Gravatar

#18941 Mikkel Abel 12 år siden

Batsy (18940) skrev:
den skrighvide glas sne agtige look Krypton havde i den første

Er "den første" ment som i Superman Returns? Den og MoS er de eneste Superman film jeg har nemlig, og husker svagt Superman Returns. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18942 Mikkel Abel 12 år siden

Ups. Der skulle stå "jeg har set nemlig".
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18943 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg synes Krypton ligner lort i den nye. Visionen i den første er måske heller ikke perfekt, men 1000 gange mere interessant end den i den nye.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18944 Ispep 12 år siden

Krypton synes jeg bare så helt forkert ud i Man of Steel uden at jeg helt kan forklare, hvorfor. Jeg kunne godt lide det i Donners udgave og apropos Superman Returns, så er det sgu en bedre film end Man of Steel.
Gravatar

#18945 elwood 12 år siden

MikkelAbel (18936) skrev:
Når man ser The Wire tror man virkelig på, at det sgu er sådan det reelt foregår.

David Simon forfatteren bag serien er også tidligere Kriminal Reporter, og han trækker en del på hans erfaring derfra, for at gøre tingene så autentisk som muligt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18946 knipsknips 12 år siden

KIlling Season
2/6

ID:A
1/6

Officer Down
3/6

Savages
3/6
Gravatar

#18947 Riqon 12 år siden

Philomena

Hjertevarmt britisk drama (baseret på en sand historie) med en humoristisk kant om en gammel irsk dame, spillet fremragende af Judi Dench, som får en kynisk journalist, der netop er blevet fyret fra sit job, til at undersøge sagen om det barn, hun blev tvunget til at bortadoptere 50 år tidligere. Dialogen fungerer eminent godt, som sagt med meget humor trods de noget seriøse omstændigheder. Kemien mellem de to hovedpersoner er virkelig god, og jeg nød egentlig bare at være i deres selskab, selv når de skændtes og diskuterede. En af de absolut mest vellykkede film, jeg har set i år. 5/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18948 jessup 12 år siden

Riqon (18947) skrev:
Philomena

Hjertevarmt britisk drama (baseret på en sand historie) med en humoristisk kant om en gammel irsk dame, spillet fremragende af Judi Dench, som får en kynisk journalist, der netop er blevet fyret fra sit job, til at undersøge sagen om det barn, hun blev tvunget til at bortadoptere 50 år tidligere. Dialogen fungerer eminent godt, som sagt med meget humor trods de noget seriøse omstændigheder. Kemien mellem de to hovedpersoner er virkelig god, og jeg nød egentlig bare at være i deres selskab, selv når de skændtes og diskuterede. En af de absolut mest vellykkede film, jeg har set i år. 5/6.

Er der nogen grund til at du ikke nævner Steve Coogan af navn? Hvis du ikke kender til ham har han stået for nogle af højdepunkterne i britisk tv komedie de sidste 20-30 år.

Alan Partridge, Saxondale og The Trip kan anbefales på det varmeste. På film fronten er han fremragende i 24 hour party people og ellers i småroller (hvad jeg ha set) i bla. Coffee and Cigarettes.
This is just until June
Gravatar

#18949 Sweetiebellefan 12 år siden

Priest 1994

Engelsk højspændings drama med incest, stoffer og en præst der elsker mænd.

Must see for fans af klassiske engelske film.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18950 misuma 12 år siden

Genså World War Z.

En film som, for mig, trives i begge ender af skalaen. I det store og i det mere intime. Filmen er endt blandt mine favoritter hvor en "modsætning" som Dead Girl også lurer.

5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: