Gravatar

#19591 Sweetiebellefan 11 år siden

Bram Stoker's Dracula

Dracula vendte tilbage til biografen i 1992.

En klassiker.

10/10

Interview with the Vampire

En vampyr fortæller om sin fortid.

Den unge Kirsten Dunst stjæler scenen.

9/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#19592 misuma 11 år siden

+ 1/Plus One (NF USA)

En filosofisk hovedpinefremkaldende ungdoms sci-fi-thriller/gyser!

5/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19593 misuma 11 år siden

Titlen er pissenederen...alt det forkerte dukker op når jeg søger på filmen. Jeg ønsker at købe den på region 2...help!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19594 Skeloboy 11 år siden

Det ser ikke ud til, at den er kommet på DVD endnu.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19595 Ispep 11 år siden

Out of the Furnace

Scott Coopers blot anden film og han viser lovende takter som en klassisk filmskaber. Den store inspirationskilde for denne film har tydeligvis været klassikeren "The Deer Hunter" og selvom "Out of the Furnace" ikke helt kan matche den kvalitetsmæssigt (få film kan) så er der stadig tale om en yderst vellavet, veldisponeret og fængende film. Filmen er først og fremmest elementært spændende og velspillet, men filmen undgår ikke nogle samfundskritiske kommentarer som er relevante og som giver filmen et ekstra lag. Selve historien er der måske intet særligt eller nyt over, men Cooper forstår at underspille og antyde tingene (slutscenen er f.eks. ret uklar), som får en ellers velkendt historie til at føles en smule frisk. Castet er er virkelig godt. Bale viser atter format og udvikler sig konstant i den positive retning. Affleck var fremragende men det er faktisk Harrelson som bad guy der stjæler showet. Tror aldrig han har været bedre end her.

5/6
Gravatar

#19596 Ispep 11 år siden

Nogle af seneste syn/gensyn

Tokyo Story - 2/6
Witness - 5/6
Papillon - 6/6
Virtuosity - 2/6
The Dirty Dozen - 6/6
Priest 2D - 2/6
Gravatar

#19597 Quantom 11 år siden

titanic :-D

6/6

Synes dog Leonardo er blevet bedre :-)
Gravatar

#19598 Pécuchet 11 år siden

Ispep (19596) skrev:
Tokyo Story - 2/6

What the fuck?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#19599 Ispep 11 år siden

Fuck the What!! :) Den kunne slet ikke fænge mig. Det er en af den type film der bare er for stillestående og udramatisk til min smag.
Gravatar

#19600 Fredag 11 år siden

Pécuchet (19598) skrev:
What the fuck?
Ja, jeg er også chokeret. Den fortjener mindst 3/6!

Skriv ny kommentar: