Gravatar

#2801 gi-jones 14 år siden

evermind: VAR DARKLIGHT OGSÅ MED?????
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2802 evermind 14 år siden

#2801 Han har været vild og blodtørstig efter en zombieaften siden julefrokosten. Jeg måtte gøre noget, inden hans hunger på betændt vis eksploderede ud i forummet! - selv om det måske egentlig startede med, at vi blev ved med at forsøge at finde en dato, hvor vi kunne se Darkman ... :)

Dear God man, jeg skal nok smide en besked, så snart jeg får noget på plads mht. næste gang, okay??? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2803 Michael Andersen 14 år siden

#2801 Så fat det, gi-jane. evermind er kun interesseret i din krop, når han skal lave zombiefilm ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2804 wimmie 14 år siden

Haha :D

Eller muligvis hans braaaaaiiinnnsss!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2805 Michael Andersen 14 år siden

#2804 Jeg har set "Brutal Incasso", så nej, det kan ikke være derfor.

Hehe sorry, nej det har jeg ikke endnu.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2806 evermind 14 år siden

You guys are pricks ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#2807 gi-jones 14 år siden

#2805: Pas på min dreng. Ellers skal jeg sørge for at du aldrig kommer til at arbejde i den her by igen!!! :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2808 Kiksmann 14 år siden

Naked Lunch

Bill Lee udrydder skadedyr, men sammen med sin kone indtager han også det stof som han benytter til at udrydde selvsamme kryb. Ved et uheld skyder han sin kone, mens han bliver indviklet i et statsplot.

David Croneberg har instrueret filmen. Mens Peter Weller (ham der er Robocop) spiller Bill Lee, undervejs dukker Julian Sands (Warlock & Boxing Helena) og Ian Holm (LOTR & From Hell) op, specielt Julian Sands levere godt skuespil.
Peter Weller kan til tider virke en anelse stiv i det, men for at forstå hans skuespil i denne film (tror jeg), at det kræver man obsevere samtalerne mellem personerne.
Filmen kan virke en smulet rodet til tider, fordi den springer meget rundt, men det gør faktisk intet, det hjælper til at holde filmen så syret som den er.

Er man til en syret rejse på 115 min. vil jeg klart anbefale denne film, og har man set noget a Cronebergs andre film som Videodrome og Existenz, vil man hurtigt genkende visse elementer i denne film.

5/6

Hollow man 2

Nogen har genoptaget forsøget med at gøre mennesker usynlige. Sidste gang fik det fatale følger, men denne gang skulle det være sikkert eller ??

Jeg burde have vist bedre, Hollow man med Kevin Bacon var en ganske god film, men Hollow man 2, er egentlig bare en tja oplevelse. Jeg tror jeg lod mig lokke med at der stod Christian Slater på coveret og at jeg huskede den første som en positiv oplevelse, men det var ikke at finde i denne fortsættelse. Jeg må vist heller få mig opdatet på Christian Slater som jeg erindre som en ganske habil skuespiller (det gør jeg så egentlig ikke mere).
Jeg kan kun anbefale denne film, hvis du alligevel trænger til at se noget gedin hø for andet finder du ikke i denne film.

1/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#2809 davenport 14 år siden

Så kom jeg med på zombiebølgen. Er hjemme med forkølet næse, og så havde jeg en film stående, som jeg købte på DVDPacific til en 10er.
http://www.imdb.com/title/tt0428390/

Mine krav til B-film er sjældent høje, så jeg var glimrende underholdt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2810 duuk74 14 år siden

Ja den er sgu glimrende :D
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: