#2080 Hmm, det er vist kune Francis Ford Coppola der kan komme ind under den kategori. Jeg ved ikke lige hvor meget Steven Spielberg og Martin Scorsese har hængende :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg var såmænd ganske fint underholdt gennem hele filmen. Men det betyder dog ikke at den var noget specielt overhovedet. Jeg har aldrig brudt mig om Tobey Maguire, og denne film har heller ikke ændret min mening. Hvorfor han blev valgt som Spider-Man er mig en gåde. Men nok om det. Jeg synes det er utroligt hvor ordinær og kedelig James Franco er i denne film, især når man har set hvor karismatisk og sjov han er i Pineapple Express og hvor charmerende han er i serien Freaks and Geeks. I det hele taget er skuespillet og dialogen i filmen ikke noget specielt at skrive hjem om.
Men det største problem for filmen er at den slår et alt for stort brød op, og derfor heller ikke helt ved hvilken retning den skal tage. Spider-Man skal kæmpe mod tre forskellige skurke og også kæmpe mod en emo-version af sig selv. Og så vil den ene halvdel af filmen være en komedie, og den anden halvdel vil være seriøs. Det fungerer bare ikke særligt godt.
Men trods filmens problemer var jeg da alligevel ganske okay underholdt.
3/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
En gruppe mænd tager på herretur til en afsidensliggende landsbil for at trække den ene igennem en skilsmisse. De ved dog ikke der laves militærforsøg i byen, som forvandler alle kvinderne til zombier.
Shawn Of The Dead's spirituelle efterfølger. Fans af førstnævnte skal bestemt ikke lade sig snyde af denne!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg genså den stærkt underholdende Den forsvundne fuldmægtig. Det litterære forelæg ligger lige til for en filmatisering. Skuespillerpræstationerne er lige i øjet og Karl Stegger har her måske sit livs rolle og Bodil Kjær og Ove Sprogø er ligeledes fabelagtige. Man må ikke snyde sig for dette satiriske hovedværk i dansk filmhistorie.
#2081 wimmie 15 år siden
#2082 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#2083 wimmie 15 år siden
#2084 filmz-Utyske 15 år siden
Ja, I analyserer, vi er tilfredse bare de er tilgængelige. :D
#2085 Michael Andersen 15 år siden
#2086 jessup 15 år siden
#2087 Kruse 15 år siden
Jeg var såmænd ganske fint underholdt gennem hele filmen. Men det betyder dog ikke at den var noget specielt overhovedet. Jeg har aldrig brudt mig om Tobey Maguire, og denne film har heller ikke ændret min mening. Hvorfor han blev valgt som Spider-Man er mig en gåde. Men nok om det. Jeg synes det er utroligt hvor ordinær og kedelig James Franco er i denne film, især når man har set hvor karismatisk og sjov han er i Pineapple Express og hvor charmerende han er i serien Freaks and Geeks. I det hele taget er skuespillet og dialogen i filmen ikke noget specielt at skrive hjem om.
Men det største problem for filmen er at den slår et alt for stort brød op, og derfor heller ikke helt ved hvilken retning den skal tage. Spider-Man skal kæmpe mod tre forskellige skurke og også kæmpe mod en emo-version af sig selv. Og så vil den ene halvdel af filmen være en komedie, og den anden halvdel vil være seriøs. Det fungerer bare ikke særligt godt.
Men trods filmens problemer var jeg da alligevel ganske okay underholdt.
3/6
#2088 elwood 15 år siden
Faktisk meget underholdene, synes der var et godt sammenspil mellem Owen og Vince, jeg fik da et par gode grin undervejs.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2089 DarkLight 15 år siden
En gruppe mænd tager på herretur til en afsidensliggende landsbil for at trække den ene igennem en skilsmisse. De ved dog ikke der laves militærforsøg i byen, som forvandler alle kvinderne til zombier.
Shawn Of The Dead's spirituelle efterfølger. Fans af førstnævnte skal bestemt ikke lade sig snyde af denne!
#2090 jessup 15 år siden
5/6