Gravatar

#18671 Batsy 12 år siden

BN (18667) skrev:
Tak for tippet. Jeg skal nok tage et kig ved lejlighed. Det er dog ikke en af den slags fortællinger der (for mig) ser interessant ud på papiret.

Du skal da se Andy serkis anden bedste rolle, hvor self gollum kommer nummer 1. Men damn hvor var han fantastisk bag motion capturen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#18672 HonoDelLoce 12 år siden

Okay, så giver jeg også lige en anbefaling til RotPofA med :) En ligefrem vidunderlig i mine øjne :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18673 BN 12 år siden

Okay, okay, boys!

Jeg bøjer for flertallets supertanker angående denne film, eftersom folket og kun folket er drivkraften i skabelsen af verdens (film)historie. Jeg skynder mig som en pil på himlen med at få set denne film.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#18674 Ispep 12 år siden

BN: Nu er det ikke fordi du skal skrue forventningerne helt i vejret - det er "bare" en solid blockbuster med godt fortalt historie, omend hverken dyb eller noget. Det var bare hvis du savnede en god actionfilm, så var denne et fint bud, når du ikke kunne lide Burtons (denne er dog bedre).
Gravatar

#18675 BN 12 år siden

Ispep (18674) skrev:
Nu er det ikke fordi du skal skrue forventningerne helt i vejret

Det gør jeg heller ikke. Musik-kendere vil nemt kunne gennemskue min lille ordleg. ;-)
Gravatar

#18676 Ispep 12 år siden

BN (18675) skrev:
Det gør jeg heller ikke. Musik-kendere vil nemt kunne gennemskue min lille ordleg. ;-)

Det gjorde jeg nu også. Min kommentar var mere i forlængelse af dit svar i #67
Gravatar

#18677 BN 12 år siden

Ispep (18676) skrev:
Det gjorde jeg nu også. Min kommentar var mere i forlængelse af dit svar i #67

Et øjeblik troede jeg, at DU troede, at jeg havde store forventninger til filmen p.g.a. jeres enstemmige anbefaling af den. ... Jeg tror på, at den godt kunne være god, uden at være fantastisk.
Gravatar

#18678 Ispep 12 år siden

BN (18677) skrev:
Jeg tror på, at den godt kunne være god, uden at være fantastisk.

Jeg gav den 4/6, så den er "blot" god.
Gravatar

#18679 wiseguy 12 år siden

Mud (BD)
Jeg fik først set Jeff Nichols helt fantastiske ”Take Shelter” her tidligere på året. Den gjorde stort indtryk på mig, så mine forventninger til Nichols anmelderroste ”Mud” var helt i vejret. De blev dog ikke helt indfriet.
”Mud” har det til fælles med ”Take Shelter”, at det er en utrolig velspillet film, men jeg fandt aldrig ”Mud” så gribende og medrivende som ”Take Shelter” Jeg kan heller ikke forestille mig, at ”Mud” nogensinde ryger i afspilleren igen.
4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18680 Ispep 12 år siden

Jeg var vild med Mud og den er efter min mening ikke voldsomt meget bagefter Take Shelter. Fremragende film som jeg helt klart skal se igen.

Skriv ny kommentar: