Ps. Hvis 6/10 går til den dårligste film, får Ice Age 4, Manos: The Hands of Faith, Sharknado, Superman Returns, Lord Beef Jerky, Fanboys, X-men: The Last Stand, Garfield: The Movie, Eragon m.m. så mere end 6/10?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Du forstår vist ikke, der var mange sjove scener, men det var kun "grin i øjeblikket" og hvis man genså dem var de ikke så sjove længere og skuespillet var elendigt (udover Atkinson's), Rowan Atkinson var den eneste som "reddet" filmen med andre ord, den eneste højdepunkt i filmen og noget positivt at sige om i filmen uden en "con" efter en "pro". Derfor fik den et højt 6/10 på grund af Rowan Atkinson, men se bort fra ham ville filmen være 2/10 og en af de dårligste film jeg nogensinde har set. Mens de andre her er 1 til 3 ud af 10, da der var ingen højdepunkt eller noget man kan glæde sig over eller grine af og alt det andet man burde til deres respektgivende genre.
Haha wow, Atkinson må da give noget af en Oscar-performance i Scooby Doo filmen, hvis han alene har formået at rykke den fra 2/10 til 6/10. Imponerende. :o
Han er jo den eneste gode Engelske komiker i verden og er den bedste komiker of all time. Desuden var filmen en komedie-film, så det er jo vigtigt at have en god komiker i den og her var Rowan Atkinson den eneste.
Nu når vi taler om Scooby Doo, hvad synes i om franchisen som hel? Jeg synes det er okay, men jeg elsker den nye film de har lavet med titlen "Scooby Doo! And The Blue Falcon" den er på den Danske Netflix med Danske undertekster og Engelsk dub, se den! Og lad mig høre, hvad I synes om den. Den er i min favorit liste, nogen af jer der kan lide Scooby Doo eller en anden tegnefilm-serie?
Utvandrarna, Jan Troell, 1971 Max Von Sydow og Liv Ullmann er sammen i denne tre timers lange saga om en familie, der drager til USA. Den er superrealistisk, rigtig godt lavet og godt spillet. Både det svenske samfund, de amerikanske land og sejlturen er autentisk.
8/10
----
Nybyggarna, Jan Troell, 1972 Fortsættelsen om livet i Amerika. Meget af autenticiteten er bevaret, men desværre er klipning helt ad helvede til nogen gange. En historie fortalt i flashbacks ødelægger lidt flowet og historien, og derfor er den ikke helt så god som forgængeren.
6/10
----
To The Wonder, Terrence Malick, 2012 Endnu en sanseoplevelse fra Malick, og selvom der er lidt plot og karakterudvikling, så blev jeg draget af filmen. Jeg har set flere eksperimentelle film, som jeg ikke kunne udstå, men med Malicks håndværk, bliver det ret så godt.
Jeg var lidt nervøs for filmen, fordi den har fået dårlig kritik selv af Malick-tilhængere, men for mig er det endnu et hit.
8/10
----
Garden State, Zach Braff, 2004 Sød historie med fin skuespil, men den trækker lidt langdrag. Starten er rigtig lovende, men den kommer aldrig helt igen, synes jeg. Den er dog værd at se.
#19101 Lord Beef Jerky 12 år siden
Ps. Hvis 6/10 går til den dårligste film, får Ice Age 4, Manos: The Hands of Faith, Sharknado, Superman Returns, Lord Beef Jerky, Fanboys, X-men: The Last Stand, Garfield: The Movie, Eragon m.m. så mere end 6/10?
#19102 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#19103 Mikkel Abel 12 år siden
#19104 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#19105 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#19106 Mikkel Abel 12 år siden
Nej.
Nej.
#19107 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#19108 Slettet Bruger [2214553310] 12 år siden
Kan vi så stoppe med at fluekneppe tal nu? :)
#19109 Sweetiebellefan 12 år siden
Så begyndte serien af X Men filmene dengang.
X Men er oppe imod onde mutanter her.
En af de bedste film fra 2000.
Jeg ser frem til næste film.
8/10
#19110 Skeloboy 12 år siden
Utvandrarna, Jan Troell, 1971
Max Von Sydow og Liv Ullmann er sammen i denne tre timers lange saga om en familie, der drager til USA. Den er superrealistisk, rigtig godt lavet og godt spillet. Både det svenske samfund, de amerikanske land og sejlturen er autentisk.
8/10
----
Nybyggarna, Jan Troell, 1972
Fortsættelsen om livet i Amerika. Meget af autenticiteten er bevaret, men desværre er klipning helt ad helvede til nogen gange. En historie fortalt i flashbacks ødelægger lidt flowet og historien, og derfor er den ikke helt så god som forgængeren.
6/10
----
To The Wonder, Terrence Malick, 2012
Endnu en sanseoplevelse fra Malick, og selvom der er lidt plot og karakterudvikling, så blev jeg draget af filmen. Jeg har set flere eksperimentelle film, som jeg ikke kunne udstå, men med Malicks håndværk, bliver det ret så godt.
Jeg var lidt nervøs for filmen, fordi den har fået dårlig kritik selv af Malick-tilhængere, men for mig er det endnu et hit.
8/10
----
Garden State, Zach Braff, 2004
Sød historie med fin skuespil, men den trækker lidt langdrag. Starten er rigtig lovende, men den kommer aldrig helt igen, synes jeg. Den er dog værd at se.
7/10
----