Jeg var mildest talt skuffet over etteren og gik derfor ind til Red 2 med lave forventninger, men til min overraskelse fandt jeg to'eren overlegen på stort set samtlige punkter. Kemien mellem det stjernespækkede cast er en sand fornøjelse at overvære og deres screwball-agtige dialog bragte flere smil frem på læberne. De har tydeligvis haft det sjovt under optagelserne og det smitter, specielt når castet består af så talentfulde folk som Willis, Hopkins, Malkovich og Mirren. Alt fungerer bedre i denne omgang: actionscenerne, samspillet, dialogen og humoren.
Just go with it.....................................5-6/10 Firewall............................................6/10 Babe................................................7/10 Babe: Pig in the city................................6/10 Fantastic four.........................................4/10 Fantastic four: Rise of the silver surfer BD.5/10 Breaking bad sæson 1...........................10/10 Breaking bad sæson 2.............................9/10 Breaking bad sæson 3.............................9-10 Breaking bad sæson 4...........................10/10
Film/tv-serier jeg ikke har set før nu:
Breaking bad sæson 5.............9-10/10 Breaking bad the final season BD.10/10 Fantastic four sæson 1..............5-6/10 Fantastic four sæson 2.................5/10 The Return..............................3-4/10 The Purge................................5-6/10 Far til fire: Tilbage til naturen........4/10 The Bling ring BD......................5-6/10 Wrong turn...............................4-5/10 Emperor BD..............................6-7/10 Mama..........................................4/10 Dancer in the dark......................7-8/10 Sand sharks BD..........................3-4/10 Were the Millers.............................6/10 After earth.....................................4/10 Daisy Diamond...............................7/10 Hotel Rwanda.................................7/10
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Hvis jeg husker det, skal jeg nok skrive en længere anmeldelse af filmen, men summa-sumarum, kan jeg kun sige, at den er fantastisk! Se den...se den nu!
9/10. Overvejer faktisk at smide 10/10 efter den, fordi den er så meget anderledes end de actionfilm, jeg er blevet vant til, og så er Evans blændende god - Klart hans bedste præstation til dato. Den her film, vil underholde dig på alle parametre.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#19761 Sweetiebellefan 11 år siden
Et kig på en svunden tid i Las Vegas.
Flot lavet.
10/10
#19762 Giraffen 11 år siden
Jeg var mildest talt skuffet over etteren og gik derfor ind til Red 2 med lave forventninger, men til min overraskelse fandt jeg to'eren overlegen på stort set samtlige punkter. Kemien mellem det stjernespækkede cast er en sand fornøjelse at overvære og deres screwball-agtige dialog bragte flere smil frem på læberne. De har tydeligvis haft det sjovt under optagelserne og det smitter, specielt når castet består af så talentfulde folk som Willis, Hopkins, Malkovich og Mirren. Alt fungerer bedre i denne omgang: actionscenerne, samspillet, dialogen og humoren.
Red 2 er to timers glimrende underholdning.
4/6
#19763 knipsknips 11 år siden
4/6
#19764 MOVIE1000 11 år siden
Firewall............................................6/10
Babe................................................7/10
Babe: Pig in the city................................6/10
Fantastic four.........................................4/10
Fantastic four: Rise of the silver surfer BD.5/10
Breaking bad sæson 1...........................10/10
Breaking bad sæson 2.............................9/10
Breaking bad sæson 3.............................9-10
Breaking bad sæson 4...........................10/10
Film/tv-serier jeg ikke har set før nu:
Breaking bad sæson 5.............9-10/10
Breaking bad the final season BD.10/10
Fantastic four sæson 1..............5-6/10
Fantastic four sæson 2.................5/10
The Return..............................3-4/10
The Purge................................5-6/10
Far til fire: Tilbage til naturen........4/10
The Bling ring BD......................5-6/10
Wrong turn...............................4-5/10
Emperor BD..............................6-7/10
Mama..........................................4/10
Dancer in the dark......................7-8/10
Sand sharks BD..........................3-4/10
Were the Millers.............................6/10
After earth.....................................4/10
Daisy Diamond...............................7/10
Hotel Rwanda.................................7/10
#19765 Driver 11 år siden
Hvis jeg husker det, skal jeg nok skrive en længere anmeldelse af filmen, men summa-sumarum, kan jeg kun sige, at den er fantastisk! Se den...se den nu!
9/10. Overvejer faktisk at smide 10/10 efter den, fordi den er så meget anderledes end de actionfilm, jeg er blevet vant til, og så er Evans blændende god - Klart hans bedste præstation til dato. Den her film, vil underholde dig på alle parametre.
#19766 misuma 11 år siden
Hvor kan filmen ses/købes?
Edit:
Fuck it, købte Special Ed. fra den franske Amazon!
#19767 Ryder666 11 år siden
Filmen er stadig fed, men den har dog tiden med sig.
Har købt alle American Ninja filmene til ca 20kr stk gennem recycleit aka blockbusters byttebørs.
Er i gang med at se 2'eren.
#19768 Sweetiebellefan 11 år siden
Ikke så ringe af en fortsættelse.
7/10
The Amityville Horror 1979
Baseret på virkelige hændelser.
Kan anbefales.
8/10
#19769 Tenebrae 11 år siden
Hvis det har interesse, så har vi ved De Gnavne Filmnørder snakket om American Ninja 1 og 2 i vores podcasts.
American Ninja
American Ninja 2
#19770 Ryder666 11 år siden
Kan være jeg tjekker det senere, men lige nu har film første-prioritet,
da jeg simpelthen har en god stak dvd'er, som skal ses først.
Ellers tak for links! :-)