Skam dig! Der er for mit vedkommende intet i fortsættelsen, som jeg har behov for at se. Alt hvad der var værd i Matrix-trilogien kom i 99' og sluttede i 99' - action, såvel som alt det andet :D
Giver den 10/10 herfra. Synes til gengæld du giver The Matrix alt for meget :)
----
Ninja & Dragons, 1/10 Ninja: The Final Duel, 2/10 To Catch A Ninja, 3/10 Ninja In The Dragons Den, 4/10
Altså, ingen af dem er gode, men i takt med at deres karakter stiger, bliver historien også lidt bedre og kampscenerne lidt bedere. I Ninja In The Dragons Den er der faktisk ganske hæderlige scener!
Gi' den én chance til engang om nogle år, måske hjælper det.
Det hjalp i hvert fald for mig. Mit første syn af "Raging Bull" var fin, men uden at jeg var helt vild med den. Jeg syntes faktisk at den var tæt på at være kedelig til tider. Men et gensyn et par år senere, cementerede den i min bog som en fantastisk film og en af Scorseses bedste.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jep. Derfor skal man sætte den på køl og evt prøve igen. Jeg var vild med den da jeg så den for nogle år siden, og et gensyn på BD for nylig var endnu federe oplevelse. Jeg vil sige Scorseses bedste film.
Nu jeg har dig, så burde du tjekke Ang Lees "Lust, Caution".
Apropos Scorsese, så kommer traileren til The Wolf of Wall Street ud i enten denne eller næste uge. :)
Ligesom finansieringen af Silence efterhånden også ser ud til at være på plads. Castingen er jeg ikke alt for begejstret for indtil videre, men der mangler stadig at blive castet nogle meget centrale roller. Læste romanen for et år eller to siden og fik læst manuskriptet for en måneds tid siden. Der er uden tvivl potentiale til et mesterværk der, men det kommer dog meget an på, hvordan materialet bliver tacklet.
Apropos Scorsese, så kommer traileren til The Wolf of Wall Street ud i enten denne eller næste uge. :)
Ligesom finansieringen af Silence efterhånden også ser ud til at være på plads. Castingen er jeg ikke alt for begejstret for indtil videre, men der mangler stadig at blive castet nogle meget centrale roller. Læste romanen for et år eller to siden og fik læst manuskriptet for en måneds tid siden. Der er uden tvivl potentiale til et mesterværk der, men det kommer dog meget an på, hvordan materialet bliver tacklet.
The Hustler Ikke mange skuespillere kunne indtage en scene som Newman kunne i gamle dage og for hulen han er fabelagtig i The Hustler. Det er en uovertruffen film og nuanceret og dybfølt menneskedrama, som virkelig tager kegler. Smukt fotograferet film, at man næsten kan lugte de tilrøgede lokaler, sprutten og man kan mærke spændingen i spillet. Hører absolut blandt mine favoritter! 6/6
Pan’s Labyrinth Kærligt gensyn for noget tid siden på BD’en, og stadig en overrumplende, visuelt opfindsom, kreativ og modig film. Eventyr til voksne og sikke et af slagsen! Det er som at få en knytnæve direkte i sækken, så ondt gør den indimellem. Det er en ærlig og upoleret film, som viser Del Toro’s fulde potentiale som visionær instruktør. Synd der ikke kommer mere af den slags fra hans hånd. Mesterværk! 6/6
Caché Henekes meget komplekse thriller, som virkelig er en udfordring for tilskueren. På sin vis simpel, men så ikke helt alligevel. Atmosfærisk og virkelig medrivende og godt spillet. Slutscenen kræver nærmere analyse, men måske skal man også blot ”lade være” og lade tingene forblive mystiske. Ikke et mesterværk dog! Det kom nogle år senere fra Henekes hånd. 5/6
Jeg så første afsnit af Mad Men i går. Det har jeg prøvet på før, og nu prøvede jeg så igen, da jeg så den lå på Netflix. Det var faktisk væsentligt bedre, end jeg husker det.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#17951 Ispep 12 år siden
Skam dig! Der er for mit vedkommende intet i fortsættelsen, som jeg har behov for at se. Alt hvad der var værd i Matrix-trilogien kom i 99' og sluttede i 99' - action, såvel som alt det andet :D
#17952 Skeloboy 12 år siden
Giver den 10/10 herfra. Synes til gengæld du giver The Matrix alt for meget :)
----
Ninja & Dragons, 1/10
Ninja: The Final Duel, 2/10
To Catch A Ninja, 3/10
Ninja In The Dragons Den, 4/10
Altså, ingen af dem er gode, men i takt med at deres karakter stiger, bliver historien også lidt bedre og kampscenerne lidt bedere. I Ninja In The Dragons Den er der faktisk ganske hæderlige scener!
#17953 MMB 12 år siden
All I know is this:
Once I was blind and now I can see.
#17954 Kruse 12 år siden
Det hjalp i hvert fald for mig. Mit første syn af "Raging Bull" var fin, men uden at jeg var helt vild med den. Jeg syntes faktisk at den var tæt på at være kedelig til tider. Men et gensyn et par år senere, cementerede den i min bog som en fantastisk film og en af Scorseses bedste.
#17955 Ispep 12 år siden
Jep. Derfor skal man sætte den på køl og evt prøve igen. Jeg var vild med den da jeg så den for nogle år siden, og et gensyn på BD for nylig var endnu federe oplevelse. Jeg vil sige Scorseses bedste film.
Nu jeg har dig, så burde du tjekke Ang Lees "Lust, Caution".
#17956 MMB 12 år siden
Fint Berlingske interview med Scorsese i øvrigt:
http://www.b.dk/kultur/mit-moede-med-marty
#17957 Mikkel Abel 12 år siden
Fedt med Wolf of Wall Street trailer! Uden tvivl en af de film jeg ser mest frem til lige pt. :)
#17958 Ispep 12 år siden
Ikke mange skuespillere kunne indtage en scene som Newman kunne i gamle dage og for hulen han er fabelagtig i The Hustler. Det er en uovertruffen film og nuanceret og dybfølt menneskedrama, som virkelig tager kegler. Smukt fotograferet film, at man næsten kan lugte de tilrøgede lokaler, sprutten og man kan mærke spændingen i spillet. Hører absolut blandt mine favoritter! 6/6
Pan’s Labyrinth
Kærligt gensyn for noget tid siden på BD’en, og stadig en overrumplende, visuelt opfindsom, kreativ og modig film. Eventyr til voksne og sikke et af slagsen! Det er som at få en knytnæve direkte i sækken, så ondt gør den indimellem. Det er en ærlig og upoleret film, som viser Del Toro’s fulde potentiale som visionær instruktør. Synd der ikke kommer mere af den slags fra hans hånd. Mesterværk! 6/6
Caché
Henekes meget komplekse thriller, som virkelig er en udfordring for tilskueren. På sin vis simpel, men så ikke helt alligevel. Atmosfærisk og virkelig medrivende og godt spillet. Slutscenen kræver nærmere analyse, men måske skal man også blot ”lade være” og lade tingene forblive mystiske. Ikke et mesterværk dog! Det kom nogle år senere fra Henekes hånd. 5/6
#17959 Riqon 12 år siden
#17960 Muldgraver 12 år siden
Slutscenen bliver ikke mindre "mystisk" af at blive analyseret :)