Gravatar

#2511 MOVIE1000 14 år siden

#2510 enig jeg skal bare AF med min dvd udgave af den fordi den hakker en del steder, jeg prøver at se om nogen vil købe den, også skal jeg have skaffet BD udgaven af den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2512 Lord Beef Jerky 14 år siden

Star Trek II: The Wrath Of Khan (5/6) Fremragende underholdning med en tilpas kitschet værdi og en sentimentalisme der aldrig bliver gennemtrængende. Filmen har et fint tempo der tager sig tid, uden at føltes langsommelig og uden at blive kedelig undervejs... og så er den spækket med fed dialog og dejlig underspillet humor.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2513 MOVIE1000 14 år siden

#2512 TOTAL AGREED :) hvilken star trek synes du er bedst?
Gravatar

#2514 dyg 14 år siden

Jeg ved, at gi jones er helt tosset med Star Trek IV - The Voyage Home. Hvilket også er en af mine favorit Star Trek film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2515 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2513 Det ved jeg slet ikke endnu. Det er så lang tid siden jeg så dem sidst, at jeg allerede nu har skiftet mening om de to første. Umiddelbart bliver 2'eren her dog ret svær at slå, men sådan som jeg husker det var jeg også helt tosset med The Voyage Home, The Undiscovered Country og First Contact.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2516 Antlion 14 år siden

"The Motion Picture" fra '79 er efter min mening den mest interessant Star Trek film, stilmæssigt. Den ligner nærmest "2001" i sit tempo, som f. eks. i den mindeværdige scene hvor Kirk og Scotty skal ombord på Enterprise. Robert Wise afsætter tid til at vise den visuelle skønhed ved rumskibet, som de originale serier aldrig vil have gjort!

"The Voyage Home" er klart den mest underholdende.
Gravatar

#2517 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2516 Det var mere eller mindre det syn jeg havde, da jeg var yngre. Jeg forstod ikke hvorfor filmen var så udskældt, og anså den som et mesterværk, og klart den bedste af dem alle. Ved gensynet måtte jeg dog erkende, at filmen bevæger sig i et alt for langsomt tempo i forhold til indholdet, og jeg føler at Wise har nogle problemer med at etablere en egentlig spænding, som han så desperat forsøger på. Dog er filmen stadig visuelt fantatisk, og den har bestemt nogle stærke øjeblikke her og der, men jeg var noget skuffet ved gensynet, da jeg som sagt, anså den som den bedste film i serien førhen. Nu er jeg kun på Wrath Of Khan ved gensynene, men jeg føler klart at det er en overlegen film. Du har dog ret mht. det visuelle, jeg tror ikke der er nogen Star Trek film der topper den del fra den første, men Wrath Of Khan havde så mange perfekte øjeblikke, at jeg simpelthen bare gav mig hen til den.
Gravatar

#2518 MOVIE1000 14 år siden

jeg har lige set købt/ set alle star trek film undtagen den nyeste og X jeg husker dem ikke så godt, men mine 3 ynglings er indtil videre, dem som gjorde mest intryk, Star trek II, IV og Generations har tænkt på at købe tv serierne men ved ikke hvad jeg skal starte med og er de overhovedet noget ved i forhold til filmene
Gravatar

#2519 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2518 Du tænker lidt ligesom jeg her. Jeg vil også mægtigt gerne i gang med Tv-serierne, men de koster en del på blu-ray, og jeg har sgu ikke så mange penge for tiden. Dog bliver de uden tvivl min næste investering, og jeg starter med den originale serie, hvilket nok sammenlagt vil tage mig et års tid at købe og få set, og arbejder mig derefter videre kronologisk.
Gravatar

#2520 MOVIE1000 14 år siden

#2519 jeg går først igang med den når jeg er færdig med Stargate Sg 1 serien og Lost. men tror ikke at jeg køber serien på BD til den tid.

Skriv ny kommentar: