Både flot og spændende men også også træls (ujævn pacing) og noget forudsigelig.
I starten tager det en evig tid for Ryan at åbne, gribe og svæve fra A til B, og man når flere gange at blive småfrustreret over tempoet. Efterhånden som handlingen skrider frem, bliver tempoet heldigvis at forøges, og man opnår et bedre spændingsniveau. Og ja man kunne måske argumentere, at strabadserne er en ilddåb som tvinger hende op i et højere tempo, men alligevel...
Hele ideen med hendes datter virker noget unødvendig, og filmen bliver i den grad forudsigelig da Matt kommer på mental visit i redningskapsel 1.0, og giver hende en peptalk. Stadigvæk spændende men nu forventer man absolut at hun overlever og kommer videre med sit liv etc.
Scooby Doo's live action film er en let omgang Halloween underholdning med bl.a. Rowan Atkinson.
Men ellers også en gang fjollet underholdning tiltider.
7/10
Fra en stor Scooby-Doo fan såvel som My Little Pony, må jeg sige at filmen var det dårligste jeg nogensinde har set, Mr. Bean var faktisk den eneste som reddet filmen IMO. Men da jeg så den første gang for 8 år siden, var der visse scener jeg døde af grin af da jeg så fx. Scooby slår Jan med poterne på flyvemaskinen-scenen. 6/10
#93 hvis det dårligste du nogensinde har set, får 6/10, har du godt nok været god til at undgå dårlige film.
Jeg har set mange dårlige film, fx. Ice Age 4, Manos: The Hands of Faith, Sharknado, Superman Returns, Lord Beef Jerky, Fanboys, X-men: The Last Stand, Garfield: The Movie, Eragon m.m
Men som sagt "reddet" Rowan Atkinson filmen og den første gang jeg så den, var den meget sjov, men ikke så meget da jeg genså den. Derfor fik den 6/10
#19091 loki 12 år siden
Både flot og spændende men også også træls (ujævn pacing) og noget forudsigelig.
Hele ideen med hendes datter virker noget unødvendig, og filmen bliver i den grad forudsigelig da Matt kommer på mental visit i redningskapsel 1.0, og giver hende en peptalk. Stadigvæk spændende men nu forventer man absolut at hun overlever og kommer videre med sit liv etc.
4/6
#19092 Sweetiebellefan 12 år siden
Scooby Doo's live action film er en let omgang Halloween underholdning med bl.a. Rowan Atkinson.
Men ellers også en gang fjollet underholdning tiltider.
7/10
#19093 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#19094 Lord Beef Jerky 12 år siden
#19095 Åkepool 12 år siden
Ja for satan!
#19096 Fredag 12 år siden
#19097 Giraffen 12 år siden
#19098 gi-jones 12 år siden
#19099 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#19100 M.L.P.F. 2010 12 år siden
Men som sagt "reddet" Rowan Atkinson filmen og den første gang jeg så den, var den meget sjov, men ikke så meget da jeg genså den. Derfor fik den 6/10