Gravatar

#18301 Ispep 12 år siden

Matematik er vist ikke hans stærke side :D
Gravatar

#18302 HonoDelLoce 12 år siden

En lille hurtig opdatering på den sidste uge:

Firewall 6/10 (første gang i umenneskelige tider, jeg ser film i TV -og helt sikkert sidste gang på en kanal med reklamer!)
Oblivion 7/10
Jack Reacher 8/10
Hereafter 6-7/10
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18303 Steffan Rasmussen 12 år siden

HonoDelLoce (18302) skrev:

Firewall 6/10 (første gang i umenneskelige tider, jeg ser film i TV -og helt sikkert sidste gang på en kanal med reklamer!)
Oblivion 7/10
Jack Reacher 8/10
Hereafter 6-7/10

Synes godt nok du er flink med karaktererne. Den eneste jeg er indenfor 1 karakter er Oblivion, som jeg giver 6/10.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#18304 HonoDelLoce 12 år siden

Steffan Rasmussen (18303) skrev:
HonoDelLoce (18302) skrev:

Oblivion 7/10
Jack Reacher 8/10
Hereafter 6-7/10

Synes godt nok du er flink med karaktererne. Den eneste jeg er indenfor 1 karakter er Oblivion, som jeg giver 6/10.

Jeg er så flink som min oplevelse med filmene berettiger mig til at være :-)

Lige nøjagtig Oblivion lå længe på en 8/10, indtil den tabte pusten i sidste tredjedel. De første to tredjedele synes jeg faktisk rigtigt godt om :-)

Hereafter er jeg til gengæld mere og mere i tvivl om. Så den sent i går aftes, og min umiddelbare reaktion var 6-7, men jo mere jeg tænker over den finder jeg den mere og mere unødvendigt langsom. Nærmere 5-6 nu :-/
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18305 Kruse 12 år siden

Har lige fået set de første par afsnit af sæson 2 af "The West Wing". For fanden, hvor er det bare godt TV!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18306 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden

Django Unchained

Jeg holdt ikke vejret i spænding, da jeg begyndte at se denne, da jeg mener, at QT's sidste gode film var "Jackie Brown", men jeg blev positivt overrasket.

Det er faktisk en habil moderne western og jeg ved godt, at det er QT's stil med moderne musik i filmen, men dét, den lange spilletid og hele balladen om at købe Broomhilda, trak filmen i negativ retning.

Jeg mener, hvorfor ikke bare tilbyde at købe Broomhilda for en høj pris? Django har jo masser af penge på kontoen og det virkede ret fjollet at komme op med en kompliceret plan.

Dertil kommer, at jeg ikke helt forstår hvorfor Schultz skød Candie - der var ikke noget der pegede på, at de ikke ville slippe ud, når handlen var overstået, så det virker lidt som om, at QT havde fået skrevet sig ind i et hjørne i manuskriptet og måtte finde på et eller andet halv-tilfældigt, for at udløse det store opgør til sidst.

Når det er sagt, er dette afgjort QT's bedste film, siden "Jackie Brown", jeg tror dog ikke, at jeg kommer til at se den igen, men det var en fornøjelige omgang.
Gravatar

#18307 Wangsgaard 12 år siden

Jackie Brown er min ynglings QT film, den er fed......!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#18308 misuma 12 år siden

Pacific Rim, 3D

Del Toro, monstere, robotter og lidt Perlman...det er mig lidt af en gåde hvordan jeg, til tider, kunne kede mig.

Det er ren blasfemi, men Cloverfield og selv den nyere Godzilla havde en bedre effekt på mig.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18309 Ispep 12 år siden

Jeg var pænt underholdt, uden at være blevet blæst væk. Del Toro leverer glimrende popkornsfilm med sensationelle effekter, fornøjeligt univers og flotte "lad os smadre det hele" scenarier, selvom disse kæmpe monstre/robotter til tider knap nok kunne være på skærmen, så store var de. Persontegningen fandt jeg desværre lidt kedelig og humoren fungerede heller ikke helt, men stadig en fornøjelig omgang nonsens med nok kreativitet rent teknisk og glimt i øjet til at holder de fleste med rette forventninger kørende.

4/6
Gravatar

#18310 misuma 12 år siden

Jeg skulle lige til at spørge...humoren? Men kom i tanke om de to videnskabsmænd som bruges til comic relief.

Jeg fik hvad jeg forventede egentlig, men der gik for meget machomænd i den, og for mig endte det næsten cheesy på den ufede måde.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: