Gravatar

#3651 MMB 14 år siden

Nu BEHØVER man jo ikke at se alle de film, man har, hvis man ligesom fornemmer, at de ikke bliver voldsomt meget bedre.

Jeg havde i hvert fald ikke set videre efter nummer 2, hvis jeg overhovedet havde set videre efter nummer 1, hvis jeg overhovedet havde set nummer 1 færdig. ;)
Gravatar

#3652 Skeloboy 14 år siden

#3651 - men hvis man ikke ser dem, så er der jo ingen grund til at have dem? :)
Gravatar

#3653 MMB 14 år siden

Skeloboy (3652) skrev:
#3651 - men hvis man ikke ser dem, så er der jo ingen grund til at have dem? :)

Du har ret. Du lavede allerede din første fejl ved at købe en omgang lort! ;) Men man kan nu engang fortryde sine køb, og så må man vurdere, hvad man får mest glæde af. 2 timers lortefilm eller 2 timer, hvor man har muligheden for at lave noget, man rent faktisk finder underholdende.
Gravatar

#3654 Skeloboy 14 år siden

#3653 - fik dem nu i gave...men de er ca. 70 minutter hver, så det giver jo så lige knap 5 timer..:)
Gravatar

#3655 Kruse 14 år siden

#3650: "Ed Wood" af Tim Burton kan du godt glæde dig til, den er virkelig fremragende. Og så byder den på Johnny Depp's bedste præstation efter min mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3656 MMB 14 år siden

The Last Waltz
Fantastisk koncertfilm, der sprudler med energi og fantastiske gæsteoptrædener.

8/10

Måske burde karakteren have været højere, og det er nok mit manglende kendskab til The Band, der gør, at karakteren ikke kommer helt op.
Gravatar

#3657 lyspunkt 14 år siden

Jack Brooks Monster Slayer Imdb

Jack er rørlægger med et voldsomt temperament og et traume fra barndommen, da hans familie blev slået ihjeld af en monster under en campingtur.
Handlingen bliver skubbet igang, da Jacks aftenskolelærer finder og bliver besat af et forbandet hjerte. Prøv ikke at forstå Da læreren bliver forvandlet til et stort latexmonster vågner Jack endelig til dåd, og bliver dagens helt.

Filmen er i stil med den første Evil Dead, Bad Taste og senere Evil Aliens, hvor dårligt manuskript og ringe effekter skal være grund nok til at spilde 1½ time af ens liv. Men desværre fejler Jack Brooks på det skammeligste og er alt for lang tid om at nå til noget monster slaying. Over en time skal man trækkes gennem ligegyldigheder, og selv om det meste af tiden går med at se Robert Englund gylpe grønt eller gråt havregrød op, så er det bare for kedeligt.

Det kan godt være jeg er en gammel sur mand, men jeg kan ikke give mere end 1/6
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#3658 MMB 14 år siden

Flammen & Citronen
En på alle måder rigtig flot film, der udover at være flot på ydersiden også indeholder rigtig godt skuespil, især fra Thure Lindhardt, en spændende historie og et godt indblik i krigen.
Denne film er på alle måder rigtig god, selvom den dog på ingen måder er perfekt, da den i et par perioder bliver for kedelig.
Når det er sagt, er det dog en af de klart bedste danske film, jeg har set længe.
7/10
Gravatar

#3659 fubar 14 år siden

Fik også set den her til aften, for første gang.
En imponerende film efter danske standarder, og underholder fint. Men kæft hvor stank alt lige fra dialog, voice-over, skuespil til alt hvad der hed konflikter, interne såvel som dem mellem karakterene.
Filmen har fået megen ros for det visuelle, og ja den var da flot. Men ikke særlig modig, faktisk røvsyg!
Gravatar

#3660 MMB 14 år siden

Dialogen var måske ikke den skarpeste, men jeg synes da skuespillet generelt var godt, i hvert fald hovedpersonerne.

Synes du ikke f.eks. Thure Lindhardt og Stine Stengade spillede godt?

Skriv ny kommentar: