu:
Pulp Fiction.......................................8/10 Rogues Gallery .................................2/10 Winnie og Karina the moive.................4/10 Fangerne i Auschwitz..........................3/10 Jeff Dunham: Spark of Insanity............7/10 Jeff Dunham: A very special Christmas..6/10 A beautiful mind.................................8/10 Crazy, Stupid, Love.............................6/10 Apollo 13...........................................6-7/10 Fluernes herre....................................8/10 Rune Klan det blå show.......................5/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Nogen der har noget interessant at sige om Dario Argentos film? Jeg har de seneste par uger fået set Profondo rosso, Inferno, Tenebre og Phenomena. Førstnævnte fandt jeg mestendels fin, men sidstnævnte (just set) måske den mest åndssvage film jeg har set. De øvrige to med momentvis gode indslag, men overordnet set ikke lige min kop the... Jeg kunne godt bruge nogle roser at piske den grimme smag ud af min mund med.
Første gang jeg så denne her film, var oplevelsen ganske fornøjerlig. Nu, efter mange år i glemmekassen, er filmen stadig en fornøjelse. Dog kan jeg ikke ignorerer dens B-films vibe.
#17581 Hr. Nielsen 12 år siden
#17582 Ispep 12 år siden
Så ufrivilligt da :0
#17583 Driver 12 år siden
Du går jo ikke ind til The Avengers med forventninger om at se en komedie og derfor finder den fyldestgørende, fordi den har et par komiske scener af og til. Du går vel derind for historien og actiondelen og jeg synes, at den mangler historie.
Det lyder til, at du griber i blinde når du taler om, hvad der gør Avengers memorable. Idéen fra Whedon & Co. har forhåbentligt ikke været, at filmen skulle huskes for sine få humoristiske indslag. Det har sandsynligvis blot skulle være lidt peber og salt til æggemaden, men hvad gør det når æggene er rådne.
Der skal lidt mere til end lidt humoristiske indslag for at kandidere en film som 8.3 IMØ, især en film i en helt anden genre end komediegenren.
Og så kan vi jo sådan set godt begrave den der, indtil jeg igen vender tilbage i ubehag over en film, der får lidt mere love end, hvad jeg finder berettiget and it will happen:P
#17584 MOVIE1000 12 år siden
Black Swan.......................................7-8/10
Film jeg ikke har set før nu:
Pulp Fiction.......................................8/10
Rogues Gallery .................................2/10
Winnie og Karina the moive.................4/10
Fangerne i Auschwitz..........................3/10
Jeff Dunham: Spark of Insanity............7/10
Jeff Dunham: A very special Christmas..6/10
A beautiful mind.................................8/10
Crazy, Stupid, Love.............................6/10
Apollo 13...........................................6-7/10
Fluernes herre....................................8/10
Rune Klan det blå show.......................5/10
#17585 Sweetiebellefan 12 år siden
Baseret på virkelige hændelser.
I starten bliver en pige i vores tid i et mareridt forfulgt af en eller anden ond ting i skoven.
Derefter ser moren hundrede år tilbage hvor en pige blev overfaldt af usynlige ting, imens en varulv er løs.
En must see film.
8/10
#17586 Muldgraver 12 år siden
#17587 JannikAnd 12 år siden
#17588 Muldgraver 12 år siden
#17589 misuma 12 år siden
Første gang jeg så denne her film, var oplevelsen ganske fornøjerlig. Nu, efter mange år i glemmekassen, er filmen stadig en fornøjelse. Dog kan jeg ikke ignorerer dens B-films vibe.
3,5/6
#17590 Snaden 12 år siden
3,5/6
------
Beauty Is Embarrassing (Netflix US)
4/6