Gravatar

#2041 wimmie 15 år siden

Haha!
Come on - han var da supersexet i "Before the devil knows you're dead" ;p
Hot bod!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2042 McPeter 15 år siden

#2040 - lyder bestemt interessant. Kunne være man skulle give det en chance - er lige blevet færdig med sæson 3 af BSG og har ikke købt sæson 4 endnu så har et hul i min seriemani. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2043 Guts 15 år siden

JAaaaH!!! Sam Crow rocks!! Er også selv total hooked på den serie. Og som du nævnte i en anden tråd, så var jeg flad af grin over ham gutten der havde CMD. Er helt enig med din karakter!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#2044 filmz-Bruce 15 år siden

#2042-43

Top serie! Anden sæson er igang i USA og håber godt nok der kommer en tredie. 12-13 afsnits konceptet for en sæson holder. Der har ikke været en kvalitetsmæssig smutter endnu.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2045 Skeloboy 15 år siden

Hard Candy, 2005

En film om hævn og pædofili.

Ellen Page og Patrick Wilson spiller overfor hinanden i denne fine lille thriller. Begge spiller fremragende, især Page. Som filmen skrider frem bliver man mere opslugt af dens interessante historie.

MEN...den udnytter ikke sit fulde potentiale, og man sidder tilbage med en lidt ærgelig fornemmelse. Man har været godt underholdt undervejs, men den kunne have været lidt mere twistet.

Dog er den et god lille film man kan se sammen med svigerfamilien...

4/6
Gravatar

#2046 filmz-jonasgr 15 år siden

#2045 Så absolut en god film og første gang jeg fik øjnene op for Ellen Page.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2047 Skeloboy 15 år siden

#2046 - har kun set hende i denne og Juno...

men den jeg savner er

lidt mere tvetydighed om han er uskyldig eller ej. På et tidspunkt er man nemlig rigtig i tvivl. Ikke om at han er en gammel grisk, men om han har forgrebet sig på dem.
Gravatar

#2048 Skeloboy 15 år siden

Horrors of Spider Island, 1962

En rigtig, rigtig z-movie. En mand ansætter nogle piger, der kan danse. Og så flyver de til Singapore, men styrter ned på en ø med kæmpe-edderkopper...der gør, at når man bliver bidt, bliver man selv til en edderkop...

Campy musik, voice over på alle replikker osv...kan ses gratis på archive.org.

Hvor jeg for i øvrigt nu har hentet følgende film: Eegah, The Amazing Transparent Man, The Phantom Planet, Teenagers From Outer Space, Bloodlust!, The Brain That Wouldn't Die, Attack of the Giant Leeches, The Wasp Woman, The Giant Gila Monster, The Day The Sky Exploded, Indestructible Man

1/6
Gravatar

#2049 elwood 15 år siden

Hehe den kan jeg godt huske den var med i PlanetX i sin tid 8-)

hvor han viste "jobsamtalen" eller hva man sku kalde det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2050 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg synes nu egentlig at filmen klarer det meget godt. Jeg var også i tvivl undervejs i filmen, men til sidst synes jeg at det hele bliver forklaret. Hun har allerede snakket med hans kammerat som sagde at de begge havde forgrebet sig på hende, men at det var Jeff som havde slået hende ihjel og Jeff påstår det omvendte. Så i hendes tilfælde synes jeg ikke der er så meget tvivl. Om han har forgrebet sig på andre synes jeg ikke rigtig der er så mange beviser for, men er en konklusion som Hayley drager.
Hvis der er en anke ved filmen er det hele kastrationsscenen. Den virker effektfuld, men alligevel var jeg på en måde godt klar over at en 14-årig pige nok ikke bare sådan lige laver sådan en operation. På grund af godt skuespil er den dog alligevel effektfuld. At hun også kan overmande ham i badeværelset synes også lidt for uvirkeligt.

Men som sagt en god film. Jeg er dog ikke helt klar over om han virkelig dør i sidste scene, hvilket jeg jo vil mene da han under alle omstændigheder vil knække halsen ved at hun griber fast i rebet. Men jeg tænkte på om det også kunne fortolkes som om at hun ville have ham til at ønske at han var død i stedet for at skulle konfronteres med sin sygdom. Og så ligger hele mystikken også i at vi ingenting ved om hende, andet end at hun angiveligt kendte til den myrdede pige.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: