Denzel er også go' i den, men remaket virkede en kende mere overfladisk ift. originalen. Særligt mor/søn forholdet synes jeg ikke rigtigt ramte plet mellem Liev Schreiber (fejlcasting) og Maryl Streep. Slutningen er heller ikke ligeså chokerende.
Fangede denne film i TV. En overraskende positiv oplevelse. Historien er banal, skuespillet so-so, men det er en medrivende film, der er spækket med action og voldelige scener. En rigtig drengerøvsfilm, der leder tankerne tilbage på Paul Verhoevens RoboCop fra 1987.
7/10
The Hunger Games
Endnu en film, jeg fangede på TV. Jeg havde mine forbehold med at se den, da jeg troede, at det var en film rettet imod unge teenage-piger, men med anmeldelserne fra den seneste Hunger Games i tankerne, gav jeg den alligevel et forsøg. Plottet er længe om at komme i gang, men når spillet først begynder, bliver filmen ganske spændende og nervepirrende. Den er bestemt ikke for unge sjæle og selvom, at historien virker meget urealistisk, så griber den alligevel fat. Bogen er forfattet af en kvinde, der også har været med under manuskript-forfatteriet til filmen og det kan desværre anes i den yderst kedelige kærlighedshistorie omkring de to deltagere fra District 12. Der er for meget pussenusse romantik og det trækker ned.
5/10
The Raid: Redemption
DRENGERØVE, se den her film! Kanon geniale, originale og veludførte action-koreografier. Den har potentiale til at blive en rigtig kult-klassiker. En nymoderne kampsportsfilm, hvis hovedrolle-indehaver, leder tankerne tilbage på Bruce Lee og senest Jet Li. Måske er der en ny kampsportsstjerne i svøb og måske er en ny kampsportsfilminstruktør på vej ind på verdensscenen, Gareth Evans The Raid har i hvert fald potentiale til at give kampsportsfilmene en ny renæssance. Jeg ser frem til 2'eren.
8/10
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#19191 Ispep 11 år siden
Han er også fremragende.
#19192 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19193 Ispep 11 år siden
#19194 Kruse 11 år siden
Enig. Det er en ret fantastisk film :)
#19195 elwood 11 år siden
Men nu vil jeg da glæde mig til og se den originale.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19196 Ispep 11 år siden
Jep.. Har du set "Seconds"? Den skulle også være ret god.
Denzel er også go' i den, men remaket virkede en kende mere overfladisk ift. originalen. Særligt mor/søn forholdet synes jeg ikke rigtigt ramte plet mellem Liev Schreiber (fejlcasting) og Maryl Streep. Slutningen er heller ikke ligeså chokerende.
#19197 Kruse 11 år siden
Nope, men bestemt også en film der kom på min "watchlist" efter at have set "The Manchurian Candidate".
#19198 Sweetiebellefan 11 år siden
Titlen siger alt.
Den italienske hingst er i syden USA hvor ham og hans makker rydder op blandt det kriminelle.
En af de bedre film fra sidste år.
8/10
#19199 Driver 11 år siden
Fangede denne film i TV. En overraskende positiv oplevelse. Historien er banal, skuespillet so-so, men det er en medrivende film, der er spækket med action og voldelige scener. En rigtig drengerøvsfilm, der leder tankerne tilbage på Paul Verhoevens RoboCop fra 1987.
7/10
The Hunger Games
Endnu en film, jeg fangede på TV. Jeg havde mine forbehold med at se den, da jeg troede, at det var en film rettet imod unge teenage-piger, men med anmeldelserne fra den seneste Hunger Games i tankerne, gav jeg den alligevel et forsøg.
Plottet er længe om at komme i gang, men når spillet først begynder, bliver filmen ganske spændende og nervepirrende. Den er bestemt ikke for unge sjæle og selvom, at historien virker meget urealistisk, så griber den alligevel fat. Bogen er forfattet af en kvinde, der også har været med under manuskript-forfatteriet til filmen og det kan desværre anes i den yderst kedelige kærlighedshistorie omkring de to deltagere fra District 12. Der er for meget pussenusse romantik og det trækker ned.
5/10
The Raid: Redemption
DRENGERØVE, se den her film! Kanon geniale, originale og veludførte action-koreografier. Den har potentiale til at blive en rigtig kult-klassiker. En nymoderne kampsportsfilm, hvis hovedrolle-indehaver, leder tankerne tilbage på Bruce Lee og senest Jet Li. Måske er der en ny kampsportsstjerne i svøb og måske er en ny kampsportsfilminstruktør på vej ind på verdensscenen, Gareth Evans The Raid har i hvert fald potentiale til at give kampsportsfilmene en ny renæssance. Jeg ser frem til 2'eren.
8/10
#19200 Sweetiebellefan 11 år siden
Alletiders musical med Kermit og hans venner der prøver lykken i New York.
Dog er de fleste af sangene er glemt hurtig.
8/10
The Last Unicorn
Eventyret om den sidste enhjørning.
Tegnefilmen viser sin alder, men kan dog anbefales for eventyr fans.
8/0