Pat-værket dukker først op efter 1½ time eller sådan noget og filmz var faktisk så flinke at vise det i deres anmeldelse, så man er fri for at se filmen. :D
Jep, jeg har set patterne nu - ok, I guess - men nu er jeg jo en pige og vi kigger jo nok på dem lidt anderledes end I mænd gør - som tidligere nævnt så er I jo nærmest godt tilfredse bare de er der...og helst nøgne... Vi piger analyserer dem nok lidt mere og sammenligner - i stedet for at tænke over hvordan det vil være at gramse på dem eller putte ansigtet ned i dem ;)
...Med mindre man er lesbisk naturligvis....
Anyway, så var der jo også et par mandlige overkroppe der ikke var til at kimse af...dog langt fra nok til at få mig til at se filmen - mandeoverkroppe kan jo stort set findes i alle film; bare smid en film med Matthew McCognahey eller Hugh Jackman på ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Patter er nu bare så meget mere praktiske end mænds overkroppe. Hvis man nu pludseligt står med et julesnelandskab af vat og ikke kan finde ud af, hvor man skal gøre af det, så er et par patter altså rare at have ved hånden. Vupti, så har man en nice lille kælkebakke til de små piperensernisser. Det vækker glæde i de fleste hjem.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#2074 Ja, hvis man er 4 år gammel er en kælkebakke da en genial ide, men ellers er det sgu ikke lige det første en voksen mand tænker på at bruge dem til :P
#2063 Og for lige at nævne nogle instruktører så er især Francis Ford Coppola, Steven Spielberg og Marting Scorsese værd at nævne. Og en ting som vold og en hel del flere bandeord er et af de største kendetegn.
Det stoppede vel mere eller mindre med Heaven's Gate som jeg mener kostede i omegnen af 40 Millioner $ tilbage i 1980 og kun tjente omkring 10 % hjem og var ved at koste liver for United Artists. For Cimino kan man vist også sige at den havde store konsekvenser :) Højt at flyve, dybt at falde.
Jeg har dog aldrig selv set den, hvilket man nok egentlig burde for at se om den angiveligt er så ringe som det kunne tyde på den var.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#2071 elwood 15 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2072 filmz-Utyske 15 år siden
Pat-værket dukker først op efter 1½ time eller sådan noget og filmz var faktisk så flinke at vise det i deres anmeldelse, så man er fri for at se filmen. :D
#2071 -
Yees, men jeg tror jeg overlever den massive skuffelse. ;)
#2073 wimmie 15 år siden
Vi piger analyserer dem nok lidt mere og sammenligner - i stedet for at tænke over hvordan det vil være at gramse på dem eller putte ansigtet ned i dem ;)
...Med mindre man er lesbisk naturligvis....
Anyway, så var der jo også et par mandlige overkroppe der ikke var til at kimse af...dog langt fra nok til at få mig til at se filmen - mandeoverkroppe kan jo stort set findes i alle film; bare smid en film med Matthew McCognahey eller Hugh Jackman på ;p
#2074 Thomsen 15 år siden
#2075 wimmie 15 år siden
#2076 Michael Andersen 15 år siden
#2077 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2078 wimmie 15 år siden
Vil det egl. virke hvis bossen er homoseksuel og ham der er er til samtale har man-boobs? Eller er det lidt selvmodsigende...?
#2079 filmz-jonasgr 15 år siden
Det stoppede vel mere eller mindre med Heaven's Gate som jeg mener kostede i omegnen af 40 Millioner $ tilbage i 1980 og kun tjente omkring 10 % hjem og var ved at koste liver for United Artists. For Cimino kan man vist også sige at den havde store konsekvenser :) Højt at flyve, dybt at falde.
Jeg har dog aldrig selv set den, hvilket man nok egentlig burde for at se om den angiveligt er så ringe som det kunne tyde på den var.
'Cause I'm evil"
#2080 Bony 15 år siden
Snakker vi stadig om man-boobs?!