Ganske fornøjelig sort komedie - ikke helt på højde med "In Bruges" men stadig rigtig underholdende - er bestemt spændt på hvad Martin McDonagh laver fremover :) Sjove replikker, fedt cast og så er Sam Rockwell endnu engang forrygende :D
4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Virkelig fremragende. Den har en rigtig lækker og selvsikker stil, og en håndfuld skuespillere der spiller deres livs roller. Det er kun anden film jeg har set af PTA, og hold da kæft hvor han kan sit kram! Det er en meget hård film, og nogle scener gjorde decideret ondt. Den her film er godt nok en perle!
Transformers Prime Beast Hunters: Predacons Rising
Sandt at sige, har jeg ikke ret meget fidus til stort set alt Transformers-relateret, hvis det ikke er første generation, som hvad jeg så på tv, da jeg var blot en ung dreng. Da jeg så, at Unicron er med i denne film, gav jeg den en chance.
Peter Cullen og Frank Welker er selvfølgelig i deres sædvanlige roller som Optimus Prime og Megatron, alt andet ville være underligt og der er stemmearbejde af bl.a. Michael Ironside og Nolan North. Mit eneste problem med stemmearbejdet er, at den stemme jeg sætter sammen med Unicron, er Orson Welles' stemme og John Noble kan ikke helt leve op til det.
Der er ingen tvivl om, at man er komplet lost, hvis man aldrig har set noget som helst Transformers, men når det er sagt, er det faktisk en virkelig go' gang animationsaction. Der er alvor, der er sjov, der er seje robotter der gør seje ting OG der er en rigtig habil historie til at holde det hele sammen (og man kan skelne robotterne fra hinanden).
Så den er faktisk alt hvad Michael Bays film ikke er, men de kunne godt lige have arbejdet lidt mere med den titel. En anbefaling herfra.
Nej det gør jeg vel egentlig ikke. Er dog i gang med at udarbejde en top 100 for hyggens skyld og vil meget gerne finde frem til en et'er! :)
T. Nielsen (20206) skrev:
Læste lige hans kommentarer igen og kritikken var faktisk i mindretal!
Hej Nielsen, synes de andre forsvarer mig meget godt og synes nu også jeg lader de positive ting overstråle de negative, og karakteren derfor er meget passende. But to sum up, fremrangende film med mindre irritationselementer. :P
#20221 loki 10 år siden
Jeg vil hellere overlade ordet til Mr. Cohle, der med hans anmeldelse overtalte mig: http://filmz.dk/forum/tagwall/what-we-saw-number-1....
Jeg vil nok kategorisere den lidt mere i thriller/drama-generen end hvad han måske mener, men dermed ikke sagt den er humorforladt - på ingen måde.
Især Keri Russell er ret overbevisende i rollen som en af de grumme røde ^^
#20222 wimmie 10 år siden
Ganske fornøjelig sort komedie - ikke helt på højde med "In Bruges" men stadig rigtig underholdende - er bestemt spændt på hvad Martin McDonagh laver fremover :)
Sjove replikker, fedt cast og så er Sam Rockwell endnu engang forrygende :D
4/6
#20223 misuma 10 år siden
4/6
Filmen havde fået 5/6 hvis mit engagement i personerne var bedre, men filmens pacing tillod ikke dette imo.
#20224 Brodersalsa 10 år siden
Virkelig fremragende. Den har en rigtig lækker og selvsikker stil, og en håndfuld skuespillere der spiller deres livs roller. Det er kun anden film jeg har set af PTA, og hold da kæft hvor han kan sit kram! Det er en meget hård film, og nogle scener gjorde decideret ondt.
Den her film er godt nok en perle!
5-6/6
#20225 Slettet Bruger [1118230488] 10 år siden
Sandt at sige, har jeg ikke ret meget fidus til stort set alt Transformers-relateret, hvis det ikke er første generation, som hvad jeg så på tv, da jeg var blot en ung dreng. Da jeg så, at Unicron er med i denne film, gav jeg den en chance.
Peter Cullen og Frank Welker er selvfølgelig i deres sædvanlige roller som Optimus Prime og Megatron, alt andet ville være underligt og der er stemmearbejde af bl.a. Michael Ironside og Nolan North. Mit eneste problem med stemmearbejdet er, at den stemme jeg sætter sammen med Unicron, er Orson Welles' stemme og John Noble kan ikke helt leve op til det.
Der er ingen tvivl om, at man er komplet lost, hvis man aldrig har set noget som helst Transformers, men når det er sagt, er det faktisk en virkelig go' gang animationsaction. Der er alvor, der er sjov, der er seje robotter der gør seje ting OG der er en rigtig habil historie til at holde det hele sammen (og man kan skelne robotterne fra hinanden).
Så den er faktisk alt hvad Michael Bays film ikke er, men de kunne godt lige have arbejdet lidt mere med den titel. En anbefaling herfra.
#20226 Mikkel Abel 10 år siden
Nej det gør jeg vel egentlig ikke. Er dog i gang med at udarbejde en top 100 for hyggens skyld og vil meget gerne finde frem til en et'er! :)
Hej Nielsen, synes de andre forsvarer mig meget godt og synes nu også jeg lader de positive ting overstråle de negative, og karakteren derfor er meget passende. But to sum up, fremrangende film med mindre irritationselementer. :P
I gang, i gang, i gang!!
#20227 knipsknips 10 år siden
5/6
#20228 Brodersalsa 10 år siden
#20229 Mikkel Abel 10 år siden
#20230 misuma 10 år siden
Hvis 1'eren kørte i første gear, kører 2'eren i ottende gear.
Den er alt det jeg håbede 1'eren ville være.
4,5/6