Gravatar

#18751 BN 12 år siden

Komiske Ali (18747) skrev:
Det må kræve tunnelsyn at påstå at Hobitten er på højde med LOTR. Bevares, den har da sine søde momenter, men også svagheder som ikke engang Bedstemor And ville overse:)

Hej, Store Fader ... øh, jeg mener naturligvis: Kemiske Ali! ;-)

Hobbitten er IKKE på højde med LOTR. Bare så du ved det.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#18752 Mikkel Abel 12 år siden

The Expendables 2

Gaaaaaaab. Ekstremt pinlige one-liners som vil refererer til de gamle drenges mest ikoniske roller. Actionscenerne bliver hurtigt monotone, da det hele tiden bare er stribevis af fjender som bliver pløkket ned og vores helte har tilsyneladende et usynligt skjold foran dem. Øv.
Kan godt lide filmen er forholdsvist "brutal" tager en mainstream film i betragtning.

2,5/6

I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18753 MOVIE1000 12 år siden

Tornerose........................7/10
Dr. Strangelove................7/10
Looper.............................4/10

Film jeg ikke har set før nu:

Amelie..............................8/10
Being John Malkovich..........8/10
The Scorpion king 3.........4-5/10
De Skrigende halse.............9/10
Den skaldede frisør.............6/10
Kapringen..........................7/10
We need to talk about Kevin.6/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18754 Ispep 12 år siden

Voldsom lav karakter til Looper? Jeg startede faktisk også forholdsvis lavt med den men filmen vandt temmelig meget ved de næste syn. Betragter den faktisk som en af de bedste sci fi film de senere år.
Gravatar

#18755 MOVIE1000 12 år siden

Ispep (18754) skrev:

Voldsom lav karakter til Looper? Jeg startede faktisk også forholdsvis lavt med den men filmen vandt temmelig meget ved de næste syn. Betragter den faktisk som en af de bedste sci fi film de senere år.

Det er så mit første gensyn, en smule bedre end første gang, men den føles bare dobbelt så lang, Joseph Gordon Levitt`s fjæs ligner hverken Bruce Willis eller noget andet, jeg mangler mere action, mere spænding og mere historie. Filmen fanger mig ikke, selvom jeg rigtig gerne vil have at den skal. Man kan jo så også vende den om og sige at det er en voldsom høj karakter den har fået på imdb. ;)
Gravatar

#18756 Ispep 12 år siden

Der er ellers masser af historie. Jeg vil sige at denne film ville noget helt andet end hvad trailers viste - som netop var meget action. Filmen vil mere og bruger faktisk kun tidsrejse-delen som præmis, men egentligt udforsker den mere karaktererne og skæbnen.
Gravatar

#18757 MOVIE1000 12 år siden

Ispep (18756) skrev:

Der er ellers masser af historie. Jeg vil sige at denne film ville noget helt andet end hvad trailers viste - som netop var meget action. Filmen vil mere og bruger faktisk kun tidsrejse-delen som præmis, men egentligt udforsker den mere karaktererne og skæbnen.

Enig, for jeg havde glædet mig til filmen pga traileren. Og filmen bruger meget tid på at udforske karaktererne, og det plejer jeg at kunne lide, men jeg synes bare at hovedpersonen er en kedelig person. Når jeg hører tidsrejse film, ryger forventningerne inde i hovedet automatisk helt i vejret. Men som du selv skriver så vil filmen mere, desværre føler jeg at den har for lang tid, til at blive fortalt på. Synes du at den er tilpas mhs til spilletid?
Gravatar

#18758 Ispep 12 år siden

God spilletid. God balance mellem action og drama. Desuden er jeg overrasket over hvor meget old School filmen er.
Gravatar

#18759 jessup 12 år siden

Looper siger mig ikke meget, men Dr. strangelove fortjener shu mere end 7/10
This is just until June
Gravatar

#18760 Lord Beef Jerky 12 år siden

jessup fortæller sandheden. Looper er dog til mere end 4/10 også.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: