Gravatar

#19081 Riqon 12 år siden

knipsknips (19080) skrev:
Havde forventet noget ala. Batman begins.

Ja, ham dér Snyder snyder folk.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19082 Sweetiebellefan 12 år siden

Expendables 2

Actionstjerner mødes i denne film.

Stallone, Willis og andre.

Ser fem til den tredje.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19083 Mikkel Abel 12 år siden

Gravity

5-6/6 (har skrevet om den i anmeldelsens tråd)

Don Jon

4-5/6 (har skrevet om den i anmeldelsens tråd)

The Master

Fuldstændig magisk oplevelse og fulstændig bizar oplevelse. Bare de første scener med Joaquin Phoenix der fortæller om kønsbehåring og simulerer sex med en sandskulptur, er nok til, at hurtigt fastslå der er noget fuldstændig galt med vores hovedperson. Jeg elsker emner som religon/sekte, her specielt scientology, og blev derfor hurtigt interesseret. Dog er The Masters største drivkraft de fuldstændig fænomenale skuespilspræstationer. Der siges tit "skuespillet var fantastisk!!", men her kan man virkelig snakke om fantastisk skuespil. Philip Seymour Hoffman er vidunderlig som "The Cause"s leder - en mand der besidder masserr af kærlighed, men samtidig en enorm arrogance og fuldstændig fornægtelse for kritik. Det sammen kan siges om Joaquin Phoenix som den mentalt ustabile krigsveteran der forsøger at finde roen. Ingen kunne have gjort det bedre end disse to herre. Cinematografien er ekstremt flot og som i Paul Thomas Andersons forrige mesterværk "There Will Be Blood, leverer Radiohead-guitaristen Jonny Greenwood endnu engang et mesterligt soundtrack. Specielt én sang(melodi eller?) som også er at finde i TWBB er helt fantastisk, og understreger om noget dette bizarre univers.
Paul Thomas Anderson leverer endnu engang en fantastisk film, og understreger igen hvorfor han er en af mine yndlingsinstruktører.

5,5/6
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19084 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ud fra karakterene at bedømme, kan du ikke beslutte dig for, om Gravity er dårligere eller bedre end The Master.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19085 Mikkel Abel 12 år siden

Lord Beef Jerky (19084) skrev:
Ud fra karakterene at bedømme, kan du ikke beslutte dig for, om Gravity er dårligere eller bedre end The Master.

Egentlig ikke. De er anmeldt fra hver deres præmis og jeg kan ikke se hvorfor de to film skal sammenlignes.

Gravatar

#19086 Lord Beef Jerky 12 år siden

Heh, det skal de da heller ikke. Fandt det bare lidt komisk at den ene får 5-6/6 imens den anden får 5,5/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19087 Mikkel Abel 12 år siden

Lord Beef Jerky (19086) skrev:
Fandt det bare lidt komisk at den ene får 5-6/6 imens den anden får 5,5/6.

Haha ja okay. Grunden til jeg er mellem 5-6 ved Gravity har jeg skrevet om i anmelder-tråden.. Men ok, kunne selvfølgelig godt have skrevet 5-6/6 ved The Master også.
Gravatar

#19088 MOVIE1000 12 år siden

What about bob?.............................7/10
Grizzly man....................................7/10
Jack Reacher..................................7/10
Star wars the clone wars sæson 4 BD.7/10

Film jeg ikke har set før nu:

Amour....................7/10
Spellbound..............8/10
Det røde kapel.........8/10
Jagten BD...............8/10
Thor tales of Asgard.7/10
LA Confidential........8/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19089 Driver 12 år siden

MOVIE1000 (19088) skrev:

LA Confidential........8/10

Feee' film.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#19090 Sweetiebellefan 12 år siden

Bad Lieutenant 1993

En politimand der bl.a. er på stoffer og spiller den af foran mistænksomme kvinder i en bil er på sagen efter en voldtægt i en kirke.

Dette er en af de bedste film fra 1993.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: