Gravatar

#20051 Riqon 10 år siden

MOVIE1000 (20049) skrev:
Insidious chapter 2........................7/10
Lego filmen 3D BD......................7-8/10
Starship troopers: Invasion.............3/10
John Adams...............................7-8/10
The Bunker BD...........................6-7/10
Antboy..........................................5/10
Hibernatus..................................6-7/10
La folie des grandeurs.....................7/10
La grande vadrouille........................7/10
Le grand restaurant.........................7/10
Easy Rider...................................6-7/10
The Adventures of Sherlock Holmes.7-8/10
The Return of Sherlock Holmes........7-8/10
The Sign of four................................7/10
The Hound of Baskerville....................7/10
The Case-book of Sherlock Holmes......7/10
The Memoirs of Sherlock Holmes......7-8/10
Family Guy presents: Stewie Griffin the untold story...7/10

Så med andre ord, 7 til hele bundtet :) mere eller mindre.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20052 Giraffen 10 år siden

Riqon (20051) skrev:
Så med andre ord, 7 til hele bundtet :) mere eller mindre.

Alt er okay, og dermed er intet okay.
Gravatar

#20053 jessup 10 år siden

Citizen Ruth
En fin lille satire af Alexander Payne. Ville nok skatte den højere hvis jeg havde st da de viste den i bio. Laura Dern er ret fantastisk i filmen.
This is just until June
Gravatar

#20054 misuma 10 år siden

Jeg er ved at gense

Cold Prey/Fritt Vilt 1-3

De holder altså, især de første to imo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#20055 Rust Cohle 10 år siden

Færdig med sæson 4 af GoT og det var en hovedsagelig meget positiv oplevelse. Jeg hopper med på vognen af skuffede over 10 episoders konceptet, hvor 12-13 er mere optimalt.

Sæsonen har budt på et par fuldkommen særklasse afsnit, begge af Alik Sakharov, "The Laws of Gods and Men" og "Mockingbird". Bevis på at pennen er stærkere end sværdet.

Afsnit 8 havde denne gang afløst afsnit 9, som sæsonens store "åh nej, det gjorde man bare ikke!"

Forrygende, som man havde bygget Oberyn Martel op som både badass og ny yndling, blot for grumt at hive stikket ud.

De sidste to afsnit led således lidt under at følge efter sæsonens tre bedste. The Wall indeholdt masser med action, og ja, den er nødvendig indimellem, men det er ikke seriens største force, selvom det er upåklageligt eksekveret af en TV serie. Sidste afsnit skulle for mange ender afrundes, men alt i alt, nu to sæsoner i træk, som har rettet op på den alt for rodede sæson 2.

Bevæger sig i 8-9.
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#20056 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden

Man kan godt se, at det er en tv-serie, når det kommer til de store actionscener. Der er lagt virkelig meget energi i at få tingene til at se stort ud i korte øjeblikke, mens resten foregår ret tæt på actionen.

Ikke at det gør noget og man bemærker det nok kun, hvis man er klar over, at de ikke arbejder med et Lord of the Rings-budget. :)
Gravatar

#20057 Rust Cohle 10 år siden

#20056 Jep. Det var i øvrigt Neil Marshall (Descent), som stod for "The Wall" og det kunne da også godt ligne lidt det, han fik lov at lege med i "Centurion" :)
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#20058 knipsknips 10 år siden

22 Jump Street
4/6
Gravatar

#20059 loki 10 år siden

House of Cards sæson 2: 4,5/6

Bad Words: 3/6 (troede den ville være sjovere :/)

-----

Under the Skin (2013)

Fascinerende og meget anderledes film end jeg havde forventet - der bliver i høj grad leget med det visuelle medie. Jeg vil tro at de mere syrede sekvenser skal forestille hendes verdensbillede, og er et forsøg på at skildre den mentale afstand mellem såkaldte intellektuelle individer (dvs. mellem os mennesker og en fremmede race). Især kontrasten mellem det artistiske og den almindelig grå hverdag tydeliggøre den afstand.

Og så er der denne bid: "Most of the characters were played by non-actors; many of the scenes where Johansson's character picks up men were unscripted conversations with men on the street filmed with hidden cameras."

Men det er ikke en hurtig film, så vær ej træt og se den ikke med folk hvor nøgenhed er problematisk.
www.peakoil.dk
Gravatar

#20060 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden

Ok, sandt at sige, var jeg ikke vanvittigt imponeret af "Machete", men gav alligevel "Machete Kills" en chance her til aften og det var et godt valg.

Flere praktiske effekter og mindre CGI-blod ville have hevet den lidt længere op, men det var en god omgang spas, med masser af sjove cameos og nods til diverse Rodriguez-produktioner og så har jeg alle dage haft et svagt punkt for Michelle Rodriguez. Mmmm!

Skriv ny kommentar: