En af de bedste, eller nej bedste teenage dramaer jeg har set længe. Virkelig en rørende, medrivende, sjov og tankevækkende film med eminent skuespil fra de 3 skuespiller. Emma Watson er hvertfald en skuespillerinde der kan komme højt til tops.
10/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har fået set de to sidste film i Powell & Pressburger-boksen - og nu solgt den til Muldgraver.Og det var da også de to bedste film i boksen.
Black Narcissus, 8/10 The Red Shoes, 8/10
Ikke en dårlig karakter for de to film men de to herre er vist ikke din kop te. Af dem dem jeg har set af dees film er disse to mesterværker og a matter of life and death næsten på højde. Jeg får da lyst til at opsøge de film jeg ikke har set af dem:)
Ikke en dårlig karakter for de to film men de to herre er vist ikke din kop te. Af dem dem jeg har set af dees film er disse to mesterværker og a matter of life and death næsten på højde. Jeg får da lyst til at opsøge de film jeg ikke har set af dem:) [/quote] Synes filmene er lidt upersonlige og kan ikke rigtig leve mig ind i dem...nogen var direkte spild af tid. Men altså...Black Narcissus, The Red Shoes, A Matter of Life and Death og Life & Death of Colonel Blimp - de er ganske fine.
Jeg har set mange actionfilm som knægt - rigtig mange. Meget kan jeg ikke huske, men har set Mission In Action, Delta Force, Rambo, det meste med Van Damme fra den tid, Masters of the Universe osv. osv...dengang i 80'erne og 90'erne, da jeg var 10-12 år.
Og Expendables 2 var dæleme en tur down memory lane på den gode og sjove måde. Jeg hujede og jublede, når der kom referencer. Og hvor er det befriende at se nye film, der ikke benytter sig af overdreven cgi og storladende scener med et episk score. Kald mig gammeldags, men jeg foretrækker det her drengerøvs-smadr fremfor især superhelte-genrens kunstighed.
Den fandt jeg temmelig ringe. Gav den 3/10. Dens forsøg på at virke smart og frisk virker både dateret og kunstig, samtidig med at karaktererne er ualmindeligt anstrengende grundet filmens forceret tilgang til disse.
Den kan slet slet ikke leve op til In Bruges.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#17911 Ericmase 12 år siden
Jep.
En hurtig Vinterberg-film-bedømmelses-liste:
Festen - 5/6
En mand kommer hjem - 4/6
Submarino - 5/6
Jagten - 6/6
#17912 Skeloboy 12 år siden
Black Narcissus, 8/10
The Red Shoes, 8/10
#17913 Batsy 12 år siden
En af de bedste, eller nej bedste teenage dramaer jeg har set længe. Virkelig en rørende, medrivende, sjov og tankevækkende film med eminent skuespil fra de 3 skuespiller. Emma Watson er hvertfald en skuespillerinde der kan komme højt til tops.
10/10
#17914 jessup 12 år siden
Ikke en dårlig karakter for de to film men de to herre er vist ikke din kop te. Af dem dem jeg har set af dees film er disse to mesterværker og a matter of life and death næsten på højde. Jeg får da lyst til at opsøge de film jeg ikke har set af dem:)
#17915 Skeloboy 12 år siden
Ikke en dårlig karakter for de to film men de to herre er vist ikke din kop te. Af dem dem jeg har set af dees film er disse to mesterværker og a matter of life and death næsten på højde. Jeg får da lyst til at opsøge de film jeg ikke har set af dem:) [/quote]
Synes filmene er lidt upersonlige og kan ikke rigtig leve mig ind i dem...nogen var direkte spild af tid. Men altså...Black Narcissus, The Red Shoes, A Matter of Life and Death og Life & Death of Colonel Blimp - de er ganske fine.
#17916 Sweetiebellefan 12 år siden
I denne del af serien er det nu Moskva som står på spil.
Det handler bl.a. om bio-organiske våben og Lickers som vender tilbage.
Ikke så dårlig af en direct to video.
8/10
#17917 Skeloboy 12 år siden
Jeg har set mange actionfilm som knægt - rigtig mange. Meget kan jeg ikke huske, men har set Mission In Action, Delta Force, Rambo, det meste med Van Damme fra den tid, Masters of the Universe osv. osv...dengang i 80'erne og 90'erne, da jeg var 10-12 år.
Og Expendables 2 var dæleme en tur down memory lane på den gode og sjove måde. Jeg hujede og jublede, når der kom referencer. Og hvor er det befriende at se nye film, der ikke benytter sig af overdreven cgi og storladende scener med et episk score. Kald mig gammeldags, men jeg foretrækker det her drengerøvs-smadr fremfor især superhelte-genrens kunstighed.
8/10 (det samme som 1'eren)
#17918 Batsy 12 år siden
Den her film var utrolig underholdene, og herligt fortalt. Skuespillet er helt i top, især Sam Rockwell og Walken er fremragende i den her film.
Herlig dejlige, intelligent og medrivende film
8/10
#17919 Mikkel Abel 12 år siden
Yes, glæder mig til at se den! :)
Er helt vild med In Bruges.
#17920 Hr. Nielsen 12 år siden
Den kan slet slet ikke leve op til In Bruges.