Gravatar

#2761 BN 14 år siden

bn (2760) skrev:
det lange ophold hos franskmændene og hovedpersonens

... lille affære med en kvinde dér på stedet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2762 davenport 14 år siden

Den er jeg enig i. Synes også Redux var unødvendig. Originalen er perfekt som den er! Den tagerer til det kedelige.
Jeg så den med min far da den kom ud, og vi sad begge og halvsov... (Tror faktisk jeg snorkede et sted...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2763 Kruse 14 år siden

#2761: Enig med din betragtning af Redux-udgaven. Jeg har dog ikke set den originale udgave, men jeg spoler også altid over den lange samtale mellem Sheens rolle og franskmændene. Meget unødvendigt, som ikke passer ind i resten af filmens pace.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2764 Highland Park 14 år siden

heTTeh (2763) skrev:
... jeg spoler også altid over den lange samtale mellem Sheens rolle og franskmændene.

Blasfemi!
Hvorfor ikke bare se den originale udgave (også min foretrukne) i stedet?

Det er derfor, film skal ses i biografen. Der kan man ikke spole, men er derimod nødt til at koncentrere sig om, hvad der foregår på lærredet. Selv om det desværre ikke afholder folk fra at sidde og fedte med deres mobiltelefoner, lynlåse, slikposer og alt mulig andet skidt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2765 davenport 14 år siden

hæ hæ lynlåse..

/Beavis & Buttheadmode off
Gravatar

#2766 Highland Park 14 år siden

#2765: I Hawaii Bio er det selvfølgelig et uundgåeligt fænomen. Der bliver jo også hevet og slidt til den store guldmedalje - ikke underligt at sæderne har så meget patina. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2767 davenport 14 år siden

Den ramme lugt tiltaler mig ikke rigtigt....
Gravatar

#2768 Ericmase 14 år siden

Sidst var jeg inde og se: Phil Lord og Chris Miller´s "Cloudy With a Chance of Meatballs" på dansk den 16/01/10. Den var utrolig flot i RealD-3D! Filmen var faktisk bedre end jeg troede. Det kunne nok have været federe at have set den med engelsk tale, men flot film! Godt klaret igen Columbia! 5/6 stjerner herfra! Du kan se filmens trailer [url= :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2769 Kruse 14 år siden

#2764: Fordi at jeg ikke har den originale udgave, desværre. Og så har jeg endnu ikke rigtigt tjekket hvor den kan anskaffes fra.

Det er også den eneste film som er fantastisk, men jeg alligevel spoler en smule igennem hver gang jeg genser den. Jeg får simpelthen intet ud af den scene, som jeg godt kan forstå blev klippet ud i første omgang. Den tager mig fuldstændigt ud af filmens stemning, hvilket jo ikke er godt når det sker i film. Resten af de tilføjede scener har jeg intet imod, da de passer godt sammen med resten af filmens pace og stemning.

Tilbage til trådens emne, så fik jeg set District 9 i dag. Jeg blev ikke helt ligeså imponeret af den som mange tydeligvis er blevet. Det er en ganske fin sci-fi film, som er godt skruet sammen, velspillet, og byder på både flot CGI og makeup-arbejde. Den er såmænd også meget interessant, men jeg blev i sidste ende bare ikke helt ligeså grebet som mange andre er blevet.

4/6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2770 BN 14 år siden

heTTeh (2769) skrev:
Fordi at jeg ikke har den originale udgave, desværre. Og så har jeg endnu ikke rigtigt tjekket hvor den kan anskaffes fra.

På DVD kan man købe den udgave der hedder 'Apocalypse Now (Steelbook Edition)'. Både den originale udgave og Redux-udgaven er herpå. Amazon.co.uk sælger den ned til en pris af 7,97 GBP (ca. 68 kr. - eksklusiv fragt), men jeg har ikke kunnet finde ud af, om der er danske undertekster på den.

http://www.amazon.co.uk/Apocalypse-Now-Steelbook-M...

Amazon.co.uk sælger også en DVD, der KUN indeholder den originale udgave, og ved denne DVD oplyses der, at der er danske undertekster. Men p.t. har de kun 6 BRUGTE udgaver til salg. omend 4 af disses tilstand betegnes som 'Used - Like New'. Den billigste er nede i en pris af 4,90 GBP (41,35 kr. - eksklusiv fragt).

http://www.amazon.co.uk/Apocalypse-Now-DVD-Martin-...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: