Fremragende film, en af de få 2'ere som er bedre end den første.
Der ikke meget at sige at hvis man kunne lide den første, så skal man ikke skippe den her. Drager der er seje, mærkelige, søde er der en masse af! Vikinger, action, humor, fantastisk musik, gode dialoger og et godt plot.
Den varer over 2 timer, men den føles ikke særlig lang.
9/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Hmm må være fordi i Island så holder man pause halvejs i filmen, det kan også være ligemeget. Den føltes kort, fordi den var underholdene fra start til slut.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Hmm må være fordi i Island så holder man pause halvejs i filmen
Det burde man praktisere herhjemme også. Men det betyder jo færre forestillinger, som betyder mindre penge i biografernes lommer. Måske derfor Island gik konkurs for nogle år siden. :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
#20061 misuma 10 år siden
Jeg skal ærligt indrømme at Tarantino ikke altid behager mine smagsløg, oven i dette siger western film mig sjældent noget.
Men filmen her oser af coolness som fangede mig.
4/6
#20062 Sweetiebellefan 10 år siden
Tre drenge får styrke som Gud i denne film.
En af de bedste film fra 2012.
9/10
Dr. Seuss How the Grinch Stole Christmas
Jim Carrey er alletiders som Grinchen.
8/10
#20063 Mikkel Abel 10 år siden
Åh ja, intet bedre end de gamle historier hvor gud flyver, bruger telekinese og har overmenneskelig styrke! ;)
#20064 Batsy 10 år siden
Fremragende film, en af de få 2'ere som er bedre end den første.
Der ikke meget at sige at hvis man kunne lide den første, så skal man ikke skippe den her. Drager der er seje, mærkelige, søde er der en masse af! Vikinger, action, humor, fantastisk musik, gode dialoger og et godt plot.
Den varer over 2 timer, men den føles ikke særlig lang.
9/10
#20065 Sweetiebellefan 10 år siden
En dreng tager med et tog fra hans by til Nordpolen i denne ti år gamle animerede film.
Rutschebaner, afsporinger og flotte sange med videre.
10/10
#20066 Giraffen 10 år siden
Nope. Den varer 102 minutter.
#20067 Riqon 10 år siden
Tog du reklamerne med? ;)
#20068 Batsy 10 år siden
Hmm må være fordi i Island så holder man pause halvejs i filmen, det kan også være ligemeget. Den føltes kort, fordi den var underholdene fra start til slut.
#20069 Riqon 10 år siden
Det burde man praktisere herhjemme også. Men det betyder jo færre forestillinger, som betyder mindre penge i biografernes lommer. Måske derfor Island gik konkurs for nogle år siden. :p
#20070 gi-jones 10 år siden