Gravatar

#2371 wimmie 14 år siden

Forget it...herinde er det aldrib bare filmen vi snakker om ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2372 rammy 14 år siden

wimmie (2371) skrev:
Forget it...herinde er det aldrib bare filmen vi snakker om ;p

Hvor trist. Nå, jamen så er det vel tilbage til DAHF og UNCUT med mig...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#2373 davenport 14 år siden

Fuck! Jeg var 350 indlæg bagud i tråden... Nu er klokken 3.34...

Nå, lige en kommentar til ses 3 af Enterprise:

Jeg forstår godt at hypen gik noget ned da de launchede denne, for den er blevet noget mere krigerisk end de første to sessoner. Det klæder ikke universet. Nu er jeg kun ved 2. disk, så jeg håber det bliver bedre.
De har i hvert fald gjort T´pal mere (kan det lade sig gøre????) mere ... hmmmm. attraktiv.. Og hun er den jeg synes har haft mest karakterudvikling..
Men jeg tror næsten jeg skriver for døve øren...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2374 Batsy 14 år siden

the king maker

Lidt om filmen

Den forgår i 1547 Den unge portugisiske lykkejæger Fernando De Gama, sejler til Orienten i sin søgen efter rigdom. Hans skib forliser, og han bliver fanget og solgt som slave i Siam. Han bliver dog hurtigt købt fri og tvunget til at tjene Kongen af Siam som en af dennes hædrede personlige livvagter. Da kongen bliver forgiftet, afslører Fernando en sammensværgelse, som truer med at føre kongeriget i krig.

Filmen har en god historie dog er den så ringe at den må opgives efter en halv time man kan ikke huske skuespillrens præstationer fordi de er så ringe. Den eneste man kan huske er John Ryes davies som giv er en halv lunken Præstation som er til at brække sig over.

skuespiller: John Rhys-Davies, Dom Hetrakul, Shaun Delaney, Dean Alexandrou, Akara Amarttayakul.
Alle er dårlige stunts og effekter er dårlige et barn kunne gøre det. bedere. Aldrig lej den eller køb. Der står på bagsiden et Episk Eventyr nej mere EPIC FAIL!
Stjerner 1/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2375 filmz-Narniabæver 14 år siden

Spider Man 3:

Helten er tilbage med fuld styrke efter de to andre film var skuffende, men 2'eren er dog et gensyn værd.

Denne gang må Spider Man kæmpe mod 3 skurke, og en af dem ser ud til at have dræbt Peter Parkers onkel.

I 4'eren er det måske 4 skurke, og flere forklaringer om mordet på Parker's onkel.

8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2376 Lord Beef Jerky 14 år siden

Narniabæver er Gud fordi den har meget kontroversielle meninger om film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2377 Skeloboy 14 år siden

Så er det blevet til lidt polsk.:

The Saragossa Manuscript, 1965
Wojciech Has har skabt en tre timer lang og eventyrlige film. Under Napoleonskrigene finder en soldat en bog. Herefter begynder en fortælling om et hjemsøgt landskab, hvor hovedpersonen kommer ud for den ene sære hændelse efter den anden.

I 2. halvdel af filmen bliver den fortalte historie meget mere kompleks, og man skal virkelig holde tungen lige i munden for at følge med.

Det er et yderst interessant bekendtskab, der dog til tider kan virke som om, den ingen vegne kommer. Første halvdel er klart bedre end anden halvdel. Men heldigvis bliver man rigt belønnet for sin tålmodighed.

4/6

The Hour-Glass Sanitorium, 1973
Endnu en film af Wojciech Has. Nu er vi på et mystisk sanatorium, hvor de døde(måske) vækkes til live. Visioner og drømme smeltes sammen til en surrealistisk rejse. Folk klædt ud i fugledragterne, voksdukker der kommer til live osv.

Surrealistiske film kan let fejle, men det gør denne ikke. Den visuelle del er intet mindre end fantastisk, mens historien er tilpas twisted til at holde hjernen godt beskæftiget.

5/6
Gravatar

#2378 filmz-Narniabæver 14 år siden

Paranormal Activity:

Et ægtepar bor i et stort hus i Californien, og de optager med deres kameraer uhyggelige ting som foregår i huset.

For meget hype og dårlige anmeldeser, men jeg syntes den var ventetiden værd og en af de bedre gysere i dette årti.

9/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#2379 Ericmase 14 år siden

#2378 Hvis det ikke var et spøgelse. Hvad fanden var det så?! Vil du PLEASE ikke være sød at fortælle mig det? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2380 filmz-Bruce 14 år siden

The Killers - Live Royal Albert Hall - BD

Bortset fra, at jeg nu opfatter Royal Albert Hall som det perfekte sted at se en koncert, så er dette en udgivelse, billed, lyd og oplevelsesmæssigt, som sparker røv.

Flot billede og lyd og en koncert, som får mig til at søge billetter til gruppens næste turne, så snart de skal på farten igen!

Film: 9/10
Video: 9/10
Audio: 9/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: