#549 Jeg kan huske, at han kommer gradvis mere med i serien. Jeg mindes endda et dobbeltafsnit, hvor han er den egentlige hovedperson. Jeg husker ham nu også som ret cool i hvert fald den gang. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Hehe ja jeg kan lige se det for mig, jeg tør vædde med Jerry Goldsmith, også havde en lille recorder med på disco i singe unge dage, med små themes komponeret til lejligheden 8-)
#547 Han gik eftersigende rundt med en spolebåndsmaskine på skulderen.
Nej du, Goldsmith lavede kun numre i arbejdstiden ;)
Philip Michael Thomas han er satme farlig for dælen da han smider om sig med udtryk og moves, så mit tv rystes tilbage til 80'erne, han er på en gang komisk og se på, men også herlig som karakter.
#549: Og så er han tilmed en ret hård chef. Du er ikke helt galt på den Elwood, når du siger, at det virker som om, at han spørger, om Crockett har lavet lektier. Han hundser, så vidt jeg husker, ret meget rundt med dem. Men jeg er spændt på at høre, hvad du synes, når du når længere hen i serien (jvf. Benways udtalelse). :)
#555 Hans Dynomite udtryk er hvertfald ikke noget jeg rigtig mindes og ha hørt i 90'erne, og bare hele hans måde og tale på virker ja 80'er agtigt på mig. Det er overdrevet smooth.
Paranoid Park Nu vil jeg ikke gå i alt for mange detaljer, men bare kort skrive min opfattelse af filmen. Jeg stiftede første gang bekendtskab med Gus Van Sant, for et par år siden da DR1 viste Elephant. Jeg var egentligt i gang med at se noget andet, men jeg blev ved med at zappe om på DR1. Det var en fantastisk smuk og stemningsfuld fortælling med en anderledes fortælleteknik. Paranoid Park er i samme stil, med flotte scener og det samme langsomme tempo som man bliver helt opslugt af. Gabe Nevins i hovedrollen som Alex er ganske fin. Han passer godt til rollen som Alex der nærmest vandrer inde i sig selv med sine problemer og tanker. De andre skuespiller er ganske okay. Nogen bedre end andre og ikke nogen der gør det helt specielt. Men det fungerer godt i filmen. Jeg er helt skudt i Gus Van Sant's specielle stil, og jeg glæder mig da også meget til Milk som forhåbentligt lever op til sit rygte.
4,5-5 / 6
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#551 Highland Park 15 år siden
Det må være et tegn på, at det er på tide at gå omkuld.
Jeg ville egentlig blot have tilføjet, at han også spiller godt i serien.
#552 Benway 15 år siden
#553 Michael Andersen 15 år siden
#547 Han gik eftersigende rundt med en spolebåndsmaskine på skulderen.
Nej du, Goldsmith lavede kun numre i arbejdstiden ;)
#554 elwood 15 år siden
en anden person jeg lige må nævne er Tubbs aka.
Philip Michael Thomas han er satme farlig for dælen da han smider om sig med udtryk og moves, så mit tv rystes tilbage til 80'erne, han er på en gang komisk og se på, men også herlig som karakter.
#553 hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#555 Highland Park 15 år siden
#553: Hahaha, Michael for pokker! :D
#554: Kan vi få et eksempel? Altså ikke på et af hans "moves" (det må vente til Århus-arrangementet).
#556 elwood 15 år siden
That's TUBBS: Tough, Unique, Bad, Bodacious, Sassy.
som kommentar til varmen: Man, I can dig tropical, but this is out of bounds.
Når man høre ham sige ting som disse, det ikke noget jeg rigtig har hørt før, det lyder som noget fra en blacksplotation film 8-)
#557 Highland Park 15 år siden
#558 elwood 15 år siden
Det munter er så at den attitude holder han også over for Bossen når de snakker om en sag, hvertfald de afsnit jeg har set 8-)
#559 Kruse 15 år siden
Nu vil jeg ikke gå i alt for mange detaljer, men bare kort skrive min opfattelse af filmen. Jeg stiftede første gang bekendtskab med Gus Van Sant, for et par år siden da DR1 viste Elephant. Jeg var egentligt i gang med at se noget andet, men jeg blev ved med at zappe om på DR1. Det var en fantastisk smuk og stemningsfuld fortælling med en anderledes fortælleteknik. Paranoid Park er i samme stil, med flotte scener og det samme langsomme tempo som man bliver helt opslugt af. Gabe Nevins i hovedrollen som Alex er ganske fin. Han passer godt til rollen som Alex der nærmest vandrer inde i sig selv med sine problemer og tanker. De andre skuespiller er ganske okay. Nogen bedre end andre og ikke nogen der gør det helt specielt. Men det fungerer godt i filmen. Jeg er helt skudt i Gus Van Sant's specielle stil, og jeg glæder mig da også meget til Milk som forhåbentligt lever op til sit rygte.
4,5-5 / 6
#560 filmz-Narniabæver 15 år siden
Underlig CGI tegnefilm fra Spanien om en muldvarp, der må redde en ven fra menneskene.
Nåede ikke med i rækken af bedste animerede film under Oscar uddelingen.
7/10