Jeg var lige ved at tro, at den havde mistet både smag og dømmekraft.
;-)
Bar' rolig, Skeloboy er ikke den eneste, der godt kan lide den film, jeg er også ret glad for den, selvom jeg bestemt foretrækker LOTR. :)
Også jeg. LOTR er bedre - ingen tvivl om det.
Men jeg er yderst begejstret for The Hobbit, og ikke mindst imponeret over, at magien eller stemningen i enhver henseende er intakt, så man slet ikke mærker, at der er gået over 11 år mellem tilblivelsen af de to trilogier.
Selvsagt vanskeligt at kommentere på, når jeg fremdeles ikke har set dem. Men jeg kan sagtens forestille mig, at de to forgængere kan berige oplevelsen, da jeg godt lagde mærke til, der var referencer af og til.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Toy Story 1-3 Klokken er nu 11.40, og jeg har set de tre Toy Story-film. Og det har uden tvivl været en af de hyggeligste formiddage, jeg har haft i lang tid. Man går ikke fejl af en Toy Story-film, uanset om det er 1, 2 eller 3. Herlig humor og gode historier.
Jeg var lige ved at tro, at den havde mistet både smag og dømmekraft.
;-)
Bare rolig...kan stadig ikke lide Spiderman eller SW-prequels ;)
Men Hobbitten er rigtig god, og jeg glæder mig til den næste...og den næste igen. Hvis filmene er af denne kvalitet, må der gerne komme en hel masse historier om Middle-Earth.
Det må kræve tunnelsyn at påstå at Hobitten er på højde med LOTR. Bevares, den har da sine søde momenter, men også svagheder som ikke engang Bedstemor And ville overse:)
Det er 2 vidt forskellige film med hver sin historie og målgruppe. Fans af LoTR er som oftes også begejstret af film fra magikere som Lynch, Kubrick, Scorsese, Welles, Coppola, Bergman, Tarkovsky m.f. hvorimod fans af Hobitten i højere grad sigter efter værker fra Paul W.S. Anderson, Michael Bay, Brett Ratner, Uwe Boll og naturligvis M. Night Shyamalan. De sidstnævnte fans rangere faktisk film som Big Momma's House, Epic Movie og Battlefield Earth betydelig højere end netop Hobitten, så der er en kulturel kløft som er svær for os andre at forholde os til.
#18741 Ispep 12 år siden
Eller:
Would you mind not shooting at the thermonuclear weapon!
#18742 BN 12 år siden
Også jeg. LOTR er bedre - ingen tvivl om det.
Men jeg er yderst begejstret for The Hobbit, og ikke mindst imponeret over, at magien eller stemningen i enhver henseende er intakt, så man slet ikke mærker, at der er gået over 11 år mellem tilblivelsen af de to trilogier.
#18743 Riqon 12 år siden
Selvsagt vanskeligt at kommentere på, når jeg fremdeles ikke har set dem. Men jeg kan sagtens forestille mig, at de to forgængere kan berige oplevelsen, da jeg godt lagde mærke til, der var referencer af og til.
#18744 Skeloboy 12 år siden
Klokken er nu 11.40, og jeg har set de tre Toy Story-film. Og det har uden tvivl været en af de hyggeligste formiddage, jeg har haft i lang tid. Man går ikke fejl af en Toy Story-film, uanset om det er 1, 2 eller 3. Herlig humor og gode historier.
8/10 - til alle tre
#18745 Skeloboy 12 år siden
Bare rolig...kan stadig ikke lide Spiderman eller SW-prequels ;)
Men Hobbitten er rigtig god, og jeg glæder mig til den næste...og den næste igen. Hvis filmene er af denne kvalitet, må der gerne komme en hel masse historier om Middle-Earth.
#18746 BN 12 år siden
Nå, men så er jeg helt rolig.
:-)
#18747 Komiske Ali 12 år siden
#18748 loki 12 år siden
Det er 2 vidt forskellige film med hver sin historie og målgruppe. Fans af LoTR er som oftes også begejstret af film fra magikere som Lynch, Kubrick, Scorsese, Welles, Coppola, Bergman, Tarkovsky m.f. hvorimod fans af Hobitten i højere grad sigter efter værker fra Paul W.S. Anderson, Michael Bay, Brett Ratner, Uwe Boll og naturligvis M. Night Shyamalan. De sidstnævnte fans rangere faktisk film som Big Momma's House, Epic Movie og Battlefield Earth betydelig højere end netop Hobitten, så der er en kulturel kløft som er svær for os andre at forholde os til.
#18749 Ispep 12 år siden
Enig min nye ven :0
#18750 BN 12 år siden
Haha. You nailed them!