Gravatar

#2361 DarkLight 14 år siden

Jeg opgav efter 2 afsnit. Selv med Galifianakis.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2362 wimmie 14 år siden

Vi så konstant reklamer for den i USA og til sidst begyndte serien rent faktisk at irritere mig uden at have set ét eneste afsnit ;)
Historien er da ok og Galifianakis er nu sjov, så jeg ville egl. gerne give den en chance... Giv lige opdateringer på om den bliver bedre endnu.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2363 Kiksmann 14 år siden

Starship Troopers 3

Johnny Rico forsøger at gøre sin borger pligt ved at dræbe så mange insekter så muligt. Denne gang får han følgeskab af en "ven" som opdager et komplot i den ellers så stramt styrede konfederation.

Når man kigger på den fan skare som der er kommet til den orginale Starship Troopers, var det en noget skuffende 2'er som der kom i 2004. En film som der heldigvis ikke snakkes meget om mere. Og med den i baghovedet, burde man havde kigget mere på orginalen end på forgængeren i et forsøg på at lave en film som ville fremstå bedre. Og nej det er ikke nok at bede Casper Van Dien om at komme tilbage. Det er næsten spild af plads på plakaten at placere hans navn øverst da han ikke tilbringer megen tid foran kameraet.

Filmen når aldrig de højder som den første havde, tilgengæld rammer den heftigt de magler på kvalitet som den forgående havde. Det er mig en gåde at man ikke udnytter det potentiale som den orginale har?? Men tilgengæld er der her en oplagt kandidat til Hollywoods genindspilnings maskine, for den her trænger virkeligt.

1/6

X-Men Origins: Wolverine

Logan er født med specielle kræfter, ligesom sin bror, og da han ved et uheld kommer til at dræbe sin far, er de to brødere nød til at flygte. Op gennem tiden fra de 19. århundrede til det 21. århundrede deltager de i alle de store krige, da de betragter dem selv som krigere. Galt går det dog til sidste og den amerikanske stat opdager deres pontiale.
De kommer begge med i det projekt som man kalder Weapon X. Men Logan er ikke som sin bror, og forlader projektet. Men regeringen lader ikke et potentiale som Logan bare gå sin vej, derfor tvinger de Logan tilbage til projektet og udvikler Wolverine.

Der er masser mutanter og klør i denne X-Men film, selvom den egentlig ikke er en del af de tidligere X-Men.
Jeg havde håbet på en noget bedre film, historien er en smule rodet, man har virkelig været ude og låne ved de forskellige historier, og har tydeligt ikke kunne beslutte sig for hvilken man ville benytte.
Jeg syntes også at Fox har haft alt for travlt med at præsentere så mange så muligt af de forskellige mutanter som overhovedet muligt. Og det er der sikkert en god penge grund til. Dog mener jeg at slutningen følger ganske godt op til hvor man møder Wolverine i den første X-Men.
Igen undre det mig nu at den bliver kædet sammen med de andre 3 film i forskellige boxset, men det er nok mest for at sælge så meget så muligt.
Men er man til en gang bølle bank og action er det en ganske underholdene film, dog lever den ikke op til den standard som den fremragende X-Men 2 satte.

3/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#2364 Kruse 14 år siden

#2363: Kom du virkelig igennem hele Starship Troopers 3? Efter en halv times tortur var jeg næsten færdig. Jeg kom kun en time hen i filmen ved at sætte mig hen til computeren og surfe lidt på nettet i stedet for at følge med i filmen ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2365 rammy 14 år siden

Jennifer's Body (2009)

"Hell is a teenage girl" står der i starten af denne sorte horror-highschool-komedie film. Magan Fox spiller den typiske cheerleader som vi har set så mange gange før. Jennifer er populær og snøre fyrene om hendes lillefinger med største lethed ( og det er til at se hvorfor... ). En aften løber hun så ind i det HELT forkerte indie-band fra byen. Et band som vil gøre alt for at blive lige så kendte og store som...ja, hold nu fast Maroon 5! Lidt hekseri senere og pludselig er Jennifers en sindsyg sulten og gennemført ond dæmon med umættelige appetit. Herefter følger vi Jennifers veninde Needy´s kamp for at finde ud af hvad hun skal stille op med og imod Jennifer. Ja, det lyder ikke videre godt men det er det faktisk. Megan Fox gør det rigtig, rigtig godt som ond, dybt sarkastisk satanisk "maneater" og filmen har masser af sjov dialog, old school gore og et par heftige shock. Derudover har Jennifer's Body et dejligt 80ér horror-kitch-feel over sig og her er ( næsten ) ingen grim CGI eller dårlige effekter. Det er ikke en af de bedste film i genren men god og solid underholdning det er det og langt bedre end forventet ( og måske bedre end - tør jeg sige det; Drag Me To Hell ).

http://i749.photobucket.com/albums/xx139/rammy1980...

Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#2366 chronaden 14 år siden

Jennifer's Body

#2365 fuldstændig enig, troede virkelig det skulle være bunden af bunden, men blev positivt overrasket. På højde med Drag me to Hell, ja.

og daaamn, ½ nøgen, ½ lesbisk megan fox :P~~
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2367 dyg 14 år siden

Jeg forstår virkeligt ikke, hvad folk ser i Megan Fox. Hun har måske en fin krop, men hun er grim som arvesynden (underdrivelse fremmer forståelsen..). Næh du, giv mig hellere Zooey Deschanel.

Jeg hyggede lidt med et par venner her til aften, hvor jeg fik trumfet en zombie-film (Let Sleeping Corpses Lie) igennem. Jeg gik ind til filmen uden rigtigt at vide noget om den, og jeg forventede vel nok en gammeldaws britisk/amerikansk zombie-film, men jeg skulle blive overrasket.

Stilen viste sig meget hurtigt at være typisk italiensk 70er horror/zombie film, der (på trods af til tider tåkrummende elendigt skuespil) voksede som historien skred frem, og til sidst blev en rigtig hæderlig zombie-film. Som evermind tidligere sagde, så er tempoet meget roligt, men filmen indeholder dog en række ret intense scener.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2368 Kruse 14 år siden

nayze (2367) skrev:
Jeg forstår virkeligt ikke, hvad folk ser i Megan Fox. Hun har måske en fin krop, men hun er grim som arvesynden (underdrivelse fremmer forståelsen..). Næh du, giv mig hellere Zooey Deschanel.

Agreed! Der findes sgu' en del kvindfolk der er flottere og mere charmerende end Megan Fox. Jeg forstår heller ikke hypen af Megan Fox.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2369 chronaden 14 år siden

Charmerende ja, flottere nej :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2370 rammy 14 år siden

Hvorfor nu IGEN, IGEN den snak om Fox er hot eller not?! Det her er jo filmen vi snakker om...sigh...kunne vi ikke prøve at holde os til det...suk...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: