Men så er du også tvunget til at bruge en computer eller mobiltelefon. Den understøtter ikke sådan noget som smart tv eller eksterne enheder som playstation, Apple-TV og WD TV Live. Netflix Us virker på alt, hvor du har mulighed for at ændre DNS.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Den dukkede op på forsiden af Netflix i går og så blev det aftenens film, da jeg ikke tidligere har set den.
I modsætning til toeren, er det en ret fornøjelig omgang sci-fi-alien-monster-tidsrejse-tju-bang. Det gode samspil mellem J og K er intakt, uanset om K er Tommy Lee Jones eller Josh Brolin og Brolin gør virkelig et godt stykke arbejde i rollen.
1960'er-delen af filmen er velfungerende og man holder heldigvis igen med alt for mange 20xx vs. 196x-klichéer.
Alt i alt, er det en let omgang og et helt fint gensyn med J og K, som sagtens kan anbefales, hvis man kan lide den første film.
Fargo (serie) 5/6 Martin Freeman er en fornøjelse, men det er Billy Bob Thornton som stjæler filmen. So much charisma. Jeg giver den ikke 6/6 pga. frustrationsniveauet. Det er naturligvis med vilje, at vi som seer skal blive frustreret på Mollys vegne, men graden af modarbejdelse og generel inkompetence hos, well, alle, er lige overdrevet nok. Dog ikke nok til at det for alvor trækker ned.
Se! Jeg kan faktisk give noget en positiv omtale ;)
#18 Kunne det tænkes at du måske kunne skrive et par ord om din dom af "The Americans"? Har selv ikke set serien endnu, men jeg syntes at den lyder meget interessant :)
#20211 knipsknips 10 år siden
Middelmådig komedie.
3/6
#20212 Tenebrae 10 år siden
Sæson 3 er på bl.a. Netflix US.
#20213 knipsknips 10 år siden
Thanks! Må få mig det der unblock.
#20214 Ericmase 10 år siden
Du bør hellere få dette: https://hola.org/
Det er gratis :)
#20215 knipsknips 10 år siden
Spank you alot!
#20216 Kisbye 10 år siden
Men så er du også tvunget til at bruge en computer eller mobiltelefon.
Den understøtter ikke sådan noget som smart tv eller eksterne enheder som playstation, Apple-TV og WD TV Live.
Netflix Us virker på alt, hvor du har mulighed for at ændre DNS.
#20217 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden
Den dukkede op på forsiden af Netflix i går og så blev det aftenens film, da jeg ikke tidligere har set den.
I modsætning til toeren, er det en ret fornøjelig omgang sci-fi-alien-monster-tidsrejse-tju-bang. Det gode samspil mellem J og K er intakt, uanset om K er Tommy Lee Jones eller Josh Brolin og Brolin gør virkelig et godt stykke arbejde i rollen.
1960'er-delen af filmen er velfungerende og man holder heldigvis igen med alt for mange 20xx vs. 196x-klichéer.
Alt i alt, er det en let omgang og et helt fint gensyn med J og K, som sagtens kan anbefales, hvis man kan lide den første film.
#20218 loki 10 år siden
Fargo (serie) 5/6
Martin Freeman er en fornøjelse, men det er Billy Bob Thornton som stjæler filmen. So much charisma. Jeg giver den ikke 6/6 pga. frustrationsniveauet. Det er naturligvis med vilje, at vi som seer skal blive frustreret på Mollys vegne, men graden af modarbejdelse og generel inkompetence hos, well, alle, er lige overdrevet nok. Dog ikke nok til at det for alvor trækker ned.
Se! Jeg kan faktisk give noget en positiv omtale ;)
#20219 knipsknips 10 år siden
Stadigvæk pisse fed. Cirka to år siden, at jeg så så Breaking Bad første gang.
4½/6
#20220 Brodersalsa 10 år siden