Gravatar

#541 elwood 15 år siden

hehe jeg tjekker den nok ud aligevel, men jeg har godt læst lidt om at f.eks.
Sylar bliver hel god føj hehe, han var ellers den karakter sammen med Hiero jeg fandt mest intressant
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#542 tiany 15 år siden

Det kan jo så diskuteres - men det må du heller selv se :) Der bliver i hvert fald byttet lidt rundt på de gode og de onde.
Valar morghulis
Gravatar

#543 elwood 15 år siden

#542 Jep 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#544 elwood 15 år siden

Ahh endnu et afsnit af Miami Vice set, kke lige så godt som det igår, og det var ikke på grund af Bruce Willis historien varganske enkelt bedre igår dagens afsnit.

2 punkter med det her afsnit.

1. Crocket og Tubbs nye chef er da godt nok den mest uintressante, han snakker ikke meget han kigger kun op engang imellem, man sku nærmest tro han ike gad.

Crocket og Tubbs kommer ind "hey hey there's a deal going down tonight and we are gonna take the big fish"

Chefen,der går lige par sekunder, så så kigger han op og siger "Okay and you have it under control" kigger ned igen.

2. slut klippet er Tubbs der er nødt til og anholde den kvinde han lige var ved og falde for.

Hende "you can't arrest me"

Tubbs "Yes I can" og nu kommer der så et blingeling altså en tone, hvorefter han fast siger "I've got to!"

Hvor dælen har man brugt sådan en teknik før, det ser/lød ret komisk i det her sammenhæng hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#545 Michael Andersen 15 år siden

#544 Den teknik brugte jeg også altid på sodavandsdiskotekerne i 80'erne.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#546 Highland Park 15 år siden

#544: Nye chef? Er det ikke Edward James Olmos?

#545: Hehe, alting var også meget lettere dengang. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#547 elwood 15 år siden

#546 haha jo sku da det er da ham 8-)

Han præcentere sig bare som deres nye chef i et af de første afsnit.

Jamen det jo Adama BSG hehe det havde jeg sku ikke set, før du lige nævnte hans navn, til hans fordel kan jeg sige hans skuespil er blevet meget bedre, jeg synes bare det var underlig og se ham her, fordi han næsten ikke bidrog med noget.

Jeg siger ikke han skal være Axel F's Boss på en prik, men jeg savner lidt genkendlighed ved ham, oh well måske han vinder mig ind senere hen.

#545 Hehe ja jeg kan lige se det for mig, jeg tør vædde med Jerry Goldsmith, også havde en lille recorder med på disco i singe unge dage, med små themes komponeret til lejligheden 8-)

Nåja jeg glemte lige key moment i afsnittet, Tubbs og Crocket har fået sig undercover hos en smugler, og Don Johnson udfordrer manden i et spil Pool/billiard kan aldrig holde styr på dem. Det giver ham lige lejlighed til og smide jakken og vise sin ja ærmeløse t-shirt eller ja vel egentlig en Wifebeater i skrigene grøn frem 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#548 Highland Park 15 år siden

#547: Det er også Gaff (Blade Runner). ;)

Og jeg synes altså, at han er særdeles cool som Lt. Martin Castillo. 8)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#549 elwood 15 år siden

#548 kan være han bidrager mere senere hen, indtil videre har der bare ikke været nogen punkter hvor jeg tænker haha kan du huske da man ser ham i den og den scene og han så... du ved.

Han har f.eks. ikke sat Crocket på plads endnu, han leger bare stadig rundt, ahh der var et enkelt punkt hvor han spørger til en politirapport, det virker som om han spørger Crocket om han har lavet sine lektier. Det var en ok munter scene som førstehåndsindtryk af ham som chef.

Men jeg vil ha mere.

Men serien underholder mig i stor stil fortsat.

Og den herlige 80'er musik leveret af dem som synger den, det er ret sjovt og se også.

Kan slet ikke huske om Phil Collins kommer på gæstevisit, men de bruger hvertfald hans musik også.

#545 går ud fra du har fået set klippet med Bruce Willis i afsnittet fra i går Michael ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#550 Highland Park 15 år siden

#547: En "wifebeater" i skrigende (neon-?)grøn?! Argh! :D

#549: Ja, jeg husker heller ikke nogen bestemte scener med ham. Blot at han var cool, afdæmpet og karismatisk. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: