Hehe yep min farvorit er dog stadogvæk den jeg har postet før.
[url= Vader Ændrer aftalen konstant[/url]
spoiler til Star Wars episode 3
En anden en der også fik mig til og grinne højlydt
var, når man ser Padme lægge dødene på medical bricks'sen, her er M.D Ball forbi og udbryder She lost the will to live! what are you degree in poetry, You sorry bunch of hippies!
Den kan ses [url= men som sagt spoilers til episode 3.
Det er satme go humor også.
Nå men for ik og ryge off topic igår så jeg The Last Boy Scout ahh herlig action flick, som er fyldt med fede citater i et væk.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mig lige til og tænke på en anden film jeg har set.
Nick Parks nye lille film Wallace and Gromit in 'A Matter of Loaf and Death.
Den er ca. 30 min. så det er ikke en hel spillefilms længde ligesom med The cures of the Wererabbit.
Wallace and Gromit er fuld igang med deres nye butik hvor de lever friskbagt til byen, self. med de finurlige Opfindelser, og ja Wallace må også finde sig i og blive vækket abrupt denne her gang, af hans trofaste Lad Gromit.
Wallace er åbenbart blevet træt af Tottington, fordi de er hvertfald ikke sammen mere (nu føllger de her film jo sikkert heller ikke sig selv kronologisk hehe)
I filmens åbningsscene er vi vidne til et mord, og herefter hopper vi over til Wallace and Gromits dagligdag, Wallace den skjørtejæger som han er møder self en ny kvinde i sit liv.
Og så må vi være vidne til flere geniale optrin fra Nick Park og hele holdet ved Ardman, der fylder filmen med den velkendte britiske charme over det hele, selv om selve plottet er ret amerikansk, jeg vil ikke komme ind på det mere i anmeldelsen her, blot sige at det er et meget velkendt plot, som Nick Park og hans hold giver deres hel eget bud på 8-)
de visuelle Gags er måske ikke hel så stærke som de var Wererabbit, men det skyldes måske mere at det her er en kortere film, men længden er tilpas til den historie som de vil fortælle.
Bottom line is, kan man li Wallace and Gromit og deres skøre påfund (og hvem fanden kan ikke det) så er det her klart et must, som skal ses.
Claymation/Stop Motion er kommet for at blive!
Jeg så forøvrigt filmen fra dvd brændt, af min ven da DR sendte den her efter jul den 27 December sidste år, så jeg ved ikke lige om den er ude på DVD, men ellers så er jeg sikker på den nok skal komme, den er hvertfald et Kig værd 8-)
Oh ho ho, cracking job, Gromit!
And another thing Feathers McGraw er stadig skurken over dem alle sorry Joker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så fik jeg set endnu et afsnit af Miami Vice, og her blev der fornemt besøg af Bruce Willis i form af en nådesløs våbenhandler, der mishandler sin kone, den rolle klarede han perfekt, og han minde mig lidt om en David Addison Jr gone bad fra Moonlighting.
Og musikken var særlig genialt, men det var en sang om at at vise hvor meget ham der sang holdte af sine dame, og ville vise hende kærligheden fra en anden side... denne sang blev så spillet mens Bruce Willis tævede løs på hans Kone i afsnittet.
Afsnittet sluttede med et knap så charmerne freezeframe af Don Johnson som hopper mod kameraret 8-)
Og hvis du er særlig modig Freeze Framet med Don Johnson her i slutning. Der er godt nok musik ind over hele klippet, Men det stopper ikke Don Johnson fra at springe 8-)
[url=
#511 elwood 15 år siden
Seth Green og Co. har hørt dine bønner.
[url= kicks ass![/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#512 Guts 15 år siden
Seth Green og hans robotkylling rocks!!
#513 elwood 15 år siden
#514 evermind 15 år siden
Haha, fantastisk! :D
#515 elwood 15 år siden
[url= Vader Ændrer aftalen konstant[/url]
spoiler til Star Wars episode 3
En anden en der også fik mig til og grinne højlydt
Den kan ses [url= men som sagt spoilers til episode 3.
Det er satme go humor også.
Nå men for ik og ryge off topic igår så jeg The Last Boy Scout ahh herlig action flick, som er fyldt med fede citater i et væk.
#516 elwood 15 år siden
Mig lige til og tænke på en anden film jeg har set.
Nick Parks nye lille film Wallace and Gromit in 'A Matter of Loaf and Death.
Den er ca. 30 min. så det er ikke en hel spillefilms længde ligesom med The cures of the Wererabbit.
Wallace and Gromit er fuld igang med deres nye butik hvor de lever friskbagt til byen, self. med de finurlige Opfindelser, og ja Wallace må også finde sig i og blive vækket abrupt denne her gang, af hans trofaste Lad Gromit.
Wallace er åbenbart blevet træt af Tottington, fordi de er hvertfald ikke sammen mere (nu føllger de her film jo sikkert heller ikke sig selv kronologisk hehe)
I filmens åbningsscene er vi vidne til et mord, og herefter hopper vi over til Wallace and Gromits dagligdag, Wallace den skjørtejæger som han er møder self en ny kvinde i sit liv.
Og så må vi være vidne til flere geniale optrin fra Nick Park og hele holdet ved Ardman, der fylder filmen med den velkendte britiske charme over det hele, selv om selve plottet er ret amerikansk, jeg vil ikke komme ind på det mere i anmeldelsen her, blot sige at det er et meget velkendt plot, som Nick Park og hans hold giver deres hel eget bud på 8-)
de visuelle Gags er måske ikke hel så stærke som de var Wererabbit, men det skyldes måske mere at det her er en kortere film, men længden er tilpas til den historie som de vil fortælle.
Bottom line is, kan man li Wallace and Gromit og deres skøre påfund (og hvem fanden kan ikke det) så er det her klart et must, som skal ses.
Claymation/Stop Motion er kommet for at blive!
Jeg så forøvrigt filmen fra dvd brændt, af min ven da DR sendte den her efter jul den 27 December sidste år, så jeg ved ikke lige om den er ude på DVD, men ellers så er jeg sikker på den nok skal komme, den er hvertfald et Kig værd 8-)
Oh ho ho, cracking job, Gromit!
And another thing Feathers McGraw er stadig skurken over dem alle sorry Joker.
#517 elwood 15 år siden
Og musikken var særlig genialt, men det var en sang om at at vise hvor meget ham der sang holdte af sine dame, og ville vise hende kærligheden fra en anden side... denne sang blev så spillet mens Bruce Willis tævede løs på hans Kone i afsnittet.
Afsnittet sluttede med et knap så charmerne freezeframe af Don Johnson som hopper mod kameraret 8-)
#518 Michael Andersen 15 år siden
#519 elwood 15 år siden
Et stk. Action Hero in Miami coming up. pas på hans farlig prikkene skjorte 8-)
Bruce Willis
#520 elwood 15 år siden
[url=