Gravatar

#19881 Mikkel Abel 10 år siden

MadMartigan (19880) skrev:
Godfather 2 part 1

A'hva?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#19882 MadMartigan 10 år siden

Mikkel Abel (19881) skrev:
A'hva?

Ja, jeg har set den før flere gange, men det er et stykke tid siden.

På mit DVD boxset, er den delt op i 2 dvder, så jeg så kun den første dvd den anden dag!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#19883 misuma 10 år siden

HOMEFRONT

Jeg er ellers ikke så meget til Statham-film, men denne her søndags-hjernelamme-hillbilly-aktionthriller-tilsat lidt patos-dvd var meget bedre end ventet.

4/6

PERCY JACKSON 2

Der er skruet op for fjolleriet, men jeg var okay underholdt.

3/6

GofT sæson 2

Hvorfor køber jeg serien? Den er liiiidt langsom.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19884 Batsy 10 år siden

misuma (19883) skrev:
GofT sæson 2

Hvorfor køber jeg serien? Den er liiiidt langsom.

Sæson 2 er den svageste sæson, tredje sæsong og fjerde sæson er meget bedre angående spænding osv.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19885 Lord Beef Jerky 10 år siden

Enig med Batsy. De første 3 afsnit af anden sæson fik mig til at overveje, hvorfor jeg var så tosset med første sæson. Derefter er det det ene gode afsnit efter det andet resten af sæsonen (og også de næste indtil videre).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19886 Batsy 10 år siden

Lord Beef Jerky (19885) skrev:
Enig med Batsy. De første 3 afsnit af anden sæson fik mig til at overveje, hvorfor jeg var så tosset med første sæson. Derefter er det det ene gode afsnit efter det andet resten af sæsonen (og også de næste indtil videre).

Enig, men anden sæson havde heldigvis en masse fokus på Tyrion og det holdt min interesse op.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19887 misuma 10 år siden

Jeg er lige kommet igennem afsnit 1 og 2 og venter stadig på at bide på krogen.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#19888 loki 10 år siden

47 Ronin 2013
Det er fantasy (monstre m.m.) tilsat kostumebal samt et overlæggende tema om loyalitet og ære. Det er mulig at de har baseret det på en rigtig historie/myte, men resultatet er både for langsommeligt, forudsigeligt og ulogisk.
4/10

How To Train Your Robocop 2014
Hiccup besøger Batman og samme prøver oplære et robotmenneske. Det lykkes knap så godt.
5/10

Monuments Men 2014
Hmmm..... alt respekt for virkelighedens Monuments Men, men filmen lader meget tilbage at ønske. Generelt sad jeg og hellere ville gense Saving Privat Ryan. "The Monuments Men has received mixed to negative reviews. Rotten Tomatoes gives the film a 33% rating, with an average score of 5.2/10, based on 209 reviews."
5/10
www.peakoil.dk
Gravatar

#19889 Quantom 10 år siden

Pompeii...

5/10.. ikke fantastisk, men godkendt til en søndag på sofaen.
Gravatar

#19890 HonoDelLoce 10 år siden

Godzilla

Et par overraskelser, ikke mindst hvor meget de visse steder faktisk holder sig til oplægget!

Jeg var s'gu underholdt!

En solid 7/10
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: