Liget i lejligheden (Dreams of a Life) set på DRs hjemmside.
Kvinde ligger død i sin lejlighed i 2 år før nogen opdager hende. Filmen går bag om personen. Jeg har en del problmer med denne dokumentar film, men seværdig og nagende.
Pippi på de syv have....................6/10 Pippi stikker af............................6/10 Prinsen af Egypten......................7/10 Flugten fra hønsegården..............6/10 Men in Black 3 BD.......................6/10 Det regner med frikadeller 3D BD..8-9/10 Reefer Madness..........................6/10 X-men: First class BD..................7/10 Blade runner..............................6/10
Se den igen om et stykke tid. Den er lidt langsom, og jeg var ikke helt vild med første gang, jeg så den. Men nu er den i top10 af mine all-time favoritter.
Se den igen om et stykke tid. Den er lidt langsom, og jeg var ikke helt vild med første gang, jeg så den. Men nu er den i top10 af mine all-time favoritter.
Sidst jeg så den gav jeg den 3/10, og det er en del år siden. JEg fatter bedre handlingen nu og synes den er flot lavet, men mere får jeg ikke ud af den. Skuespillet fint, en langsommelig affære, lige til rulleteksterne dukker op. 6/10 er ligmed 4/6 for mig, så jeg synes den er fin.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#18291 jessup 12 år siden
Kvinde ligger død i sin lejlighed i 2 år før nogen opdager hende. Filmen går bag om personen. Jeg har en del problmer med denne dokumentar film, men seværdig og nagende.
http://www.dr.dk/tv/se/dr3-dok/dr3-dok-liget-i-lej...
#18292 Snaden 12 år siden
#18293 MOVIE1000 12 år siden
Pippi stikker af............................6/10
Prinsen af Egypten......................7/10
Flugten fra hønsegården..............6/10
Men in Black 3 BD.......................6/10
Det regner med frikadeller 3D BD..8-9/10
Reefer Madness..........................6/10
X-men: First class BD..................7/10
Blade runner..............................6/10
Film jeg ikke har set før nu:
Django Unchained BD..................8-9/10
Mamma Roma............................6-7/10
#18294 Ericmase 12 år siden
Woot?? :O
#18295 Skeloboy 12 år siden
Du har vist byttet om på tallene? :)
#18296 Lord Beef Jerky 12 år siden
#18297 Riqon 12 år siden
#18298 BN 12 år siden
Hvad brokker du dig over? Han giver da Blade Runner en ligeså høj karakter som Pippi Langstrømpe-filmene!
;-)
#18299 MOVIE1000 12 år siden
Sidst jeg så den gav jeg den 3/10, og det er en del år siden. JEg fatter bedre handlingen nu og synes den er flot lavet, men mere får jeg ikke ud af den. Skuespillet fint, en langsommelig affære, lige til rulleteksterne dukker op. 6/10 er ligmed 4/6 for mig, så jeg synes den er fin.
#18300 Pécuchet 12 år siden
Der har du vist også byttet om på tallene. :)