Gravatar

#18881 Ispep 12 år siden

Mange af titlerne har nok nostalgisk betydning og at give en Van Damme film over 8 har jeg meget svært ved at tolke som andet end kært barndomsminde. Jeg tvivler på at der er kvalitet at hente der udover at more sig over tåbelighederne af de forkerte årsager. Derfor passer de imdb ratings meget fint på sådanne titler, ser man sådan overordnet på det.
Gravatar

#18882 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden

Ispep (18881) skrev:
og at give en Van Damme film over 8 har jeg meget svært ved at tolke som andet end kært barndomsminde.

Eller fordi man har en anden smag end dig. :)

Er den diskussion om smag ikke efterhånden lidt tyndslidt, præcis ligesom diskussion om tilfældige tal, der skal repræsentere ens holdning til en film?
Gravatar

#18883 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg føler også, I prøver at finde en ny BN i mig her. Not gonna happen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18884 Ispep 12 år siden

En anden smag end min? Jeg har den dårlige og Lords må være hinsides al fornuft :D
Gravatar

#18885 MMB 12 år siden

Lord Beef Jerky (18883) skrev:
Jeg føler også, I prøver at finde en ny BN i mig her. Not gonna happen.

LOL
Gravatar

#18886 Lord Beef Jerky 12 år siden

Desuden giver jeg gerne In Hell og JCVD 9/10, og hvis de er barndomsminder, var min barndom godt nok lang, manner! Tolk det som en anden smag. Alle mennesker har forskellig smag, det gør ikke dig bedre end mig, blot en lille smule mere grim.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18887 Ispep 12 år siden

Du beder til Gud at han snart vender tilbage, så du kan ånde lettet op :D Men ikke før næste jul, og indtil da: You are going down, man!!!
Gravatar

#18888 Ispep 12 år siden

Shit man!! 9??? Det der tangerer sgu da BNs 10ere til de nye Star Wars film haha!!

BN Rises!!
Gravatar

#18889 Lord Beef Jerky 12 år siden

BN redder mig snart. Husk nu på at han følger med i alt herinde. Skal vi ikke hellere snakke lidt om din smag? Hvad var det nu du gav 2eren af The Matrix igen?
Gravatar

#18890 Fredag 12 år siden

There will never be another BN!

Skriv ny kommentar: