Har aldrig i mit liv set serien Inbetweeners, så har intet forhold til det overhovedet og så derfor filmen med meget åbent sind. Dette er en film der lever højt på jokes om lort, sex og diverse sjofelheder og den vil rigtig gerne chokere. Det fører til mange platte jokes, men nogle af dem fungerer også ganske godt. Faktisk tog jeg mig selv i at grine flere gange, meget. Grunden er netop at samspillet mellem de fire gutter fungerer rigtig godt og humoren vil gerne være rigtig grænseoverskridende(en slags humor der tiltaler mig), og det lykkedes som sagt, da også i nogle scener. Jeg var ret overrasket faktisk.
4/6
Serien er på Netflix, og den er noget bedre end filmen! Sæt i gang!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Er lige blevet færdig med The Wire Sæson 2 Der er ikke så meget sige...stadig tæt på genial, og meget tæt på en 10/10, men den mangler lidt i pace til tider.
Er lige blevet færdig med The Wire Sæson 2 Der er ikke så meget sige...stadig tæt på genial, og meget tæt på en 10/10, men den mangler lidt i pace til tider.
9/10
Sig til hvis du sælger serien til billige penge :)
Slutningen på Season 2 er en af de stærkeste, den lille scene på havnen til sidst, og bare den måde som man
twister ens opfattelse af en bestemt person.
Fra og være den her svindler på havnen der styre alt med hård hånd, og dagligt konkurrer/driller den lokale politi chef, ender med og ofre alt for sine to børn, selv om han ikke umiddelbart virker til og ha megen sympati over for dem i starten.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18251 Mikkel Abel 12 år siden
:)
#18252 Lord Beef Jerky 12 år siden
Serien er på Netflix, og den er noget bedre end filmen! Sæt i gang!
#18253 Kruse 12 år siden
Især første sæson, som er fremragende! Det falder lidt i niveau i de to efterfølgende sæsoner, men det er stadig bedre end filmen.
#18254 Sweetiebellefan 12 år siden
I serien af børn mod indbrudstyve i 1990erne er der denne film om Kevin der ender i New York på juleferie.
Fortjente en Golden Globe for komedie.
8/10
Mission Julegave
Arnold spiller en far der vil gøre alt for at give sin søn en actionfigur i julegave.
En film til at nyde i sommervarmen.
7/10
#18255 misuma 12 år siden
4/6
#18256 Skeloboy 12 år siden
Der er ikke så meget sige...stadig tæt på genial, og meget tæt på en 10/10, men den mangler lidt i pace til tider.
9/10
#18257 Wangsgaard 12 år siden
Sig til hvis du sælger serien til billige penge :)
#18258 Skeloboy 12 år siden
Er ved at have solgt ud af alt det, jeg gerne vil af med...
#18259 Skeloboy 12 år siden
Så blev vi færdig med sæson 2...
Stadig 10/10
Har dog hørt, at sæson 3 og 4 skulle dale lidt, men nu får vi se...
#18260 elwood 12 år siden
Slutningen på Season 2 er en af de stærkeste, den lille scene på havnen til sidst, og bare den måde som man
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"